4/04/2019

Ayşenur Yazıcı Cilt Bakım Ürünleri Serisi

Ayşenur Yazıcı bana göre ülkemizde kadın bakım üzerine bilgisi olan en büyük bilirkişidir. Hepimiz neredeyse neyin doğru neyin yanlış olduğunu ondan öğrendik. Yakında zamanda Ayşenur Yazıcı Cilt Bakım Ürünleri serisini çıkarttı. Bu serinin tamamını kullandım. Cilt tipim hassas, atopik ve kuru olduğu halde bakım ürünlerinin tamamından oldukça memnun kaldım.

Cilt bakım ürünleri serisinde Nemlendirici, 50SPF yüz için güneş koruyucu, yüz yıkama jeli, onarıcı yüz serumu, cildi gün içerisinde rahatlatmak için nemlendirici mist bulunuyor.

aysenur-yazici-cilt-bakim-urunleri-serisi


Ayşenur Yazıcı Cilt Bakım Ürünleri Serisi


Bu serinin tüm ürünleri ayrı ayrı post yapmak yerine tek postta toplamak istedim.

Ayşenur Yazıcı Temizleme Jeli

Jel yapıda, kokusu çok hafif olan bir yüz temizleyici. Kullanım şekli kore bakım ürünlerinde olduğu gibi, önce kuru cilde sürüyorum ardından bastırmadan ovalayarak cildimde kremsi bir tabaka oluştuyorum. Sonra ıslak yüz temizleme bezi ile kremsi tabakayı yüzümden temizliyorum. Göz çevrem dahil rahatlıkla kullandım. Özellikle benim gibi takma kirpik kullananların sorunu olan kirpik dibindeki biriken yapıştırıcı kalıntılarını da başarılı bir şekilde temizliyor.

Ayşenur Yazıcı Temizleme Jeli içerik bilgisi;

Aqua, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Salicylic Acid, Rosa Centifolia Flower Oil, Panthenol , PEG-7 Glyceryl Cocoate , Allantoin , Aloe Barbadensis Leaf Extract, PEG-12 Dimethicone, Cocos Nucifera Oil, Lactic Acid, Quercus Robur Root Extract, Corylus Avellana Leaf Extract, Juglans Regia Leaf Extract, Hamamelis Virginiana Leaf Extract, Phenoxyethanol, Krameria Triandra Root Extract, Potentilla Erecta Root Extract, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin.     

Ayşenur Yazıcı Yüz nemlendiricisi

Benim gibi aşırı kuru cildiniz varsa nemlendirici seçimi çok önemli. İçeriğinde alkol ve mineral yağlar olmamalı, aksi halde cildim anında reaksiyon veriyor. Ben Ayşenur Yazıcı Yüz nemlendiricisini serinin onarıcı yüz serumu ile birlikte kullandım. Cildim de herhangi bir reaksiyon olmadı, ikisi birlikte gayet başarılı bir şekilde yüzümü nemlendirdi ve rahatlattı.

Tüm cilt tiplerinde kullanılabiliyor bu nemlendirici serisi ve ciltte reaksiyon olmaması için içerisinde C,E vitamini,  Niacinamide, Hyalüronik asit ve aloe vera konsantresi bulunuyor. İçeriğinde Paraben ve sert kimyasallar asla yer almamış.

Ayşenur Yazıcı Yüz nemlendiricisi içerik bilgisi

Aqua, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Niacinamide, Ethylhexyl Isononanoate, Glycerin , Propylene Glycol,  Dimethicone , Diisostearyl Malate, Ceteareth-20 , Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer , Cyclopentasiloxane, Passiflora Incarnata Fruit Extract, Butyrospermum Parkii Butter, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Magnesium Ascorbyl Phosphate , Aloe Barbadensis Leaf Juice , Tocopheryl Acetate , Macadamia Ternifolia Seed Oil , Sorbitol, Laminaria Digitata Extract, Lecithin=, Diatomaceous Earth, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Maltodextrin, Allantoin, Sodium Hyaluronate, Phenoxyethanol, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Ceteareth-12, Cetyl Palmitate.

aysenur-yazici-cilt-bakim-urunleri-serisi


Ayşenur Yazıcı 50spf Yüz için Mineral Güneş Koruyucu

Bu güneş koruyucuyu çok sevdim, ciltte biraz beyazlık bırakıyor ama onu da azıcık nemlendiricimle karıştırarak kırıyorum. Ciltte çok fazla birikme yapmıyor. Mineral filtreli bir güneş koruyucu olduğu için cilde güneşin zararlı ışınlarını geçmesini engellerken, D vitamininden yoksun bırakmıyor.
İçeriğinde paraben, mineral yağlar, GMO gibi beni kanser yapabilecek kimyasalları barındırmıyor.

Ayşenur Yazıcı 50spf yüz için güneş koruyucu içerik bilgisi

Aqua, Zinc Oxide, Benzophenone-3,C12-15 Alkyl Benzoate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Titanium Dioxide, Ethylhexyl Isononanoate, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Propylene Glycol, Caprylic/Capric Triglyceride, Stearic Acid,Glyceryl Stearate, Niacinamide, Glycerin, Dimethicone, Ceteareth-25, Potassium Cetyl Phosphate, Phenoxyethanol, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Ceteareth-20, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Ceteareth-12, Cetyl Palmitate, Maltodextrin, Acrylates/Dimethicone Copolymer, Polysorbate 20, Ethylhexylglycerin, Xanthan Gum, Disodium EDTA

aysenur-yazici-cilt-bakim-urunleri-serisi


Ayşenur Yazıcı Kuru / Normal Cilt Alkolsüz Parfümsüz Yüz için Mist, Sprey

Böyle bir ürüne bence çok ihtiyacımız vardı. Bende mesela termal su spreyleri cildimde reaksiyona neden oluyor. Ancak Ayşenur Yazıcı bunun bir yolunu bulmuş ve alkol kesinlikle eklemeden yüz için sıvı gün içerisinde istediğim kadar kullanabileceğim bir sprey yapmış. Şu anda bu yazımı kaleme alırken gene yüzüme sıktım ve anında bir ferahlık ve rahatlama verdi.

Gün içerisinde makyaj üzerinden dahil kullanım imkanı veriyor. Makyajı çatlatmıyor ve pul pul görünüm olmasına izin vermiyor.

Pantenol, allantoin, süt asidi,  saplı meşe kökü, cadıfındığı, ceviz ve fındık yaprağı özleri, Gülsuyu, Beşparmak otu kökü aktif içerikler arasında.

Ayşenur Yazıcı Kuru / Normal Cilt Alkolsüz Parfümsüz Yüz için Mist, Sprey içerik bilgisi

Aqua , Rosa Centifolia Flower Oil ,  Glycerin , Panthenol , Allantoin , Lactic Acid , Quercus Robur Root Extract , Corylus Avellana Leaf Extract , Juglans Regia Leaf Extract , Hamamelis Virginiana Leaf Extract , Krameria Triandra Root Extract , Potentilla Erecta Root Extract , Phenoxyethanol , Disodium EDTA , Ethylhexylglycerin.

Ayşenur Yazıcı Cilt Bakım Ürünleri Serisi bana göre ülkemizde olan başarılı yüz bakım serilerinden birisidir. Yabancı, ithal markalarla rahatlıkla yarışabilecek yapıda ve içerikteler. Set halde satın almak isterseniz Ayışığı Organik sitesinden satın alabilirsiniz. Tekli olarak satın almak isterseniz de Ayşenur Yazıcı Shop adresinden güvenle satın alabilirsiniz.
sevgilerrr.

1 yorum:

  1. Ne güzel detayli anlatmissin Sevdacim. Aysenur Yazici nin bu tarz calismalarini bilmiyordum uzun zamandir uzakta olunca. Ne güzel ürünler cikarmis 😊

    YanıtlaSil