3/25/2016

DİADERMİNE ÇİFT FAZLI GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ

Hiçbir kozmetik ürünü hakkında kolay kolay zehir zemberek yazı yazmam çünkü araştırır öyle alırım.
Ancak son aldığım ürün sayesinde demek ki çok fazla kimseye güvenmemek kesinlikle karar verdiğim bir konu oldu.
Bundan sonra sadece güvendiğim kişiler yazmışsa evet alırım ama, eğer tanımadığım kişiler mükemmel süper demişse almam.
Şimdi gelelim konumuzda başrolde olan ürüne
Diadermine Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici

DİADERMİNE ÇİFT FAZLI GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ






Şimdi bu arkadaş içeriğinde olan vitaminler mineraller ile kirpiğe bakım yapıyormuş Kirpiğe canlılık veriyormuş Kirpik için gerekli olan ne varsa içerisinde varmış

Külliyen YALAN!

Geçmişte aynı markanın BB kremini almış hassas ciltlere uygun denilmişti ancak ciddi reaksiyon gösterdiği için kullanamamıştım.
Ancak Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici 'sinden açıkça umutluydum. Çünkü bir çok kişi iyi güzel diye yorumlamış, ancak nedense bazı kişiler benim yaşadığım sorunları yazmış.
Ben artı eksi değerlendirmesi yaparak aldım.


DİADERMİNE ÇİFT FAZLI GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİSİ




Akşam eve döndüğümde çok yoğun yapmamış olduğum göz makyajımı çıkartmak istedim. Birinci kat için makyaj pamuğuna döktüm Diadermine Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici ve göz kapaklarımda beklettim. Sonrasında hiç ovalamadan attım onları.
Çünkü ben kirpiklerime ciddi dikkat ediyorum. İlk kat yumuşatıyorum, sonra hafif ovalama işlemine geçmek için 2.bir pamuk alıp yeniden solüsyon döküyorum.
İkinci pamuğumu aldım gözüme sadece hafifçe ovaladım. Çünkü dediğim gibi ağır bir makyajım yok.
Pamuğa bir bakarım 6 tane kirpik. 1-2 anlarım ama altı nedir ya
Döktüğü pamuğa aldığı kirpikler en uzun olanlar ve tam ortası kirpiklerimin.
Şimdi anlıyormusunuz ben 1 aydır neden göz makyajı paylaşmıyorum. Normalde haftada en az 2 makyajımı paylaşırım. Rimel eyeliner yazılarımda mutlaka göz makyajlarım olurdu.
Diğer gözüm için korkumdan solüsyon değiştirdim ama genede o gözümdende 2 tane kirpiğim gitti.
Tesadüf diyebilirsiniz ama bir gün önce yaptığım makyajımda hiçbir kirpiğim eksilmeyecek, bir gün sonrakinde de eksilmeyecek Diadermine Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici sürdüğüm gün bunları yaşıycam.
Maalesef benim kirpiklerimi döken marka Diadermine oldu.
Sonrasında ciddi yağlı bırakıyor gözleri ayrıca bunu da belirtmek istiyorum. Bildiğimiz bir sis perdesi oldu gözlerimde, ardından iyice yıkamak zorunda kaldım ama yaklaşık yarım saat o sis perdesi geçmedi.
Bu ürün hatalı ve yanlış bir içerikle üretiliyor. Benim düştüğüm hataya düşüp makyaj yapma keyfiniz kaybolmasın.

sevgilerr...

12 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. ben hala aynaya bakamıyorum canım, kirpiklerim için bisürü para harcadım solüsyonlar yağlar aldım inan. 10 liralık göz makyaj temizleyicisi bana 200liraya maloldu ve hala çözüm bulmaya çalışıyorum

      Sil
  2. Benim hem gözümü hassaslaştırdı yani sildiktan sonra gözlerimi pek açık tutamıyordum, hem de dediğin gibi pamukta kirpiklerimi görmeye başlayınca bıraktım kullanmayı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akılsız başın cezasını kirpiklerim çekiyor canım işte benimde. birden görüce o kadar kirpiği inanamadım pamuğun üzerinde.
      bari benim gibi almayı düşünenler varsa bi nebze okurlar umuduyla düştüğüm hataya onlar düşmesin diye yazdım.
      inan göz makyajı çekmeyi özledim. bildiğin kirpiğimin ortası boş:(

      Sil
  3. ben hiç kullanmamıştım neyse ki teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman canım sakında merak edip almaya kalkmadın iyiki, güzelim kirpiklerine yazık. şimdi fırçalarımı temizlemek için kullanıcam bakalım onlarıda aynı şekilde dökücekmi

      Sil
  4. Suanda göz makyaj temizleyicim bitti bu ürün o kadar övülüyordu ki bugün gidip alıcaktım iyiki almamışım berbat bir ürünmüş. Önerebilceğiniz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman diyim allah'ın sevgili kuluymuşsunuz almadınız.
      kafamda 2 marka var
      1 garnier çift fazlı temizleyici
      2 loreal göz makyaj temizleyici
      bunlardan birini almayı düşünüyorum ama kesin şu harika diyemem çünkü bu yaşıma geldim son 2 senedir tüm firmalar içerikleriyle oynadılar
      eskiden harika dediğim ürünler son 2 senede çok ciddi bozuldu bu yüzden arayıştayım uzun zamandır.
      bioderma temizleyicimde var evimde ama göz makyajında çok başarılı sonuç alamadım nedense belki bendedir sorun onuda bilmiyorum.
      Gözüm çok hassas.
      ancak bu iki üründen birini alicam garnier ilk tercihim olucak eğerki zaten aldığımda memnun kalim veya kalmim kesinlikle yazıcam

      Sil
  5. Benim de bu ürünle ilgili azıcık zehir zembereğe kaçan bir yayınım var canım. Göz makyajı temizleyiciler sıralamamda sondan ikinciydi. Çift fazlılar arasındaysa sonuncu. Çok buğulu bırakıyordu gözümü, beğenmemiştim. Bedava verseler tekrar almam yani, o kadar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok çok pişmanım canım inan.
      giden kirpiklerim için hergün yastayım

      Sil
  6. Ben Diadermine'in bu ürününü denemedim ancak gündüz ve gece kremlerini denemiştim yaklaşık 2 yıl kadar önce ve ciddi anlamda problem yaratmıştı cildimde. Kistik sivilceler oluştu T bölgemde. Sizin bu yazınızla birlikte Diadermine'in ürünlerine karşı daha temkinli olunması gerektiğine olan inancım pekişti. Yazı için emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle size de geçmiş olsun. yazdıktan sonra bu yazımı aldığım mesajlar ve yorumlar herkesin nerdeyse başına gelen olaylar dizisi. demekki markada ciddi bir problem var. hadi benim hassas cildim dedim ondan oldu ama sağlıklı ciltlerdede ciddi sorunlar okumaya başladim. iyiki denemediniz ben halen kirpiklerimi normale döndürmeye uğraşıyorum. 10 liralık ürün bana 200 liralık kaş kirpik serumuna maloldu.
      sevgiler, teşekkürler

      Sil