9/23/2019

En İyi Kuperoz Kremi Logona Anti Kuperoz Serisi


Her zaman tüm yazılarımda cildimin hassasiyeti, kızarıklık ve atopik, kuperozlu olduğundan size bahsettim. Ancak ben doğru Cilt Bakımı kambinasyonuyla bu sorunumu %80 artık bitirdim.

  • Öyle aniden gelen kızarıklık ataklarım yok
  • Pancar gibi bir yüzüm yok
  • Aniden kabaran kızaran yangı sorunlarım yok
  • Yanak ve burun çevremdeki kılcal damarlar kayboldu.

en-iyi-kuperoz-kremi-logona-anti-kuperoz-serisi


Tüm bunları 1 senede başardım. Yani bir hafta kullandım ve geçti durumu değil bu çünkü hiçbir kozmetik ürünü size mucizevi sonuç anında vermez.  En İyi Kuperoz Kremi Logona Anti Kuperoz Serisi ile harika bir yol aldım. Halen senede bir tüp kullanıyorum ki kalıcı etkisi devam etsin cildim yeniden eskisi gibi incelmesin.



En İyi Kuperoz Kremi Logona Anti Kuperoz Serisi

Kuperoz Rozasea Nedir?

Kuperoz karakteristik olarak yanaklarda ve burun çevresinde çokça belirgin kılcal damarlara sahip kişilerde yaygındır. Cilt genellikle hassastır, gözle görülebilen kızarıklıklar vardır ve kurumaya meyillidir. Ülkemizde sıklıkla görülen kızarıklık sorununun başlıca nedenlerinden biri yanlış ürünlerle cildi tedavi etmeye çalışmaktır. Kuperozlu cilt  alkol, mineral yağlar ve silikon içermeyen, hassas, az yağlı ürünler  ürünler kullanmalıdır. Çünkü bu ürünler kuperozlu rozesea ciltleri yakar kavurur. Sonrasında ne kadar hafif kremler kullanılsa da içerikteki cildi kazıyan maddeler daha kötü bir hale getirir.

Kuperozlu Cilt Bakımı Nasıl olmalı?

Yüz temizleyiciniz mutlaka alkolsüz olmalıdır. Ayrıca kozmetik seçimlerinizde cildinizi tıkayacak koruyucular, pürüzsüzleştirecek alkol, mineral yağlar ve silikon içermeyen, hassas, az yağlı ürünler bulunmamalıdır. Mutlaka güneş koruyucu kullanmalısınız. Ama güneş koruyucunuz kimyasal içerikliyse buda cildinizi yorar. Mineral filtreli güneş koruyucu kullanmalısınız.

En İyi Kuperoz Kremi Logona Anti Kuperoz Serisi
Seride toplam 3 çeşit ürün bulunmaktadır.

Logona Anti Kuperoz Rahatlatıcı Tonik Sprey

Alkol ve parfüm içermeyen makyaj üzerinde dahil kullanılabilen bir toniktir. İçeriğinde kırmızı deniz yosunundan elde edilen Silidine içeren özel formülü ile nemlendirici sprey damar çeperlerini güçlendirerek, esnekliğini arttırıyor ve yüzdeki kızarıklıkları kalıcı bir şekilde yatıştırıyor. Mesela hava değişimlerinde, klima çarpmasında hemen cildinize sıkarak sakinleştirebilirsiniz. Ben çantamda taşıyorum gün içerisi dahil 5-6 kez kullanıyorum. Göze kaçmasında bir sorun olmuyor. Lens kullanıyorum, makyajımı cildimden atmıyor ve akıtmıyor. Cilt anında emiyor. 

Özellikle duş sonrası su alerjimden dolayı kollarım, dizlerimde oluşan minik kızarıklarımda da kullanıyorum. Cildi anında sakinleştiriyor. Kuperoz çünkü sadece yüz üzerinde değil ciltte de olabilir. Benim hem yüzümde hemde cildimde alerjik reaksiyonlar görülüyor. Tüm cilt tiplerine uygun, çok hafif menekşe gibi kokuyor ama sıktığınız anda bu koku dağılıyor. 
Ağda sonrası tahrişlerde de kullanıyorum Logona Anti Kuperoz Rahatlatıcı Tonik Spreyi o ağdanın yaptığı kıpkırmızı görüntüyü 2 dakika içerisinde geçiriyor.

en-iyi-kuperoz-kremi-logona-anti-kuperoz-serisi


Logona Anti Kuperoz Gündüz ve Gece Kremi

Alkol ve Parfüm içermeyen hafif yapılı bir nemlendiricidir. Eğer cildinizdeki kuperoz roza ileri boyuttaysa serinin mutlaka serumuyla birlikte kullanın. Eğer sadece burun etrafınızda oluşan kızarıklık varsa o zaman tek başına kullanabilirsiniz. İkinci tüpten itibaren cildimde olan değişimi bizzat gördüm. O kıpkırmızı burnum gitti yerine ten rengi burun geldi. Yanaklarım sabah uyandığım andan itibaren kıpkırmızı dolaşırdım. O görüntü kayboldu. Ekmek almaya bile giderken bb krem veya renk eşitleyici bir ürün kullanırken artık korkmadan çıkabiliyorum sokağa. Logona Anti Kuperoz Gündüz ve Gece Kremi çok az miktarı tüm yüzüm için yeterli geliyor. Senede halen 1 tüp kullanıyorum özellikle bahar aylarında. Çünkü cildimin eskiye dönmesini istemiyorum.  


en-iyi-kuperoz-kremi-logona-anti-kuperoz-serisi


Logona Anti Kuperoz Nemlendirici Serum.

Logona kuperoz serumu ile ilgili uzun bir yazı yazmıştım. İsme tıklayarak ulaşabilirsiniz. Eğer cildinizdeki sorun ileri boyuttaysa mutlaka kuperoz serum ve nemlendiricisini kullanmanızı tavsiye ederim. İkisi birlikte çok hızlı sonuç veriyor.

Ben cildimdeki hassasiyeti, kızarıklık ve atopik, kuperoz, pullanma sorunumu doğru ürün kombinasyonu ve sabırla bitirdim. Piyasada sözde Kuperoz Rozasea için olan neredeyse tüm ucuz pahalı ürünleri denemiştim ama sonucu Logona markasının Kuperoz serisiyle aldım. Bu zamana kadar harcadığım tüm paralara acıyorum. Benim gibi Kuperoz Rozasea rahatsızlığı olan onlarca kişiyle tanıştırdım bu seriyi ve herkeste aynı sonuç oldu. Karma ciltli, yağlı ciltli, aşırı kuru ciltli tüm ciltlerde başarılı sonuçları bulunmaktadır.

En İyi Kuperoz Kremi Logona Anti Kuperoz Serisi fiyat aralığı 140-150TL civarında. Ancak Ayışığı Organik sitesi bu rahatsızlığa sahip kişilere çok özel fiyat avantajıyla ürünleri satmaktadır. Tavsiyem öncelikle Ayışığı Organik sitesindeki fiyatları inceleyin. Umuyorum sizlerde Kuperoz Rozasea cilt rahatsızlığınız için doğru ürünleri seçer ve kurtulursunuz.
sevgilerrr…

14 yorum:

  1. Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Logona'nın bu kremine bakacağım canım 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana göre piyasada olan en başarılı ve sonuç odaklı kızarıklık karşıtı krem serisi deryacım
      sevgiler

      Sil
  3. Merhabalar ben de rozasea rahatsizligi yaşıyorum 25 yaşındayım siz hala bu seriyi kullanıyor musunuz ve bununla birlikte neler uygulamayı tavsiye edersiniz? Bir de testerina ulasabilecegim bir site vs var mı acaba bu kadar parayi hic denemeden yatırmak büyük risk benim icim malum cilt ne tepki verecek belli değil 🙄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda da yazdığım gibi senede halen 1 kür mutlaka kullanıyorum. Kremini elimin altında mutlaka bulunduruyorum çünkü bazen yanlış bir maske yapıyorum. O maskenin verdiği hasarı onarmam gerekiyor ki geri gelmesin kızarıklıklar. Sadece tester gönderimi hiçbir site yapmıyor ama Ayışığı Organik sitesiyle irtibata geçin nasıl bir yardımda bulunabilirler öğrenebilirsiniz. Bu seri tek başına yeterlidir. Birde peeling ama yapmanız lazım haftada 1 kez. Bunun için sante markasında ultra hassas ciltler için peeling mevcut. İçerisinde mikro tanecikler var ve cildi çizmiyor.Sante Hassas Ciltler İçin Siyah Karbon Peeling Maske ismi. haftada 1 kez ölü derinizi cilt üzerinden de atarsanız eğer sonuç alabilirsiniz daha hızlıca.
      Sevgiler

      Sil
  4. Merhaba, Sevda Hanım. Yaklaşık 1 senedir cildimde ciddi kılcal damar çatlamaları ve kızarıklıklar oluştu. Ne kullandıysam da geçmedi, cildim aşırı hassas durumda. Organik olduğu icin büyük bir umutla Logona'nın gece gündüz nemlendiricisini aldim ama 5. kullanımım olmasına rağmen her surdugumde kızarıklık ve hafif yanma hissettim. Bugün baktigimda da yeni yerlerde kılcal damar çatlaklarının oluştuğunu farkettim. Çok moralim bozuldu, son paramı da bu kreme vermiştim :( Sizde de kullanırken kızarıklık veya bahsettiğim gibi bir durum oluştu mu? Lütfen bana da yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hilal Hanım merhaba,
      Öncesinde ne kullanıyorsunuz cildinizi temizleme amaçlı yoksa hiç temizlemeden sabah akşam kreminizi mi sürüyorsunuz? Çünkü cildinize hiç makyaj yapmasanızda mutlaka günlük bir köpük veya jelle lütfen temizleyin üst üste gelmesin kullandığınız kremleriniz.
      Makyaj yapıyorsanız eğer o zaman ekstra bir temizleme lazım artı kullandığınız ürünlerin içeriklerinin mutlaka hassas ciltlere uygun olması gerekmekte. Neden diyorum bunu, mesela kozmetik ürününüzde alkol vardır siz onu cildinizden tam anlamıyla temizlemeden nemlendiricinizi sürerseniz o zaman size maalesef faydası olmaz.
      Ben ilk kürüme başladığımda elimde farklı bir nemlendirici vardı serumuyla başlamıştım. Serumda dediğiniz hafif yanma veya karıncalanma hissetmedim. Ama serum+nemlendiricisini kullanmaya başladığımda ilk 1 hafta hafif yanma hissettim ama beni rahatsız edecek bir yangı değildi. 5.kullanımsa 2,5 gündür kullanıyorsunuz demekki, birazcık daha lütfen sabredin. Ama lütfen temizleyici ve kozmetiklerinizi elden geçirin mutlaka. Mesela temizleyicinizde sülfat vardır cildi kazır, paraben vardır cildin üzerinde tabaka bırakır, mineral yağ türevi vardır cildinizi mantolar ve üzerine uyguladığınız bakım ürünlerinin cilde geçmesini engeller. Bunlara lütfen dikkat edin.
      Umarım size de faydası olsun.
      Sevgiler

      Sil
  5. Dışarıya çıkarken kızarıklıkları kapatmak için bb krem kullanıyorum ama inanın bu kızarıklık/damar çatlaması sorunları bütün sosyal hayatımı etkilemiş durumda. Sadece zorunlu olduğumda çıkıyorum dışarı :( Surekli makyaj yapmıyorum ve temizlemek için de bir süredir Pierre Fabre Dexeryl temizleme kremini kullaniyorum. Her gün makyaj olmasa da bununla temizliyorum. Içinde paraben ya da parfüm yok ama şimdi icindekilere baktığımda sülfat ve mineral yağ içerdiğini farkettim. Bana cildime zarar vermeyecek bir temizleyici önerir misiniz rica etsem? Artık kendi başıma bir şey almaktan çekiniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hilal hanım, Kullandığınız yüz temizleme ürününde şimdi inceleme fırsatım oldu
      BHT var, çok ciddi alerjendir ve 3.sırada yani yoğun kullanılmış. Hatta şöyle söyleyebilirim paraben, sülfattan daha beter bişeydir. Zarar sıralaması 6'dır. paraben mineral yağın 3-4 aralığındadır zarar derecesi.
      Mineral yağ var cilt yüzeyini kaplar ve cildinizi temizliyorum sanıyorken o kaplama yağ yüzünden havasız bırakırsınız
      paraben ciltteki kızarıklık ve kılcal damarları fazlalaştırır ve cildi tahriş eder
      Uygun fiyatlı derseniz Gratis mağazalarında Bee Beauty markasının yeni ORGANİK serisi var. Ben o serinin mesela misel suyunu kullanıyorum sonrasında ama köpükle yıkıyorum.
      Şöyle yapın bir konjac sünger alın kendinize Bee Beauty Organik serisinin ( sarı logolu ambalajı ve ETkoCosmos organik sertifikası var yazar üzerinde) Köpük temizleyicisi var. İkisini birlikte kullanın. Önce konjac süngerinizi ıslatın şişsin sonra köpüğünüzü üzerine sıkın yüzünüzü temizleyin. Konjac sünger cildinizdeki hem ölü deriyi alır hem gözenek bakımı yapar hemde köpüğün işlevini arttırır. Muhtemelen içinde ALS olması lazım. Zararlı değildir. Diğer önerimde Anne Nature Yüz Temizleme köpüğü, yumuşak bir temizleyicidir. Cildi rahatlatır ve güzel temizler. Ola ki anlaşamazsa cildiniz Bee Beauty ile Anne Nature deneyebilirsiniz.
      Hiçbir ürün mucize maalesef anında bir gelişme göstermiyor. Sabırla kullanmaya gayret edin ve üzülmeyin asla cildiniz yüzünden. Çünkü siz üzüldükçe vücut mutsuz olacak ve bu sizin iyileşme sürecinizi uzatacak.
      sevgiler

      Sil
    2. Bir de güneş koruyucu lütfen kullanmayı alışkanlık haline getirin. Mesela ben Yeşil Marka güneş koruyucuyu kullanıyorum 50 lira kocaman şişesi. Cildi yormuyor ve gözenekleri tıkamıyor. Cildi de çok güzel koruyor zararlı ışınlardan. BB kremler 50spf bile olsa renkli kozmetik amaçlı koruyuculardır. Cildinizi yeteri kadar güneşten koruyamazlar. Umarım hızlıca sonuç almaya başlarsınız.

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  6. Sevda Hanım, verdiğiniz değerli bilgiler için çok teşekkür ederim. Meğer cildimi daha da kötü yapacak bir şeyi kullanıp iyi bir sonuç bekliyormuşum, sayenizde farkediyorum. Logona'ya bir şans daha verip dediklerinizi uygulamaya çalışacağım. Iyi geceler😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umuyorum cildinizle anlaşsın ve sizi çok mutlu etsin sonuç
      sevgilerimle

      Sil