4/27/2016

Phyto Phytojoba Kuru Saçlar İçin Yoğun Nemlendirici Maske

Saç uçlarım ciddi anlamda kuruduğu bir dönemde aldığım bir maskem var.
Phyto Phytojoba Kuru Saçlar İçin Yoğun Nemlendirici Maske

Kuru saçlar için önerilen bu maske;

PHYTOJOBA kuru saçı anında nemlendirmek ve korumak için özel olarak geliştirilmiştir.
Silikon içermez.

Deneyenlerin %94’ünde* kuru saçlar için anında nem
Deneyenlerin %87’sinde* parlak ve esnek saçlar
Jojoba bitki tohumlarından elde edilen jojoba yağı, yenileyici, yumuşatıcı ve koruyucu özellikleri için kullanılmıştır. Buğday mikro proteinleri uzun süren nemlendirmede etkilidir. Güney Afrika esansiyel tatlı portakal yağı ve melekotu tohumu ekstresi saça parlaklık ve canlılık katar.

Vaadleri muhteşem değil mi?

Phyto Phytojoba Kuru Saçlar İçin Yoğun Nemlendirici Maske




Bu kadar kullanıcı kesinlikle yanılamaz dedim ve 100ml boyundan aldım. İyiki küçük boyunu aldım diyorum.

Benim Phyto Phytojoba Kuru Saçlar İçin Yoğun Nemlendirici Maske Deneyimim;

Kuru saç uçlarıma uyguladım belirtildiği gibi yaklaşık 4 dakika bekledim. Normalde saç maskelerini en az 20 dakika bekletmemiz lazımdır ki saça işlesin. Burada gene anlamamış olucam başıma gelicekleri diyorum.
Saçlarımdan arındırmaya çalıştıkça elim yağlı bir his oluyor, yaklaşık herhalde 10 dakika arındırmaya uğraşmışımdır. Bitti dedim tamam çıktım, saçlarımı kurutucam halen o his var saç uçlarımda. Saçlarımı kuruttum, sanki yıkamamışım gibi yağlı basık bir görünümde. Acaba bendemi sorun diyorum tarihimi geçmiş, hayır kesinlikle öyle bir durumda söz konusu değil. Herhalde yanlış yazıldı ceviz büyüklüğünde bir miktarı çünkü saçlarıma yedirdim, onu azaltmam lazım. Normalde 2-3 günde yağlanan saçlarım daha kurutmamla zaten basık, sönük bir durumda kalınca ertesi gün normal şekilde yeniden yıkadım saçlarımı. 4 gün sonra yeniden Phyto Phytojoba Kuru Saçlar İçin Yoğun Nemlendirici Maske denedim. Bu sefer daha az aldım, ama yok halen aynı sonuç. Diyeceksiniz ki içeriğindeki yoğun yağ ile saçı besliyor. Ama benim saç uçlarım halen eski görüntüsünde. Kuruluk halen devam ediyor. Tüpü bitirmeye kararlıyım dedim, kullanmaya devam ettim. Bazı ürünler sizlerde bilirsiniz, tüpü veya şişesini yarılamadan tam sonuç vermeye başlamaz. Tüpü yarıladım, bitmek üzere halen aynı saç şeklindeyim. Yeter dedim ve bıraktım. Bu sırada benim saçlarım iyice sönükleşti, yağlanması hızlandı. Yapısı tamamen değişti.
Ben o sinirle bu şişemi atmışım bitirdiğim ürünler poşetine, geçtiğimiz günlerde bitenler yazısı yazmaya karar verdiğimde görünce sizleri uyarmadığımı farkettim.
Phyto Phytojoba Kuru Saçlar İçin Yoğun Nemlendirici Maske marka olarak saç bakımında devrim niteliğinde sloganlara sahip olabilir. Ancak saç bakım ürünlerinde, bundan sonra  riske girmemek adına kullanmayı düşünmüyorum.
Saç bakımıma düşkünlüğüm, kullandığım ürünlerimle yoluma devam edicem.
Eğer sizlerde kuru saç uçlarınız için kullanmayı düşünüyorsanız 2 kez düşünün.

Phyto Phytojoba Kuru Saçlar İçin Yoğun Nemlendirici Maske


Ayrıca içeriğini incelediğimde, parapen tarzı yapay maddeler, alkol ve anlam veremediğim bir şekilde citric asit var. Fiyatına baktığında 200ml boyunda maskeleri ortalama 100tl civarında.
Sizin bu markanın, kullanıp memnun kaldığınız bir serisi oldu mu?

sevgilerrr...



6 yorum:

  1. Hiç kullanmadım bu markayı. Baya kötü olmuş :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef, birde hiç ucuz, uygun fiyatlı bir maske veya marka da değil. isme aldandım diyelim. hem tecrübe oldu.

      Sil
  2. Çok detay bir yazı olmuş çok beğendim, emeğine sağlık canım.Cidden insan riske girip bu tarz ürünleri denemeye korkuyor.Şahsen ben bu ürüne şans vermem şimdi, diğer ürünlerinde ki başarısına aldanıp insan farklı beklentilere girebilir kaldı ki fiyatı da epeyce var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel sözlerin için çok teşekkür ederim canım. bizim hatamız vaad edilen şeylerin gerçekliğine inanmak. Belki markanın farklı serileri gerçek anlamda başarılı sonuçlar verebilir, ama artık ben de risk almak istemiyorum.
      sevgiler

      Sil
  3. jojoba olanı alacaktım nedense vazgeçip keratinlisini almıştım, iyi ki de öyle yapmışım:) Keratinli olan serisi çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim , bari diğer serisinin iyi olduğunu sizin sayenizde duymuş oldum.
      güzel günlerde kullanın
      sevgiler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...