3/22/2016

NOTE COSMETİCS PERFECT LASH MASCARA

Mascara seçimlerim benim günlük veya yoğun göz makyajı yaptığım zamanlar için ikiye ayrılmış durumda.
Günlük kullanımda benim için en önemli kriterler

  • Hassas gözlerime alerji yapmaması
  • Topaklanıp gün içerisinde yüzüme ve göz altlarıma düşmemesi
  • Kirpiklerimi sertleştirip gözlerimi yormaması
  • Akşam temizleme aşamasında bana zorluk çıkartıp kirpiklerimi de beraberinde temizleme pamuğunda görmemek


NOTE PERFECT LASH MASCARA





Note markasına ait Perfect Lash Mascara tüm bu ihtiyaçlarımı karşılıyor.
Fırçası İnce v şeklinde gelen bir yapısı var.
Silikon diil uçları. Kirpiklerimi kavraması, renk vermesi, uzatması başarılı


NOTE PERFECT LASH MASCARA



Gün içerisinde henüz hiç dökülme yaşamadım. Kirpiklerimi yapıştırmıyor tek tek ayırıyor.
Alerjik gözlerimde bir reaksiyona neden olmadı.
Ayrıca içeriğinde Tatlı badem yağı ve E vitamini bulunuyor buda makyajımı tamamlarken kirpiklerime de bakım yapmamı sağlıyor.
Perfect Lash Mascara ile günlük makyajım da hiç aynalara bakıp kontrol etme gereği duymadan özgürce günümü geçirebiliyorum.
Eğer sizlerde kirpiklerinize hem bakım yapmak hem de makyajınızı risk almadan bitirmek istiyorsanız Note Cosmetics Perfect Lash Mascara 'ya bir şans verin.
Ayrıca altını çizmek istediğim en önemli konulardan biri de Note Cosmetics ürünlerinin hiç birinde paraben ve zararlı kimyasalların olmaması.
İndirim dönemlerini takip ederseniz genellikle tüm kozmetik marketlerde %50 indirime giriyor
15-18TL civarında satın alabilirsiniz.
sevgilerrr...

5 yorum:

  1. Note ürünlerinden aklimda birkac tane var denemek istedigim simdi maskarayi da listeme eklemeliyim. Almanya´da sadece online oldugundan, görüp denemeden internet alisveris yapmak istemedigimden uzun zamandir almiyordum bu markadan ürün. Yazin icin tesekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. güzel bilgi için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. beğenmene çok mutlu oldum.
    note ürünlerini seviyorum , umarim sende memnun kalirsin. aldığında mutlaka yorumlarınızı beklicem :)

    YanıtlaSil
  4. Note ürünlerini bende seviyorum buna da şans vermek istiyorum :)

    YanıtlaSil