12/17/2019

Alterra Organik Orkide Özlü Yaşlanma Karşıtı Nemlendirici Maske

Rossmann mağazalarında gezerken harika bir maske keşfettim. Alterra Organik Orkide Özlü Yaşlanma Karşıtı Nemlendirici Maske, daha ilk kullanımda cildi kadife gibi bir his bırakarak neme doyuruyor. Cilt Bakımının temel taşı olan bu yüz maskesinin Detayları blog yazımda.

Alterra markası biliyorsunuz Rossmann Mağazalarında satılan, Natrue Organik sertifikasına sahip bir markadır.

alterra-organik-orkide-ozlu-yaslanma-karsiti-nemlendirici-maske


Alterra Organik Orkide Özlü Yaşlanma Karşıtı Nemlendirici Maske




Cilt bakımımda maskelerin yeri çok ayrıdır. Haftada neredeyse 5 maske yapıyorum. Cildimin kırışmaması veya nemlenmesi için elimden geldiğinde yüz maskelerinden faydalanıyorum.

Alterra Organik Orkide Özlü Yaşlanma Karşıtı Nemlendirici Maske içeriğinde;





  • Organik Argan Yağı
  • E Vitamini
  • Doğal Q10
  • Organik Orkide Özü
  • Organik Zeytinyağı
  • Badem Yağı
  • Ginkgo Ağacının Yapraklarından Elde Edilen Özler
  • Bitkisel Gliserin
  • Kakao yağı
bulunuyor.

Bu kadar zengin içerikte olmasına rağmen fiyatı 5.99TL, indirimlerde 4.99 civarına satılıyor. Bir paket 2 kullanıma sahip. Yani bir hafta içerisinde sizin ihtiyacınız olan nemi sağlamak için yardımcı olacaktır.

Alterra Organik Orkide Özlü Yaşlanma Karşıtı Nemlendirici Maske Kimler için Uygun;

Olgun ve zorlu ciltler
Karmadan kuruya dönük ciltler
Kuru ciltler
Çok kuru ciltler
Nemsiz ciltler
İnce çizgi ve kırışıklık sorunu olan ciltler
Hassas, atopik ciltler

Alterra Organik Orkide Özlü Yaşlanma Karşıtı Nemlendirici Maske İçerik bilgisi

Aqua, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Zea Mays Germ Oil, Glycerin, Glycine Soja Oil*, Alcohol*, Olea Europaea Fruit Oil*, Sorbitol, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Palmitic Acid, Stearic Acid, Tocopheryl Acetate, Butyrospermum Parkii Butter*, Theobroma Cacao Seed Butter, Argania Spinosa Kernel Oil*, Vanilla Planifolia Fruit Extract, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Ubiquinone, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum**, Xanthan Gum, Olus Oil, Alcohol, Sodium Lactate, Tocopherol, Sodium Hydroxide, p-Anisic Acid, Lactic Acid *ingredients from certified organic agriculture, **from natural essential oils

Alterra Organik Orkide Özlü Yaşlanma Karşıtı Nemlendirici Maske Cildimdeki etkisi;

Bir bölümünü keserek yüzüme, göz çevresi hariç kalın bir tabaka halinde sürdüm. Yaklaşık 15 dakika bekleyerek ılık suyla temizledim. Ardından normalde nemlendiricimi sürerdim ancak verdiği nem öyle güzeldi ki nemlendiricimi sürmeden gece uyudum. Sabah normalde cildim aşırı gergin olması lazımken yumuşacık, kadife gibi bir his veriyordu dokunduğumda.
Üzerine makyajımı yaptığımda cildim pürüzsüz gözüküyor. Blur etkisi veriyor cilde.

Sizlerde uygun fiyatlı, içeriğinde kimyasal bulunmayan bir yaşlanma karşıtı maske arıyorsanız Alterra Organik Orkide Özlü Yaşlanma Karşıtı Nemlendirici Maske mutlaka denemenizi tavsiye ederim.
Sevgilerrr…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder