11/15/2018

Ecos3 Organik Aloe Vera El Sabunu

El sabunu takıntınız sizin de benim gibi var mı? Hem güzel koksun istiyorum, hem içerisinde kimyasal barındırmasın. Yanında ellerimi yıkadığımda pamuk gibi yumuşacık yapsa fena mı olur? Bir de son olarak öyle yüksek ücretler ödemek istemiyorum. Çünkü hızlı tükettiğim temizlik, Hijyen ürünlerimden birisi sıvı el sabunu. Tüm bu istediklerimin tamamı YERLİ ÜRETİM bir markamızda buldum. Ecos3 Organik Aloe Vera El Sabunu. Fiyatı Ayışığı Organik sitesinde 500ml boyu sadece 17.50TL. Detaylar blog yazımda.

ecos3-organik-aloe-vera-el-sabunu


Ecos3 Organik Aloe Vera El Sabunu

Aloe vera sevenler olarak, hem cildimdeki etkisini seviyorum hem de el bakımımda kullandığımda yumuşacık yapıyor. Ecos3 Organik Aloe Vera Sıvı El Sabunu renksiz. Bunu özellikle belirtiyorum çünkü aloe vera içeren farklı sabun markaları yeşil oluyor. Bunun nedeni içerisinde renklendirici olmasıdır unutmayın.


İçerisinde köpürme amaçlı Amonyum Lauryl Sülfat kullanılmış. Amonyum Lauryl Sülfat Nedir konulu yazımda bu maddenin ne olduğunu ve işlevini sizlere uzun uzun anlatmıştım.

Kokusu tamamen aloe veradan geliyor. Günde 10 kezden fazla ellerini yıkayan biri olarak ellerimi kesinlikle kurutmadığının altını çiziyorum.

Ecos3 Organik Aloe Vera El Sabunu SLS, SLES, boya, paraben ve GDO içermiyor. İyonlaştırıcı radyasyona maruz bırakılmamış. Hayvanlar üzerinde test edilmemişt. Geri dönüşümlü veya tekrar kullanılabilir ambalaja sahip. Dermatolojik olarak test edilmiş.


Kimyasal maddeler içermez, bitkisel bazlıdır ve biyo-çözünür.
Doğada 40 gün içinde parçalanırlar, alerjik ve kimyasal kalıntı bırakmazlar.
İnsan ve çevre dostudur.
Fosfat, formaldehit, flor, amonyak, kresol, tuz, perkloretilen (C2Cl4) ve EDTA içermez. (Bu isimleri gördüğünüzde siz de kaçınız!)
Su tasarrufu sağlar, geleceğimiz için suyu korur.
Zehirli temizlik malzemelerine göre 3 kat daha etkindir.
Hayvanlar üzerinde test edilmez, hayvanlara zarar verecek maddeler içermez.

ecos3-organik-aloe-vera-el-sabunu


Kısaca hem YERLİ ÜRETİM, hem organik ICEA sertifikasını hak eden bir marka Ecos3. Yerli markalarımıza daha fazla önem vermeliyiz diye düşünüyorum. Çünkü hem bütçemize dost hem de ülkemizin sınırları içerisinde üretildiği için gerçekten değer görmeli böyle markalarımız.

Sizlerde zehirli kimyasallar ile el temizliğinizi yapmak istemiyorsanız Ecos3 Organik Aloe Vera El Sabunu ve diğer çeşitlerini minimum bütçelerle deneyebilirsiniz. Devir tasarruf devriyse eğer, YERLİ ÜRETİM markalarımıza daha çok değer verelim.
sevgilerrr.

1 yorum:

  1. Ellerim surekli kuruyor piyasaya böyle güzel ürünler sürmeleri lazım. Protex var kremlisi anca o paklıyor ondada temizlik hissi yok.:/ Fiyat fena değil bakılabilir.

    YanıtlaSil