10/14/2019

Logona Organik Tüm Saç Tipleri İçin Vegan Bakım Spreyi

Saç bakımında saç kremi kullanmıyorum uzun zamandır. Sevmediğim için değil ama tembellikten dolayı. Çünkü saç kremini sürüp duşta bekleme süresi olduğu için o süreyi geçirmeyi sevmiyorum. Bu yüzden durulanmayan saç bakım ürünleri arıyordum. 3 ay önce bu ürünü buldum. Logona Organik Tüm Saç Tipleri İçin Vegan Bakım Spreyi saçlarımdaki etkisini blog yazımda okuyabilirsiniz.

logona-organik-tum-sac-tipleri-icin-vegan-bakim-spreyi



Neden durulanmayan saç bakım spreyi tercih etmeliyim sorunun net cevabı, saçlarınıza saç kremi kullanmak istemiyorsanız, duş sonrası saçlarınızda kullandığınız saç bakım ürününüzün çok işlevli olmasını istiyorsunuz olabilir.



Logona Organik Tüm Saç Tipleri İçin Vegan Bakım Spreyi

Logona durulanmayan saç bakım spreyi özellikleri;


  • Yağlı saçlarda yağ dengeleyici
  • Kuru saçlarda saçı nemlendiren
  • Düz hafif dalgalı saçlarda saçları düzleştirici etkiye sahip
  • Saç dökülmesini önleyen ve saç yüzeyini tamir eden betain içeriyor
  • Boyalı saçlarda boyaya ekstra ışıltı katmak
  • Boyalı saçlarda saç kremi kullanmaksızın püskül görüntüyü almak

Betain nedir?

Betain saç yüzeyini koruyarak parlaklığını arttırır. Bir osmolyte olarak, aynı zamanda kafa derisinin stratum corneum nüfuz etme kabiliyetine de sahiptir, burada deri hücrelerinde ve foliküllerde nemi optimize edebilir, kafa derisinin sağlığını olumlu yönde etkiler ve daha sağlıklı saçlara katkıda bulunur.
Betain saç bakım ürünlerinde nemlendirici ve onarıcı olarak kullanılır. Saç bakım ürünlerinde Bitkisel Betain kullanıldığında saça ipeksi bir görünüm verir. Kolay açılmasını sağlar. Bitkisel Betain saçın bariyer fonksiyonunu (saçın nem seviyelerini düzenleyen kısmı) yeniden inşa etmeye ve onarmaya yardımcı olur.
Bitkisel Betain Kuru ve yıpranmış, boyalı saçları iyileştirmek amaçlı kullanılır. Betain saç direncini arttırır, kırılmaya daha az eğilimli hale getirir. Oluşmakta olan saç kırıklarına karşı saç tellerini onarıcı etkiye sahiptir.

Maalesef Betain nedir diye 2 gündür aramalar yapıyorum sağolsun internet kirliliğinde hiçbir bilgi yok. Bu yüzden size tam olarak betainin işlevi nedir anlatmak istedim.

logona-organik-tum-sac-tipleri-icin-vegan-bakim-spreyi


Logona Organik Tüm Saç Tipleri İçin Vegan Bakım Spreyi Saçın kolay taranmasını ve fark edilir şekilde düz olmasını sağlayarak her saç tipini şekillendirmede harika sonuçlar yaratıyor. Gerçekten saçlarıma hiç düzleştirici kullanmadan kuruttuğumda düz ve hacimli gözüküyor.

Doğal betain ve güçlendirici arginin içeren bitkisel özlü bakım formülü saçı canlandırır ve saça nem vererek ağırlaştırmadan koruyucu bir katman ile sarar ve kurumaya karşı koruyor. Benim dipleri yağlı uçları kuru saçlarımdaki o kuruluğu aldı.

Logona Organik Tüm Saç Tipleri İçin Vegan Bakım Spreyi Nasıl Kullanıyorum?

Duş sonrası hafif nemini aldığım saçlarımın boyuna 3 fıs sıkıyorum. Sonra iyice yediyorum saçlarıma. 1 fıs da tam uç kısımlarına sıkıyorum. Ardından saçlarımı tarıyorum ve fönümle kurutuyorum.

Sonuç, düz, ışıldayan, parlak ve hacimli saçlarım oluyor.

Logona Organik Tüm Saç Tipleri İçin Vegan Bakım Spreyi Sertifikaları ve genel özellikleri;

NaTrue ve Eco Control Ekolojik Sertifikalı
Paraben ve Silikon içermez
Petrokimyasal maddeler içermez
Sentetik koruyucu, koku ve renk vericiler içermez
Hayvanlar üzerinde test edilmeden geliştirilmiş ve üretilmiştir. Cruelty free
Vegan
Gluten içermez
Laktoz içermez

Logona Organik Tüm Saç Tipleri İçin Vegan Bakım Spreyi içerik bilgisi;

Aqua (Water), Alcohol denat.*, Betaine, PCA Ethyl Cocoyl Arginate, Glycerin, Arginine, Sodium Lactate, Sodium Hydroxide
*    Organik tarımdan

Gördüğünüz gibi betain 3.sırada yer alıyor. Diğer içeriklerde saç yüzeyini iyileştirmeye yönelik eklenmiş.

Logona Organik Tüm Saç Tipleri İçin Vegan Bakım Spreyi Ayışığı Organik sitesinde indirimli 82 liraya satılıyor. Şişesi spreyli olduğu için kolay kullanıma sahip. Ürünün kokusu yok, yani saç parfümü gibi kullanamazsınız. Sadece bakım amaçlı saç kremi veya maskesi yerine kullanabilirsiniz. 150ML boyunda ve yaklaşık 6 ay haftada 2 kullanımda rahatlıkla ihtiyacınızı karşılayacaktır. Kimyasal içermeyen saç bakım ürünü arıyorsanız mutlaka denemenizi tavsiye ederim.
sevgilerrr…

2 yorum:

  1. Bir tane alayım doğal olduğu icin kızıma da kullanabilirim ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya'cım al mutlaka, meleğinin saçları ipek gibi olur sen de kullan ama mutlaka. Özellikle boyalı saçta kullanımda çok güzel rengini parlatıyor ışıl ışıl yapıyor
      sevgilerimle

      Sil