1/29/2019

Ayşenur Yazıcı Onarıcı Yüz Serumu

Yüz serumları cilt bakımının temel taşlarındandır. Özellikle 30lu yaşlara geçtikten sonra cilt bakım rutininizde mutlaka bulunması gerekiyor. Çünkü cilt bakım kremlerinden daha yoğun aktif maddeler içeren ürünler, cildin yaşlanma sürecinde nem ve su tutma kapasitelerini arttırmaya yardımcı olurken, cildin yaşlanma sürelerini uzatabiliyor. Benim ilk yüz serumu deneyimim, Ayşenur Yazıcı Onarıcı Yüz Serumu oldu.

aysenur-yazici-onarici-yuz-serumu


İlk serumum olmasıyla cildimdeki etkilerini çok merak ediyordum. Bu yüzden alır almaz sizlere yazmak istemedim. Malum çok zorlu bir cildim var. Atopik dermatit, yanında haşimato rahatsızlığımdan dolayı ciddi kurumaya meyilli bir cilde sahibim.



Ayşenur Yazıcı Onarıcı Yüz Serumu

Beni tanıyanlar bilirler, benim için idoldür Ayşenur Yazıcı. Bir kadın 60 yaşında 30larında gözüken bir cilde sahipse ve yüzünde ciddi bir estetik bulunmadan bu kadar sağlıklı gözüküyorsa, her kadının örnek alması gereken bir idol olmalı. Her türlü cilt bakımı, kişisel bakım kısaca cildimle ilgili her şeyi ben kendisinden öğreniyorum. Tanıdığım en bilgili ve gerçekten kalbinin güzelliği yüzüne yansımış nadir insanlardan.

aysenur-yazici-onarici-yuz-serumu


Ayşenur Yazıcı Onarıcı Yüz Serumu yaklaşık 10 yıllık bir emek karşılığında ortaya çıktı. Serum tamamen bitkisel, cilt yüzeyinde hiçbir reaksiyona sebep olmuyor. Normalde anti aging etkili yüz serumları yağlı bir his bırakır ciltte, ama Onarıcı Yüz Serumu asla cilt yüzeyinde yağlı bir his bırakmıyor. Anında cildim tarafından emiliyor. İlk 10 günde cilde hemen ışıltısını geri kazandırdığını gözlemledim. Benim gibi solgun, kızarıklık sorunu olan ciltlere mucize gibi etkisi oluyor.

Gözlemlediğim kadarıyla cildimdeki kuruluğu kesin bir şekilde engelliyor. Üzerine ama mutlaka serinin nemlendirici kremini sürüyorum. İkisi birlikte çok iyi bir ikili oldular. Makyaj altında kullandığımda sanki baz uygulamışım gibi cildimi pürüzsüz gösteriyor.

aysenur-yazici-onarici-yuz-serumu


Ayşenur Yazıcı kaleminden Onarıcı Serum bilgisi;

“Cildiniz yorulduğunda, matlaştığında, gözenekleri belirginleştiğinde size yardıma koşması için bir serum yaptım. “Yaşlanmayı hissediyorum” diyorsanız, Provitamin B5, hyalüronik asit, adaçayı, kayısı çekirdeği yağı ve allantoin içeriği ile cildinizi yatıştırmaya, dengelemeye, aydınlatmaya, onarmaya ve nem yüklemeye yardım edecektir. Antimikrobiyal özellikleri ile sivilce oluşumu ve yangıyı da çözüm sunacaktır. Siz gülümseyin diye her şey. Güzel günlerde keyifle kullanın.
Etkin oranda Provitamin B5 ,hyalüronik asit ,adaçayı, kayısı çekirdeği yağı ve allantoin içeriği ile cildi yatıştırmaya, dengelemeye ve nem yüklemeye yardımcı serum. Greyfurt temelli AHA içeriğiyle cildi aydınlatır ve yumuşatır. Antimikrobiyal özellikleri ile sivilce oluşumu ve yangıyı engellemeye yardımcı olur. Onarmaya ve yenilenmeye yardımcı antioksidanlar içerir. Kuru ve serin yerde saklayınız. Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir. Veganlara uygundur.”

İçeriğinde bulunan hyalüronik asit, cildin nem tutma kapasitesini arttırıyor. Bu sayede gün içerisinde gerginlik veya tahriş oluşumu olmuyor.

Ayşenur Yazıcı Onarıcı Yüz Serumu içerik bilgisi;

Aqua, Salvia Officinalis Extract, Citrus Grandis Fruit Extract, Panthenol, Pentylene Glycol, PEG-12 Dimethicone, Hydroxyethylcellulose, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Magnolol, Honokiol, Polyglyceryl-10 Oleate, Apricot Kernel Oil Polyglyceryl-6 Esters, Sorbitan Palmitate, Dicetyl Phosphate, Allantoin, Phenoxyethanol, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin

Benim için Ayşenur Yazıcı Onarıcı Yüz Serumu cilt bakımımda en önemli basamağım oldu. Fiyatı 290TL, 20ml damlalıklı şişede satılıyor. Fiyat performans olarak piyasadaki en pahalı yüz serumlarıyla yarışabilecek içeriğe sahip. Atopik dermatitli benim gibi ciltlerde dahi yangıyı yatıştırması çok hızlı ve cilt yüzeyindeki gerginliği ilk kullanımdan itibaren alıyor.
Sevgilerrr.

3 yorum:

  1. Ya güzel ama benim bütçem için ne yazık ki çok fazla belki iyi bir indirime denk getirirsem alabilirim

    YanıtlaSil
  2. Aysenur Yaziciyi ben de severim canim onarici serumunu da merak ettim bakacagim detaylica 😊

    YanıtlaSil