12/13/2019

Sahte Duo Kirpik Yapıştırıcı Nasıl Anlaşılır

Ben takma kirpik süreklilikle kullanıyorum. Kozmetik ürünlerimin arasında tek değişmeyen markadır Duo. Yapıştırıcı olarak DUO uzun zamandır en memnun kaldığım tek kirpik yapıştırıcım. Ancak öyle büyük bir hata yaptım ki, sahte duo satın aldım internetten. Sahte Duo Kirpik Yapıştırıcı Nasıl Anlaşılır yazımda benim gibi sakın sağlınızla oynamayın. Gerçeği ve sahtesini nasıl ayırt edebilirsiniz öğrenin.

sahte-duo-kirpik-yapistirici-nasil-anlasilir


Sahte Duo Kirpik Yapıştırıcı Nasıl Anlaşılır


Duo kirpik yapıştırıcı dark tone kullanıyorum. Saydam olanı göz üzerinde çok belli olduğu için dark tone, siyah olanını tercih ediyorum. Sürekli Gratis mağazalarından alıyordum ama bir süre onlarda bulamayınca internetten online başka bir yerden sipariş verdim. Gelen Duo benim senelerdir kullandığım Duo yapıştırıcıdan çok farklıydı. Sonra araştırdığımda %60 internette satılan Duo adı altında yapıştırıcıların neredeyse tamamı sahte.

sahte-duo-kirpik-yapistirici-nasil-anlasilir


Şimdi Sahte Duo Kirpik Yapıştırıcı Nasıl Anlaşılır kademe kademe size anlatacağım

Sahte Duo Kirpik Yapıştırıcı                                           Gerçek Duo Kirpik Yapıştırıcı

* Sıktığınızda Kömür gibi bir rengi vardır                     *Sıktığınızda gri bir rengi vardır
* Kokusu inanılmaz keskindir                                        * Kokusu yok denecek kadar azdır
* Aşırı sıvıdır akışkandır                                                * Asla sıvı değildir, hafif katı haldedir
* Kesinlikle kurumaz                                                      * Sıktıktan 10sn sonra kurur
* Orginalden farklı ambalajı vardır                                 * Orginal ambalaj aşağıda gördüğünüzdür
* Kutu iç kısmı yazısızdır                                                * Kutu iç kısmı yazılıdır

sahte-duo-kirpik-yapistirici-nasil-anlasilir


Peki siz online alışverişte nasıl sahtesi gerçeğini ayırt edeceksiniz. Öyle 5-10 liraya kesinlikle satılmaz. Gratis mağazalarından ben 21.95TL alıyorum. Hiç riske girmeyin, kör olma tehlikesi yaşamayın, gratis mağazalarından satın alın

sahte-duo-kirpik-yapistirici-nasil-anlasilir


Online sitelerden alışverişte çünkü sahte görsel kullanılabilir ve size geldiğinde sahtesi olduğunu ancak kapağı açarak göreceksiniz. Bu yüzden boş yere kendinizi hiç üzmeyin. Zaten 1 tüp kirpik yapıştırıcısı size 1 seneden fazla gidecektir.

sahte-duo-kirpik-yapistirici-nasil-anlasilir


Sahte Duo Kirpik Yapıştırıcı Nasıl Anlaşılır yazımda umarım sizlere yol gösterebilmişimdir. Benim gibi benzer hataya düşerek sahte ürün satın almazsınız.

sevgilerrr...


2 yorum:

  1. Çok bilgilendirici bir paylaşım olmuş, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Yaaa size çok teşekkür ederim bu kadar güzel anlatiginiz için aklımdaki sorularin cevabını sayenizde aldım

    YanıtlaSil