6/18/2018

Logona anti kuperoz serumu

Logona anti kuperoz serumu sizlere anlatmadan önce, kuperoz ile cildinize hatalı ürün kullandığınızdaki kızarıklığı lütfen karıştırmayın. Kuperoz bir cilt sorunudur. Kısaca kuperoz nedir tanımı; Kuperoz karakteristik olarak yanaklarda ve burun çevresinde çokça belirgin kılcal damarlara sahip kişilerde yaygındır. Cilt genellikle hassastır, gözle görülebilen kızarıklıklar vardır ve kurumaya, pullanmaya meyillidir. Kuperoz da yüzdeki kılcal damarlar genişleyerek belirginleşir. Ardından yanak ve burun bölgesinde belirgin kızarıklıklar olur. Bu kızarıklıklar atak dönemlerinde daha artarak ciltte yanmaya, kaşıntıya sebep olur.

Bu kızarıklıkları arttıran etkenlerin başında;

Sıcak, soğuk hava değişimlerinde

Alkollü ürünler cilde sürüldüğünde

Silikon gibi cilt gözeneklerini tıkayan içeriklerde ürün kullanıldığında

Sert agresif peeling yapıldığında

Mineral, petrol türevleri içeren ürünler kullanıldığında

Cilt tipine uygun ürünler kullanılmadığında daha belirginleşebiliyor.

logona-anti-kuperoz-serumu


Kesin net bir tedavisi yok daha doğrusu ben 25 yıldır bulamadım. Ancak doğru cilt bakım ürünleri ve cildimin ihtiyacına yönelik ürünlerle oldukça hafifletmeyi başardım.



Logona anti kuperoz serumu oldukça akışkan yapıya sahip. Cilde sürüldüğünde hemen emiliyor. Ancak bu bir serum, nem verme etkisi benim gibi aşırı kuru ciltlere asla yeterli değil. Üzerine 15 dakika sonra Sante Organik Kuru Ciltler için nemlendiricimi uyguluyorum.

logona-anti-kuperoz-serumu


Organik badem yağı ve organik kayısı çekirdeği yağıyla birlikte kırmızı deniz yosunundan elde edilen Silidine içeriyor Logona anti kuperoz serumu.

Yaklaşık bir buçuk aylık kullanımım da gözlemlediğim;

Yanağımın üzerinde senelerdir benimle olan kırmızı damarlarım çok hafifledi

Cildimdeki yaza girerken atak devresine geçen kızarıklığı daha hafif atlattım

Güneşe çıktığımda yüzüm alev alev yanar ve pancara dönerim, bu pancarlık görünümü hafifledi, pembelik oluyor.

Sabah uyandığımda cildimde gerginlik yok. Yumuşacık bir ciltle karşılaşıyorum

logona-anti-kuperoz-serumu


Kullanım şeklim;

Sabah yüzümü Anne Nature Hassas Yüz Temizleme köpüğümle ve Match Yeşil Çaylı Konjac süngerimle yıkıyorum

Ardından Logona anti kuperoz serumu sürüyorum.

15 dakika bekleyerek Sante Organik nemlendiricimi sürüyorum. Ardından makyajımı yapıyorum.

Günlük rutinimde bu işlemleri hem akşam hem gündüz yapıyorum. Ancak dikkat ettiğim en önemli noktam, cildimi daima temizledikten sonra Logona anti kuperoz serumu kullanıyorum. Günlük makyaj dahi yapmasam, sabah ve akşam yüzümü mutlaka konjac sünger ve Anne Nature köpük ile temizliyorum.

Cildimdeki yanak bölgesinde olan kıpkırmızı görünüm çok hafifledi. Üzerine incecik BB krem uyguladığımda kızarıklığım kesinlikle gözükmüyor. Yüzümdeki yanma, cildimin kaşıntısı kesildi.

logona-anti-kuperoz-serumu


Kuperozlu ciltlerde yanma ardından kaşıntı sıklıkla görünen bir reaksiyon şeklidir. 

Logona anti kuperoz serumu içerik ve sertifika bilgisi;

Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Juice**, Propanediol, Glycerin, Zinc Sulfate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil**, Beta Vulgaris (Beet) Root Extract, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil**, Hydrolyzed Corn Starch, Polyglyceryl-10 Laurate, Porphyridium Cruentum Culture Conditioned Media, Sodium PCA, Xanthan Gum, Lactic Acid, Sodium Lactate, Citric Acid, Phenethyl Alcohol, p-Anisic Acid, Sodium Hydroxide, PCA Ethyl Cocoyl Arginate, Parfum (Fragrance)**, Limonene**, Linalool**
*Organik tarımdan, **Doğal eterik yağlardan

NaTrue ve EcoControl Ekolojik Sertifikalı
Sentetik Koruyucular, Renk ve Koku Vericiler İçermez
Silikon, Sülfat ve Parabenler içermez
Mineral Yağ Bazlı Hammaddeler içermez
Organik Tarımdan Elde Edilmiş Bitkisel Yağlar ve Özlerden Üretilmiştir
Vegan
Hayvanlar Üzerinde Test Edilmemiştir
Gluten İçermez
Laktoz İçermez

Logona anti kuperoz serumu bir diğer özelliği DRH – Deutsche Rosazea Hilfe e.V. (Alman Rosacea Yardım Kuruluşu) tarafından desteklenmiş ve üye kuruluşlar tarafından test edilip ve onaylanmış nadir markalardan biri olması.

Sizin de benim gibi cildinizdeki en büyük sorununuz, senelerdir geçmeyen kızarıklıklarınızsa Logona anti kuperoz serumu güvenle kullanabilirsiniz. Haziran boyunca özel indirimde Ayışığı Organik sitesinde, 114.98TL yerine 100TL satılıyor.
sevgilerr…



2 yorum:

  1. Sevda hanım merhaba.Karma-hassas/kızarık/yanmalar olan bir cilde sahibim.Logona anti kuperoz serisini araştırıyorum, yazınızla karşılaştım.Üründen memnun kalmışsınız, peki hala kullanıyor musunuz kullanmayı bırakınca eski haline dönüyor mu diye merak ettim. Birde sizin cildiniz kuru ancak benim karma cildime fazla gelir mi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Bu seri benim için milat oldu diyebilirim. okadar kremler kullandım ama kuperoz seri logonanın çok başarılı oldu.
      Ben şöyle bir yol izledim
      2 kür aldım ilk kürde sadece serum+kendi nemlendiricim
      serum bitince kuperoz serum+kremi bitirdim
      sonrasında farklı yüz nemlendiricilerime geçtim.
      2019da 1 kez kuperoz krem kullandım. bunu her sene alışkanlık yapacağım senede 1 kez devamlılık için kullanıcam.
      Şu anda cildim çok iyi durumda, mesela çok güneşli açık havada gezerken yarım saat sonra ağlamıyorum cildim kabardı yanıyor acıyor diye. Pancar görüntüm yok. Cildimi ama asla ihmal etmedim, krem kullandım mucize oldu demiyorum. Peeling, temizleme ürünlerimi makyaj malzemelerim herşeyim benim cildimi bozmayacak ürünler oldu.
      Cildiniz karmadan kuruya dönükse serum+krem
      Cildiniz karmadan yağlıya dönükse serum+normal alkolsüz bir kremle rahatlıkla kullanabilirsiniz
      Kullanmayı bıraktıktan sonra tekrar o kipkırmızı görünüm olmadı. Ama senede 1 kez destek için hep kullanmayı planlıyorum 1 tüp krem veya serumunu serinin
      sevgiler

      Sil