11/17/2019

İva Natura Buğday Yağı Kullanım Alanları

Bir çoğumuz cilt bakım, saç bakım ürünlerinde belli başlı yağları tanıyoruz. Aslında bakım yağları çok geniş bir ürün yelpazesine sahiptir. Bu yazımda sizlere İva Natura Buğday Yağı Kullanım Alanları nelerdir detaylıca yazmak istedim.

Ben klasik market markaları yerine güvendiğim markaların Cruelty Free ürünlerini kullanmayı tercih ediyorum. Bunun en büyük nedeni herhangi bir sorunum olması halinde karşımda bir muhatap bulmak istiyorum.

iva-natura-bugday-yagi-kullanim-alanlar


İva Natura Buğday Yağı Kullanım Alanları

Buğday tohumu, buğday çekirdeğinin en besleyici bileşenidir ve protein, B vitaminleri, omega-3 yağ asitleri, demir ve kalsiyum gibi 23 farklı besin içerir. Bu yağ ayrıca cildinizi, saçlarınızı nemlendirmek ve rahatlatmak için özellikle uygundur.


İva Natura Buğday Yağı kolayca cildiniz tarafından emiliyor ve bu da onu etkili bir nemlendirici yapar. 

Cildinize uygulanılan buğday yağı, sağlıklı bir A vitamini, D vitamini, B vitaminleri, E vitamini antioksidanlar ve yağ asitleri kaynağıdır. Bu sayede güçlü bir anti aging yağı olma özelliğini alır.

Buğday yağı çok güçlü bir E vitamini deposudur. Eczanelerden aldığın E vitamini ampülleri kadar değerli miktarda içerir.

iva-natura-bugday-yagi-kullanim-alanlar


İva Natura Buğday Yağı cilt makyaj temizliğinde yağ kullanıyorsanız elinizin altında olmasını tavsiye ederim. Göz, yüz makyajınızı temizlerken cildinizi beslersiniz. Nemi geri hapsetmeye yardımcı olur ve ayrıca akne, sivilce vb. gibi diğer cilt sorunlarına yol açabilecek aşırı sebumlardan cildinkurtulmasını sağlar

Buğday Yağı Yüksek oranda A, D Vitamini ve buğday tohumu yağında bulunan yağ asitleri, çatlamış, skarlı cildi düzenlemeye yardımcı olur ve eşit bir ton verir. Ayrıca cilde doğal nem sağlar
B6, Folik asit ve E, buğday tohumu yağının cilt için yaşlanma karşıtı bir koruyucu bakım ürünüdür.
"E Vitamini güçlü bir antioksidandır ve sedef hastalığı, egzama ve kuru cilt gibi birçok cilt sorununu önlediği için sağlıklı bir cilt görünümü verir.

Gelelim işin en can alıcı noktasına;

Saçları inanılmaz hızlı bir şekilde uzatıyor İva Natura Buğday Yağı. Haftalık saç bakım rutinimde saç köklerim dahil sürpriz bir eklentiyle kullandığımda hem saçlarım ışıl ışıl hem kırıklarım resmen gözden kayboldu. Anında ilk kullanımdan itibaren tüm saç kırıklarım, o saç uçlarındaki yoluk, mısır püskülü görünüm kayboldu.

iva-natura-bugday-yagi-kullanim-alanlar


İva Natura Buğday Yağı Nasıl Kullanıyorum;

Cilt bakım rutinimde haftada 2 kez serum yerine İva Natura Buğday Yağı kullanıyorum. 2-3 damla yağı boynum dahil tüm yüzüme güzelce yediyorum. Gerekirse üzerine 1 saat sonra nemlendiricimi uyguluyorum.

Yoğun göz cilt makyajı yaptığımda çıkartmak için pamuğa döktüğüm çok az miktar yağ ile makyajımı temizliyorum. Ardından ama mutlaka köpük bir temizleyici kullanıyorum.

Saç bakım rutinimde haftada 1 kez İva Natura Buğday Yağı ve sürpriz yakında bloğumda olacak bir ürünle saçlarıma maske yapıyorum. Yukarıda yazdığım gibi saçlarım pamuk gibi yumuşacık, hacimli ve ışıl ışıl oluyor.

İva Natura Buğday Yağı Ayışığı organik sitesinde Bakım yağı ve Ekstratlar bölümünde 50ML boyu 49.80TL. Eğer sizlerde cilt, saç bakımınızda yağları kullanmayı seviyorsanız mutlaka denemenizi tavsiye ederim.
Sevgilerrrr…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder