8/19/2018

Boyundaki Nodüller Nasıl Geçer


Söz verdiğim yazımı yayına alabilmek için bir süredir satışta olmayan Brezilya cevizinin yeniden satışa açılmasını bekledim. Biliyorsunuz ben Haşimato hastasıyım. Yanında guatr ve boynumda çok sayıda nodül vardı. Troid nodüllerimden bazıları öylesine büyüdü ki biyopsi maceram bile oldu. Doktorum ileri dönemde kanser olabileceğimi her gittiğimde altını kontrole çizdi ve beni alıştırmıştı. Ta ki benim son kontrolüme kadar. Son kontrolümde her zaman boyun USG çeken uzman eski raporlarıma baktı, ardından boyun USG başladı. Normalde 3 dakika süren taramam yaklaşık 10 dakika sürdü. Elbette ben korkudan ölüyorum çünkü en son böyle uzun sürdüğünde biyopsi kararı verilmişti. İşlem bittiğinde neden uzun sürdüğünü sorduğumda doktorunuza gösterin sonucunuzu kötü bir şey değil ama korkmayın denildi. Doktorum o gün izinde, benim elimde rapor elbette girdim Google sonuç arıyorum işte o serüvenim, Boğazdaki, Boyundaki Nodüller Nasıl Geçer yazımda sizler için kaleme alıyorum bu blog yazımda. Dikkat troid nodüllerimi kaybettiğim yazımda, bilmem ne bitkisi, bilmem ne markasının şuyu buyu yok. Asla da olmayacak. Yapay hormonlar kullananlar özellikle okuyun lütfen.

boyundaki-noduller-nasil-gecer


Doktoruma ertesi gün hemen sonucu gösterdim. Durdu eski raporlarıma baktı, sonra inanmıyorum burada bir hata var dedi ve kendi odasında ultrasonla nodüllerime yeniden baktı.Troid NODÜLLERİM KAYBOLDU!!! Hiçbirini göremiyorum Sevda hepsi kaybolmuş dedi. Biyopsilik olan büyük nodülüm dahi gözükmüyor sonuçta. Burada beni doktorum 2 senedir çok iyi bir şekilde yönlendirdi hep. Bana yemem ve yememem gereken şeyleri hep anlattı. Bu yazımda sizlere hem bu serüvenimde tükettiklerimi hem de tüketmediklerimi yazıyorum.


Boyundaki Nodüller Nasıl Geçer

Öncelikle troid hapınızdan hariç yapay vitaminler almıyoruz. Selenyum bizim için en önemli nokta. Bu konuda Wefood Organik Brezilya Cevizi ülkemizde tek olan organik şartlarda paketlenmiş ceviz çeşidi. Günde 2-3 adet her gün yedim. Ayışığı Organik sitesinden satın alabilirsiniz. Selenyum eğer vücudunuza yeterli miktarla alırsanız nodülleriniz, TSH değeriniz hepsi daha hızlı düzene girer unutmayın.

Polen çok büyük bir mineral ve vitamin kaynağıdır. Onu gün aşırı 1 tatlı kaşığı dolusu olarak 3 yemek kaşığı yağsız yoğurtla yedim. Polen Eğriçayır markasından başkasına asla güvenmediğim için gene Ayışığı Organik sitesinden alıyorum ve tüketiyorum.

boyundaki-noduller-nasil-gecer


Bal polen propolis karışımı günde 1 çay kaşığı yuttum. Gene Eğriçayır markasına ait. Onu da Ayışığı Organik sitesinden alabilirsiniz.

Ölümden başka her derde deva Çörek Otu yağı günde 1 tatlı kaşığı sabahları tok karnına içiyorum. Naturelya markasının soğuk sıkım olarak organik üretileni kullandım. Ayışığı Organik sitesinde var. Üreticisi Eğriçayır. Boğazdaki Nodüller Nasıl Geçer diye düşünüyorsanız kesinlikle deneyin.



Kullandığım tüm kozmetik ürünlerini, saç bakım ürünlerini herşeyimi kimyasalsız olanlarla değiştirdim. Zannediyoruz ki tenimize değen şeyler bize zarar vermez, yemiyoruz nasılsa. Kusura bakmayın hiç öyle değil. Rujunuz dahi önemlidir. Herşeyimi organik olarak kullanmaya başladım. 10 tane göz kalemim yok, 20 tane rujum yok ama olanlar kimyasal içermiyor bana zarar vermiyor.

Dereotu bana yaramadı, kullandığım ilk başlarda troid nodüllerimi arttırdı. Bu yüzden sadece kinoa kısırıma arada ekledim.

Yeşil çiğ sebze yok, yani kendime koca bir tabak yeşillik salatası yapıp yemedim. Özellikle guatr beraberinde eşlik ediyorsa yeşil sebzeden uzak durun.

Her akşam içtiğim türk kahvemin içerisine 1 çay kaşığı hindistan cevizi yağı koydum. Yapılışı gayet basit normal şekilde cezvenize kahvenizi suyu şekeri koyun içine 1 çay kaşığı hindistan cevizi yağı koyun ve pişirin. Burada dikkat edilecek nokta, gerçek organik yenilebilir olması. Bu konuda Wefood Hindistan cevizi yağına güveniyorum. Sürekli onu tükettim.

Süt ve süt ürünleri hepimize YASAK. Doktorum daha en başında beni uyardı. Süt asla içmedim. Sütlü ürünler tüketmedim. Peynir az yedim, sadece kahvaltıda. Bende ekstra troid rahatsızlığımın yanında Guatr olduğu için süt ve süt ürünleri tüketilmemesi lazım.

İşlenmiş salam sucuk türevleri tüketmedim. Yerine hindi füme yedim. Namet markasının bim markette 1.90a satılıyor alabilirsiniz.

Eğriçayır markasının Propolis boğaz spreyi vardır. Propolis çok ciddi bağışıklık sistemini kuvvetlendirici özelliği vardır. Nodüller üzerinde de etkilidir. Bu spreyimi her gün boğazıma sıktım. Günde 2 kez 2şer kere. Ayışığı organik sitesinde bulabilirsiniz.

Beyaz ekmek tüketimimi sıfırladım. Yerine halk ekmekten çavdarlı ekmek aldım. Günde maksimum 2 dilim yedim.

Pirinç, bulgur tamamen hayatımdan çıkarttım. Yerine kısır canım istediğinde Kinoa ile kısır yaptım tükettim. Sizde öyle yapabilirsiniz.

Glutensiz unları keşfettim, onlarla kek poğaça herşeyi yapabilirsiniz. Denemekten korkmayın.

Tüm bunları yaklaşık 1 yıl boyunca kullandım. Şimdi de bırakmadım halen kullanmaya devam ediyorum.

Boğazdaki Boyundaki Nodüller Nasıl Geçer yazımda sizlere benim bu minnacık ve 50den fazla olan nodülümden kurtulurken kullandığım her şeyi yazdım. Sizde umutsuz olmayın, ben kötü hastalığa yakalandım, kesin kanserim demeyin. Troid rahatsızlıklarına, onlara gelip geçici olarak bakın. Hayatınızı ona göre yaşamayın. Sizinde benim gibi benzer hikayeleriniz varsa lütfen yorumda belirtin. Haşimato hastaları, nodülleri olan hastalar, troid hastaları olarak umutsuzluğumuzu beraber yenelim.
sevgilerrr...

2 yorum:

  1. Cok sevindim Sevdacim. Benim de sonuclarim cok iyi cikti. Ben de uyguladiklarimi yazacagim tatil sonrasi seninle benzeyen birkac sey de var. Sevgiler canim 😍

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler bilgiler için canım aynı hastalıktan muzdaribim, not aldım

    YanıtlaSil