3/01/2019

Wet N Wild Envy Su Yeşili Göz Farı

Wet N Wild tekli göz farlarını seviyorum. Küçücük ambalajda, bir çok rengi vegan içeriğe sahip ve Hayvanlar üzerinde test edilmeyen yani cruelty free bir marka. Wet N Wild Envy Su Yeşili Göz Farı bir süredir aklımda olan bir renk. Özellikle ela, kahverengi gözlerde göz rengini öne çıkartmak için kullanılabilir. Vegan içeriğe sahip olduğu için bu rengi özellikle makyaj koleksiyonumda özel bir yerde.

Göz farları konusunda belirli renklere bağımlı kalmıyorum. Yeşiller, maviler, mürdüm rengi göz farlarını da seviyorum. Ancak her markanın farklı renk konseptleri var. Bu yüzden eğer özellikle bir renk istiyorsam palet almak yerine wet n wild markasındaki gibi tekli single göz farlarına yöneliyorum.

wet-n-wild-envy-su-yesili-goz-far


Wet N Wild Envy Su Yeşili Göz Farı


Yanar dönerli içerisinde metalik geçişler olan tonları sevenler için mutlaka rafta gördüğünüzde tester 
varsa denemenizi tavsiye ederim. Renkli kozmetiklerde wet n wild markasının farlarını başarılı buluyorum. Ama mesela dipliner ve eyeliner konusunda bana göre başarısız çünkü ne kadar uğraşsam da gözlerimde mutlaka bulaşma yapıyor.

wet-n-wild-envy-su-yesili-goz-far


Eski serideki Envy rengi daha haki tonlarındaydı. Onu aslında almayı çok istemiştim ama Gratis mağazalarına bu rengi çok uzun zamandır gelmiyor. Bu yüzden yeni serisindeki Wet N Wild Envy Su Yeşili Göz Farı aldım.

Renk olarak tam bir su yeşili renge sahip. Göz üzerinde geçiş rengi olarak veya tek başına dağıtarak kullanabiliyor. Gün içerisinde oksitlenme veya çizgilenme yapmıyor. Elbette altına ben baz kullandığım için bu çizgilenmeyi yapmıyor olabilir. Mutlaka baz kullanın. Oldukça opak, kolay dağıtabilir yapıda. Eski serisine oranla tozutma problemi bir nebze giderilmiş.

Wet n wild markasının içerik listesine ambalaj üzerinde ulaşamıyoruz. Bana göre en büyük eksiklik bu.

Merak edenler için Wet N Wild Envy Su Yeşili Göz Farı ingredients İçerik bilgisi

Synthetic Fluorphlogopite, Ethyl Macadamiate, Dimethicone, Talc, Boron Nitride, Magnesium Myristate, Silica, Polybutene, Trimethylsiloxysilicate, Nylon-12, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Lauroyl Lysine, Tin Oxide, Hexylene Glycol, Ethylhexylglycerin, o-Cymen-5-ol, Water/Eau, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Triethoxycaprylylsilane, [+/- (MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR): Iron Oxides/CI 77491, CI 77492, CI 77499, Titanium Dioxide/CI 77891, Mica, Blue 1 Lake/CI 42090, Ferric Ferrocyanide/CI 77510, Chromium Oxide Greens/CI 77288]

wet-n-wild-envy-su-yesili-goz-far


Göz üzerinde asla baz olmadan kullanmıyorum. Sante organikgöz farı bazı ile hem rengini sabitliyorum, hem de cildime direkt renkli kozmetik ürünlerinin geçişini engelliyorum.

Wet N Wild Envy Su Yeşili Göz Farı far fiyatı Gratis Mağazalarında 14.95TL ancak ben 12.2018 tarihinde aldığımda indirim vardı 8.95TL aldım. Şu anki mağaza fiyatı indirimsiz herhalde 14.95TL civarındadır. Bu fiyata alınmasını tavsiye etmem ama indirim dönemlerinde rahatlıkla alınabilecek bir göz farı.
Sevgilerrr.

1 yorum:

  1. Cok güzel bir renk canim, sana da cok yakisacagina eminim.

    YanıtlaSil