7/03/2016

YOGHURT of Bulgaria Şampuan

Geçtiğimiz aylarda kozmetik fuarında tanıştığım Celler Kozmetik firması sonunda Türkiye'de satışlarına başladı. YOGURT OF BULGARIA serisi ürünleri en merak ettiklerim arasındaydı. Bu hafta sizlere 1 ayı aşkın süredir kullandığım bu serinin ürünlerini tanıtmak istiyorum. İlk sırada YOGHURT of Bulgaria Şampuan


YOGHURT-of-Bulgaria-Şampuan


Bu şampuanı diğer muadillerinden ayıran en büyük 2 özelliği

İçeriğinde yoğurt probiyotiği olması
Saf gül yağı içermesi



Bu iki doğal içeriğe sahip olduğu için saçlarımdaki değişimi sizlere blog yazımın ilerleyen bölümlerinde göstereceğim.

YOGHURT of Bulgaria Şampuan ayrıca içeriğinde %8 oranında üre barındırıyor. Bu sayede benim gibi hassas cilde sahip kişiler kullandıklarında, saç diplerinde kepeklenme ve kaşıntı kızarıklık sorunlarını yaşamıyorlar. Benim için en önemli noktalardan biri de cildimde reaksiyon göstermemesi oldu. Ayrıca saçlarımda ağırlaştırma problemini bu sert sıcak hava koşullarında bile yaşamıyorum YOGHURT of Bulgaria Şampuan sayesinde.

Böylesine doğal içeriğe sahip bir seride elbette, parapen ve sentetik koruyucular bulunmuyor.
Yapay parfüm yerine de gerçek gül yağı kullanıldığı için, harika bir gül kokusuna sahip tüm seri.
Özellikle hassas ciltler için üretilen bir seri YOGHURT of Bulgaria serisi. İçeriğindeki aktif maddelere ciltler üzerinde reaksiyon göstermemesi için gerçekten emek harcanmış, kullandıkça bunu gözlemledim.

YOGHURT-of-Bulgaria-Şampuan


Şimdi gelelim saçlarım üzerindeki etkilerine;

Benim saçlarımda boya yok  bunu özellikle belirtiyorum. Çünkü boyalı saçlar ile boyasız saçların her zaman farklı reaksiyon gösterebileceğini biliyorum. Ancak ben boyalı saç olarak evde annemle beraber kullandım. Bu yüzden iki taraflı bir inceleme şansım oldu.
Boyalı saçlarda YOGHURT of Bulgaria Şampuan kullanımında, ardından çok minimum saç kremi ihtiyacı oluyor.
Ancak boyasız saçlarda kullanımda, saç kremine ihtiyaç duyulmuyor
Boyalı saçlar YOGHURT of Bulgaria Şampuan ile çok güzel bir parlaklık bırakıyor geride, boyanın vermiş olduğu görüntüyle saçlar daha canlı ve sakin gözüküyor.
Her ikimizinde saç tipi yağlı, ikimizde de erken bir yağlanmaya sebep olmadı YOGHURT of Bulgaria Şampuan.
Ayrıca benim yani boyasız saçlarda verdiği ışıltıyı elimden geldiğince sizlere göstermek istiyorum, yumuşaklığını bu görüntüden bile anlayabilirsiniz.

YOGHURT-of-Bulgaria-Şampuan


Kısaca YOGHURT of Bulgaria Şampuan benim beklentim olan, yumuşaklık, saç diplerine alerjik reaksiyon göstermemesi, saçlarıma verdiği parlaklık ile gönlümü kazandı.
Sizlerde bu seriyi ve diğer farklı 4 seriyi incelemek isterseniz
Gulleguzellik sitesi 'ne bakabilirsiniz.
YOGHURT of Bulgaria Şampuan 230ml fiyatı 36,70TL
Şu an için YOGHURT of Bulgaria Şampuan satışları sadece kendi sitelerinden var ancak, yakın zamanda bu ağları çok daha fazla genişleyecek.
sevgilerrr

6 yorum:

  1. cok güzel görünüyor. Yurtdisina satislari var mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkiye, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, Orta Doğu, Orta Asya ve Uzak Doğu ülkelerine satış ve dağıtım yapan tek yetkili firma celler kozmetik canım.
      dünyanın pek çok noktasında yer aldıklarını biliyorum. hatta türkiye'de yeni bir marka ancak 2000 yılından beri bir çok ülkede satışı yapılıyor. Yurt dışında sadece online değil, kozmetik marketlerde bile görülebilen bir marka serileri mevcut.Ancak en yakınımızdaki bu marka daha çok yeni bir şekilde Türkiye Piyasasına girdiler, iyikide girdiler diyorum.
      sevgilerimle

      Sil
  2. Çok güzelmiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Güzelmis bu aralar sampuan arayışındayım. Saçlarım denizden ve havuzdan baya parlamasını kaybetti teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buda aklında olsun canım, içeriğindeki maddeler ile saç gerçekten kendine gelir diye tahmin ediyorum.
      sevgilerimle

      Sil