7/09/2016

Sleek MarkasI Fiyatları ve İncelemeleri

Sleek Markası Gratis mağazalarında satılmaya başladı. Sizlere tüm Sleek serisini inceleme ve fiyatlarıyla Cevahir AVM Gratis mağazasında resimledim. Standın düzenine bayıldığımı itiraf ediyorum.Aşağıda Sleek Markası Fiyatları ve İncelemeleri bulabileceğiniz bol resimli bir yazı sizleri bekliyor


Sleek Markası Fiyatları ve İncelemeleri


Sleek-Markası-Fiyatları-ve-İncelemeleri




Öncelikle en merak edilen far paletleri

Sleek far paletleri, mat, ışıltılı ve karma seçenekleriyle harika renkler içeriyor. Yapıları yumuşacık. renk vermeleri güzel.
Fiyatı 49,90TL. Sleek far paletlerinde 12 renk bulunuyor.

Sleek-Markası-Fiyatları-ve-İncelemeleri

Sleek-Markası-Fiyatları-ve-İncelemeleri


Sleek Contour ve kapatıcı paletleri
Bu paletler 6-lı ve 3-lü olmak üzere 2 çeşit.
3'lü contour ve kapatıcı paletin yapısı tam kremsi. Elimin üzerinde denediğimde kayıp gitti. Fiyatı 44,90TL

Sleek-Markası-Fiyatları-ve-İncelemeleri


6-lı paletin yapısı ancak daha pudralı. Krem pudra karışımı demek daha doğru olur. Sürdükten bir süre sonra sabitleniyor. Fiyatı 59,90TL

Sleek-Markası-Fiyatları-ve-İncelemeleri


Ayrıca Stick şeklinde kapatıcılarıda var 24,90TL

Sleek Matte Me rujlar
Herkesin dilinde muhteşem harika diye söyleniyor ben görmeden durur muyum? Hemde en merak edilen renk sleek matte me birthday suit rengini de denedim.

Sleek-Markası-Fiyatları-ve-İncelemeleri


Tek kelime bu nasıl bir renktir nasıl bir yapıdır nasıl bir güzelliktir böyle.
Harika yumuşacık bir sürüm, renk vermesi çok güzel fiyatı 29,90TL

Sleek Aydınlatıcı Paletleri
 Bu paletleri 4-lü yapıları karıştırılmaya müsait, tam bir cilt üzerinde strobing görüntüsünü tek başına yakalanabilinecek kremsi bir yapıdalar. Fiyatları 54,90TL

Sleek-Markası-Fiyatları-ve-İncelemeleri


Sleek CC Krem
Markanın CC kreminin en açık rengi dahil denedim, maalesef açık tenli kişiler unutulmuş diyorum. Buğday ve esmerler için olabilecek 3 rengi mevcut. Fiyatı 44,90TL

Sleek-Markası-Fiyatları-ve-İncelemeleri


Sleek Kaş Far Kitleri
Serinin 2 tonu mevcut. Bir kremsi yapıda doldurmak için rengi ve bir tanede aydınlatma amaçlı kullanılabilecek renk mevcut. Fiyatı 42,90TL

Sleek-Markası-Fiyatları-ve-İncelemeleri


Sleek Pudralarının fiyatları 44,90TL
Sleek Twist Up eyeliner fiyatı 12,90TL
Sleek Kalem Formda olan eyelinerleri 24,90TL

Sleek-Markası-Fiyatları-ve-İncelemeleri


Sleek Eye Chick Palet
Bu paletlerinde 4 far, 1 aydınlatıcı, 1 Allık bulunuyor. 2 Renk serisi mevcut Fiyatı 49,90TL

Sleek-Markası-Fiyatları-ve-İncelemeleri

Sleek-Markası-Fiyatları-ve-İncelemeleri


Sleek 2-li Contour ve aydınlatıcı kiti 39.90TL. Bu seride 2 renk alternatifi var. Kremsi yapıda değil bu seri.

Sleek-Markası-Fiyatları-ve-İncelemeleri


Benim Sleek markasında Gratis mağazasındaki keşfettiğim ürünleri bunlar oldu.  Sleek Markası Fiyatları ve İncelemeleri beğenmişsinizdir. Sizlerin merak ettikleri neler?

sevgilerrr...

10 yorum:

  1. Ben markayı ilk kez duyanlardanım :) O rujun renginin güzelliği kalp ben ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhh ya bennnn :) 1 ay sonra doğum günüm ne totemler yaptım gelsin bana diye:)
      sevgiler

      Sil
  2. Çok güzel ürünleri var artık indirime girmeli ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendece girsin lütfen girsin indirimeee
      o matte me buraya gelecekkkk :)

      Sil
  3. Özellikle rujlarını çok merak ediyorum bende, ilk işim o ve paleti almak olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paletlerinin pigmentasyonuda çok güzel, benimde gözüm kalan 2 paleti var:)
      sevgilerimle

      Sil
  4. Hangisi ne kadar diye tek tek post bakiyordum ki henuz sehrime gelmedi inceleme firsati bulamamistim. Cok yararli olmuş. Aydinlatici palete bayildim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkeste aynı sıkıntı vardı canım, çok detaylı post göremedim bir türlü bende yazim hem kendimede totem olsun dedim.
      sen aydınlatıcıya aşıksın ben matte me = kalp

      Sil
  5. İndirime girse bir birthday suiti kapıcam :D Emeğinize sağlık çok faydalı bir yazı olmuş :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birtday suit rüyalarımı süslüyor benimde:)
      umarım girsin şöyle güzel bir indirime hepimiz rafları talan edicez:)
      sevgilerimle

      Sil