1/11/2019

SANTE Organik Göz Farı Paleti Gül Rengi

Organik Kozmetik ürünleri koleksiyonuma yaklaşık 2 ay önce eklenen yepyeni bir far paletim var. SANTE Organik Göz Farı Paleti Gül Rengi, aslında bu paleti neredeyse bir yıldır bekliyorum ülkemize gelmesini. Renkler çok kullanışlı, en hassas gözlerde dahil güvenle kullanılabiliyor Sante Naturkosmetik organik kozmetik ürünleri. Ayışığı Organik sitesinde organik kozmetik bölümünde bulabilirsiniz.

sante-organik-goz-far-paleti-gul-rengi


Göz makyajımda organik kozmetik ürünlerine geçtiğimden beri senede üç kür aldığım alerji damlalarımı sadece senede bir kez almaya başladım. Burada da anlaşılıyor ki göz alerjilerinin de tetiklenmesinin bir numaralı sebebi göz üzerinde kullanılan makyaj ürünleri. Lütfen içeriklere dikkat ederek, her gördüğünüz makyaj ürününü kullanmayın. Alerji veya daha kötüsü için kendinize zemin hazırlayabilirsiniz.


SANTE Organik Göz Farı Paleti Gül Rengi

SANTE Organik Göz Farı Paleti 2 çeşit. Bende olan Sante Eyeshadow Palette Rosy Shades. Bir de Sante Eyeshadow Palette Nudy Shades ten rengi, toprak tonlarında olan farklı bir paleti var.
Bendeki Sante Eyeshadow Palette Rosy Shades, SANTE Organik Göz Farı Paleti Gül Rengi gül, mürdüm tonlarına aşık kişiler için çok kullanışlı. Paletteki renklerin tamamı hem günlük hem de gece makyajlarında rahatlıkla kullanılabilir.

sante-organik-goz-far-paleti-gul-rengi


Renkler bazlı veya bazsız göz üzerine rahatlıkla transfer oluyor. Ben baz olarak Sante organik far bazı kullanıyorum. Daha önce detaylı incelemesini bloğuma yazmıştım.

Toplam 6 renkten oluşuyor SANTE Organik Göz Farı Paleti Gül Rengi. Üç renk mat opak, üç renk metalik sedefli yapıda.


sante-organik-goz-far-paleti-gul-rengi

sante-organik-goz-far-paleti-gul-rengi


Tüm renkler birbiriyle uyumlu ve karıştırmada sorun yaşamıyorum. Tozutma problemi minimum, baz kullandığımda gün içerisinde rengi solmuyor veya çizgilenme yapmıyor.

Sante Eyeshadow Palette Rosy Shades Renkler sırasıyla;

Göz kapağı eşitlemek için açık renkte mat kırık beyaz
Sedefli geçiş rengi olarak kullanılabilecek metalik beyaz, ayrıca göz pınarlarımı aydınlatma amaçlı da kullanabiliyorum
Pembe, açık gül renginde mat renk
Sütlü kahve renginde metalik, katlanma bölgesi için kullanılabilecek rengi
Muhteşem mürdüm renginde metalik görüntü veren katlanma bölgesi veya eyeliner için kullanılabilecek tonu
Koyu acı kahverengi bunu da gene eyeliner olarak veya katlanma bölümüne göz üzerinde gölgelendirme yapabiliyorum.

sante-organik-goz-far-paleti-gul-rengi


En koyu mürdüm rengini eyeliner olarak kullanabiliyorum. Yapıları farların hafif kremsi ancak far fırçasıyla rahatlıkla göz üzerine transfer olabiliyor.

SANTE Organik Göz Farı Paleti Gül Rengi Sante Eyeshadow Palette Rosy Shades Sertifika özellikleri
• NaTrue Ekolojik Sertifikalı
• Sentetik koruyucular, renk vericiler ve parfüm içermez
• Petrol kökenli hammaddeler, Silikonlar ve PEG’ler içermez
• Mineral yağlar içermez
• Organik tarımla elde edilmiş bitkisel yağlar ve özler içerir
• Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir Cruelty Free
• Gluten içermez
• Laktoz içermez

sante-organik-goz-far-paleti-gul-rengi



Palet renkleri Macadamia yağı (cadı fındığı yağı) ve organik aloe vera suyu içeriyor. Göz çevresi için rahatlatıcı içerikteler.

Taşlaşan farlarınızı nasıl kurtarırsınız?

Islak ve kuru kullanım için uygun bir far paleti. Ancak ıslak kullanmak isterseniz far paletinizin bir bölümünü kullanın. Çünkü ıslak fırça sürdüğünüzde genellikle far renkleri taşlaşır. Taşlaşan far paletleri için de küçük tiyom koli bandı, koli bandını rengin üzerine yapıştırın ardından dikkatlice çekin. Taşlaşan kısım koli bandında kalacaktır. Alttan yeni renginiz çıkacaktır.

Eğer benim gibi mürdüm rengi eyeliner arıyor bulamıyorsanız, paletteki en koyu mürdüm rengi kısmını kullanabilirsiniz. Ben eyeliner fırçamı çok az su ile ıslatıyorum. Sonra peçeteyle alıyorum nemini ve rengi fırça üzerine alıyorum. Sonra normal eyeliner çeker gibi sürüyorum göz kapağıma. Bildiğim bütün dayanıklı eyeliner ve diplinerden çok daha uzun süre dayanıyor. Akşam ben göz makyajımı temizleyene kadar yerinden oynamıyor.

sante-organik-goz-far-paleti-gul-rengi


SANTE Organik Göz Farı Paleti Gül Rengi Sante Eyeshadow Palette Rosy Shades tek bir palet kullanma hakkım olsaydı tercih edebileceğim güzellikte bir göz makyajı paleti. Fiyatı Ayışığı Organik sitesinde 102.46TL. Hem eyeliner hem de göz makyajınızın tamamını yapabileceğiniz kullanışlı renklere sahip.
sevgilerrr.

3 yorum:

  1. Fiyatı yüksek geldi ancak renkler iyiymiş. İyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında tekli far almaya kalktığımda böyle bir palet için daha pahalıya geldiğini gördüm. Şimdi bonus paletim diyorum sante rosy gül rengi paletime :)
      sevgiler

      Sil
  2. Çok güzel bir bir far paleti.. İçin favori renklerim de var. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil