4/11/2016

GOSH BOOMBASTİC XXL VOLUME MASCARA

Bir süredir denediğim GOSH BOOMBASTİC XXL VOLUME MASCARA ile ilgili düşüncelerimi sizlerle artık paylaşabilirim.
Yaklaşık 1 ay önce aldığım Gosh Boombastic XXL Volume Mascara Gratis sayesinde hayatımıza giren bir markaya ait.
Gosh ürünlerinin CC KREM ve GOSH QUATTRO EYE SHADOW çeşitleri daha önceleri deneyip memnun kaldıklarım arasında.
Ancak Gosh Boombastic XXL Volume Mascara ilk etapta benim hiç hoşlanmadığım bir rimelim oldu.

Nedenleri;
Kirpiklerimi ciddi anlamda yapıştırdı
Çok sıvı
Sıvı olduğundan dolayı topaklanma çok fazla oldu

Bir kaç kez denedikten sonra yaklaşık 20 gündür kenarda bekliyordu Gosh Boombastic XXL Volume Mascara 'm


GOSH BOOMBASTİC XXL VOLUME MASCARA





Geçtiğimiz hafta dışarı çıkarken elim ona gitti ve sonuç;
İnanamıyorum o kirpiklerimi yapıştıran, topak topak duran rimelim gitti yerine bambaşka bir rimel geldi.


GOSH BOOMBASTİC XXL VOLUME MASCARA



Ben mi yanlış mascaramı aldım elime diye bakıyorum, hayır doğru maskara.

Şimdi gelelim durum değerlendirmesine en ciddi şekilde;
Gosh Boombastic XXL Volume Mascara ilk etapta ciddi sıvı bir ürün, bu yüzden kirpikleri ağırlaştırıyor ve topaklanıyor çünkü rimel çok fazla geliyor fırçanın üzerine
Bununla beraber tek katta da incecikte sürmeye çalışsanız maalesef güzel sonuç alamıyoruz.
Ta ki rimel kendisini toparlayana kadar bu şekilde olucaktır

Şimdi benim hatam ne oldu?
Herkeste okuduğum muhteşem yorumlarının yanında hiç kimse Gosh Boombastic XXL Volume Mascara 'nın ciddi sıvı bir ürün olduğundan bahsetmemiş. kirpiklerim muhteşem harika diyen herkesin yazılarını inceledim 1 resim sağlıklı bulamadım kirpiklere uygulanmış.
Bu yüzden sizlere kirpiklerime tek kat uygulanmış haldeki görüntüsünü yukarıda en yakın çekim halinde gösteriyorum.
Gosh Boombastic XXL Volume Mascara almaya karar verdiniz ve aldınız yapacağınız ilk şey bir kaç saat hiç olmadı ağzını açık bırakın.  Çünkü çok çok sıvı içerisindeki ürün. Bu da kirpiklerinizi güzelleştirmek yerine yapıştıran topak topak bir görünümde olmasına sebep veriyor.
Ancak dediğimi yapar ve rimelinizin kendisine gelmesine izin verirseniz benim gibi acaba sonunda hayatımın rimelini buldum diyebilirsiniz.

Gelelim son izlenimime;
Kirpiklerim tek katta hacimli ve upuzun
Kesinlikle gün içerisinde gecenin sonuna kadar bir parçacık bile yüzüme düşmedi
Benim gözlerim hassas, en ufacık ağırlık yapan bir üründe sulanır hiçbir şekilde buna izin vermedi olmasına tüy gibi hafif kirpiklerim.
Taş gibi sert yapmadı kirpiklerimi aksine yumuşacık durdular
Verdiği siyahlık gayet güzel.
Ola ki takma kirpik etkisi istiyorsunuz 2.katı sürmekten çekinmeyin onu da denedim topaklanması olmadı.
Boombastic Rimel fırçasına gelirsek. Fırça benim en sevdiklerimden olan silikon. İncecik minicik uçları var. Kirpikleri en minik olanından başlayarak çok güzel kavrıyor.

GOSH BOOMBASTİC XXL VOLUME MASCARA

Temizlenmesi çok kolay, kirpikleri yolmadan dökmeden temizleniyor. Sonrasında birikme yapmıyor başka marka rimeller gibi.

Son olarak;
Eğer kirpiklerinize hacim vermek, simsiyah görünüme kavuşturmak istiyorsanız, bunu yaparken kirpikleriniz çok fazla sertleşmesin diyorsanız Gosh Boombastic XXL Volume Mascara tam sizin aradığınız bir rimel.
Gratis mağazaların da Gosh ürünleri sıklıkla %50 indirime giriyor ben de o zaman aldım.

Gosh Boombastic maskara fiyat 13,25 tl ,indirim dönemlerinde alabilirsiniz tüm Gratis mağazalarından.


sevgilerrrr....



8 yorum:

  1. benim de favori rimelim ancak son dönem pahalılaştı indirime dekkeldiğinde kaçırmadan alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evdeki diğer rimellerimi görmüyorum bile artık bir de güzel olan noktası tek katta böylesine güzel etki vermesi oldu. pahalılaşmasına üzüldüm daha alalı 1 ay olmuştu

      Sil
  2. Benim rimel de favorim Maybelline. İstediğim gibi tek tek ayırıp uzatıyor ve volume veriyor. Bu rimelde baya ıslakmış dediğiniz gibi biraz kurumasını beklemek daha iyi olucaktır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maybelline rocket benimde ciddi favorimdi amaaaa 3 ayda kurudu bu yüzden farklı bir rimel arayışındayken gosh rimeli buldum. eğerki benim düştüğüm hataya düşmez rimelin kendisine gelmesine izin verirseniz emin olun maybelline aramazsınız. bütün gün gözümdeydi halen gözümde bir gram hissetmiyorum okadar hafif ve rahat

      Sil
  3. Gosh ojelerden memnun kalmadim. Rimeli henüz denemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ojelerini bende denemedim:) olaki mascarasını alırsanız mutlaka yukarıda anlattığım şekilde kullanmaya başlayın. aksi halde inanın çok ıslak bir yapısı var. benim kenarda uzun süre bekledi hatta kullanamıyacağım demiştim. ama meğer yapısı ciddi ıslak olduğundan topaklanma yapıyormuş. biraz kendine geldikten sonra çok güzel bir mascara oldu.

      Sil
  4. Ben bu rimeli kullandiktan sonra her sildiğimde makyajimi kirpiklerim dökülüyor:( ve bunu bir daha kullanmaya korkuyorum. Ilk defa böyle bişey başıma geldi. Çok güzel hacim veren bir ürün ama kirpigimin dökülmesi beni çok rahatsiz etti :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanın okudum yorumunuzu ve çok çok üzüldüm. benim kirpiklerim normalde döküldüğü halde bir çok markada hiç gosh xxl kullandığım ve temizlediğim süre içerisinde dökülmedi inanın. acaba içeriğimi bozuk tarihi geçmiş ürünümü size sattılar :(

      Sil