11/20/2017

Brezilya Cevizi / FINDIĞI Nedir

Selenyum vücudumuzun ihtiyacı olan en önemli vitaminlerden biridir. Ancak biz onu tanımıyoruz. Hormonal bir rahatsızlığımız olduğunda varlığından haberdar oluyoruz. Ancak çocuk gelişiminden kansere kadar birçok alanda günlük selenyum ihtiyacınızı karşılamıyorsanız bağışıklığınızıda düşürmüş oluyorsunuz. Bana doktorum selenyum hapı vermiyor. Ben haşimato ve nodüler guatr hastasıyım. Sentetik olarak alınan selenyum haplarının yararlı olmadığını düşünüyor. Bu yüzden de ben doğal selenyum nasıl alabilirim araştırmamda Çiğ Brezilya Cevizi / Fındığı günlük selenyum ihtiyacı için en kolay bulunabilir kaynak olarak buldum.

brezilya-cevizi-findigi-nedir

Brezilya Cevizi / Fındığı Nedir


Adı üstünde Güney Amerika’da bulunan bir ceviz çeşididir. Tadı bizim fındığımıza benziyor. Normal fındıktan ayıran en büyük özelliği sadece 3 adet yediğinizde günlük selenyum ihtiyacınızı karşılıyorsunuz.



Farklı yollardan selenyum ihtiyacınızı karşılamak isterseniz hergün;

300gr tavuk göğüs eti
150gr balık
100gr kavrulmuş ayçekirdeği
Yumurta sevenler gerçek tabii ki olması kaydıyla 2 adet günde
Kuzu ciğeri 100gr
Sarımsak ve Soğan ancak miktarlarını bulamadım ne kadarı karşılar ancak içeriğinde selenyum var
200gr hindi eti tüketmeniz lazım.

brezilya-cevizi-findigi-nedir


Tüm bunları tüketmek ama ciddi bir bütçe gerektiriyor. Ancak Wefood Brezilya Cevizi / Fındığı 200gr Ayışığı organik sitesinden sadece 27.90TL satın alıyorum. Bu sayede hem günlük bana lazım olan selenyum miktarını karşılıyorum hem de bütçemi sarsmamış oluyorum.

Brezilya Cevizinin bana getirdiği faydaları neler

Normalde aşırı yorgunluk hissediyordum haşimatomdan dolayı. Ancak 1 aylık kullanım sonunda yataktan daha dinç kalkıyorum.

brezilya-cevizi-findigi-nedir


Tsh değerim 1 ay içerisinde 4.9’dan 4.2 seviyesine indi 4.2 seviyesini hiçbir dönemde görmedim. Hedefim 3 rakamlarına indirmek.

Çok ciddi yaşadığım unutkanlığım beni şaşırtan bir şekilde hatırlamaya ve not almadan yapacaklarımı daha rahat hatırlamaya dönüşmeye başladı.

Çok fazla üşüme sorunum oluyordu gene haşimatomdan dolayı ancak artık ellerim daha sıcak.

Günde sadece 3 adet kullanımla selenyum ihtiyacımın tamamını karşılıyorum. Yakın zamanda anti tpo değerimde değişiklik oldumu onada baktırmayı planlıyorum.  Brezilya Cevizi / Fındığı hem fiyat hem bünyemi daha sağlıklı hale getirmesi için de her gün 3 adet mutlaka tüketiyorum.
sevgilerrr.

4 yorum:

  1. merak ettim ben de alayım bu fındıktan hiç tatmadım bir de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normal kavrulmamış fındık gibi tadı paketi elime alsam komple bitiririm :) ama feci kalorili ilaç niyetine kullanıyorum bende canım

      Sil
  2. Dışı fıstığa benziyor.Tadı da fındık diyorsun hem de 3 tane yeter diyorsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 tanesi yapay selenyum haplarından çok daha fayda sağlıyor. tsh değerim ilk defa bu kadar düşük :)

      Sil