3/27/2016

BLOGGERDA DEVAMINI OKU NASIL YAPILIR

Blog görünümlerindeki en büyük sorunlardan biri ana sayfada yazıların tamamının görünmesi.
Bu ana sayfanın çok geç açılmasını ve sizin daha farklı yazılarınızın ana sayfanızda fark edilmesini zorlaştırıyor.
Eğer bide benim gibi o malum kodları sitenize ekleme sorunu yaşayanlardansanız hepinize merhaba diyorum.


Blogger Devamını oku butonu





Blogger Devamını oku butonu kurmak için onlarca makale onlarca yazı okudum.
Şablona girin şunu bulun sonra altından şunu ekleyin sonra şöyle yapın bir süre sonra kafam iyice karıştı.
Ancak benim farklı olarak okuduğum yol ile blogunuza hiçbir eklenti kurmadan Blogger Devamını Oku Butonu eklemek ister misiniz?
Şimdi öncelikle bu devamını oku nedir ondan bahsetmek istiyorum.
Devamını Oku blogunuza yazınızı yazdınız ve yayına aldınız. Ana sayfanızda komple yazınız gözüküyor ve bu sayfanızı gereğinden fazla karmaşık gösteriyor. Ayrıca blogunuza giren kişi, belki farklı bir konunun da dikkatini çekicekken bu uzun karmaşık ana sayfadan dolayı, sizin diğer yazılarınızı farketmeden blogunuzdan çıkıyor.
Yukarıda dediğim gibi Devamını Oku için eklentiler mevcut. Bunları blogunuzun şablonuna kopyalıyorsunuz sonra bazı değişiklikler yapıyorsunuz sonra yanlışlıkla o şablonda eklenmesi gereken yerden farklı bir yere eklediniz diyelim, bütün gününüz kabusa dönüyor
Benim öyle olmasından hep korktuğum için ana şablonumda şu ana kadar ciddi bir değişiklik bu yüzden yapmadım, çünkü kendime güvenmiyorum.
Şimdi gelelim standart benim blogumda da olan ;

Blogger da Devamını Oku Nasıl Yapılır

Blogger Devamını oku butonu


Öncelikle sayfanızın kontrolü sizin elinizde.
Yani nerden isterseniz ordan kesip ana sayfanızda gözükmesini sağlıyabilirsiniz.
Ana sayfanızda gözükmesini istediğiniz kısmın hemen alt satırına tıklayın
Ardından yukarıda işaretle gösterdiğim atlama aralığı ekle butonuna tıklayın
Hepsi bu kadar
Otomatik olarak ana sayfanızda yazı kesilicek ve devamını oku yazısı çıkıcak.
Biraz standart bir görünüm oluyor kabul ediyorum ama benim gibi riske girmektense, blogunun görünümünü düzeltmekle yetinmek isteyen,  herkes rahatlıkla bunu yapabilir.

sevgilerrr...




4 yorum:

  1. Fotograflı olanını da bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fotoğraflı olanında şablonun içine kod ekleniyo canım.
      Onu yapmak ciddi zor profesyonelden yardım almadan riske girmek istemiyorum.
      Blogumun tüm değişimlerini okuyarak kendim yapıyorum.
      araştırmaya devam ediyorum zaten.eğer ki kolay riske girmeden bi tane yakalarsam kesinlikle paylaşıcam

      Sil
  2. Yeni bloggerlar için çok faydalı bir paylaşım olmuş devamını oku blogun düzeni açısından çok önemli çünkü. Resimli olanı da çok güzel oluyor aslında çok kolay bir güncelleme ile yapılıyor ama riske atmak istemiyorsan şablon yedeğini alarak yapmanı öneririm. İstersen yardımcı olabilirim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, müsait olduğumda mutlaka rahatsız edicem seni :)
      çok yerde okudum inceledim yok beceremem diye korkumda en sonunda bunu buldum:)
      sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...