7/01/2019

Lanaturel Doğal Roll On Gül kokulu

Terlemek önemlidir ama ter kokmak işte işin asıl can alıcı noktasıdır. Bizler ter bezlerimiz aracılığı ile vücuttan toksinlerimizi atıyoruz. Bu yüzden o toksinleri atarken en önemli kriter TER BEZLERİNİN TIKANMAMASIDIR. Aslında bu yazım size uygun fiyatlı, kimyasal ve alüminyum içermeyen Lanaturel Doğal Roll On Gül kokulu çeşidi ile ilgili olacaktı. Ancak görüyorum ki ter kokusunu engellemekle, terlemeyi engellemek arasındaki farkı çok az kişi biliyor. Bu yüzden sizlere hem aralarındaki farkı, hem Yerli üretim cilt bakım markası olan La Naturel markasının roll on çeşidiyle olan maceramı anlatmak istiyorum.


lanaturel-dogal-roll-on-gul-kokulu

Lanaturel Doğal Roll On Gül kokulu

Bizler neden terliyoruz? Çünkü vücudumuzda biriken toksinler, yediğimiz içtiğimiz şeylerden aldıklarımızın bir çoğu ter bezlerimiz aracılığı ile vücuttan dışarı atılır. Yani vücudumuzda yüzbinlerce minik noktacık vardır. Bu minik noktacıklardan sıvılarımız dışarıya atılır. Siz bu sıvı akışını durdurursanız eğer toksin zehirlenmesi, ter bezlerinin tıkanması, tıkanmadan dolayı kütle oluşması gibi bir çok reaksiyona maruz kalırsınız.

lanaturel-dogal-roll-on-gul-kokulu


Ben geçtiğimiz bayram çok ciddi bir virüs aldım ve penisilin kullanmak zorunda kaldım. Ateşim 39-39,8 seviyelerinde seyretti. Bu yüzden durmadan terledim. Neden terledim? Çünkü vücuduma girmiş olan mikrop ter bezlerimden dışarıya atılıyor. Ben bu dönemde günde 1 kez Lanaturel Doğal Roll On Gül kokulu çeşidini kullandım. Normalde toksit atılımında ciddi kötü bir koku olur. Hiçbir şekilde o kokuyu hissetmedim. Ancak terlemem durmadı, engellenmedi.

lanaturel-dogal-roll-on-gul-kokulu



Eğer ben terlememi engelleyecek beni kuru tutacak bir ürün kullansaydım o zaman ter bezlerim tıkanacaktı. Belki kol altında, belki göğsümde bu yüzden tıkanmayla beraber kütlesel birikmeler oluşacaktı. Zannetmeyin ki bu kütleler sonra eriyip gidecek. Tam tersi bu kütleler hızlı bir şekilde toksin birikmesine bağlı olarak kanserli minik hücrelere sahip olacaktı.

Neden diyoruz terleyin ama kokmayın. Çünkü terleme bizim bedenimizin en doğal reaksiyonudur. Kokuyu önlemek ise bizim görevimizdir.

Renksiz bir rollon, kol altlarında ıslak ıslak kalmıyor. Siyah kıyafetlerimle beraber kullandığımda gördüğüm beyaz iz kalmıyor kol altlarımda.

Lanaturel Doğal Roll On ürün özellikleri;

Aluminium Chlorohydrate İÇERMEZ !
Aluminium Zirconium İÇERMEZ !
Hiçbir Sentetik Koku Kimyasali İÇERMEZ !
Hiçbir Renk Verici Kimyasal İÇERMEZ !
Hiçbir Koruyucu İÇERMEZ !
Alkol İÇERMEZ !

Lanaturel Doğal Roll On içerik bilgisi;

Aqua,Olea Europaea Leaf Water, Glycerin,Potassium Alum,Rose Damascena Oil,Xanthan Gum


İçeriğinde bulunan Potassium Alum deride birikmeyen, oldukça büyük bir kütleye sahip mineral tuzdur. Büyük moleküllere sahip olan Potassium Alum deride bulunan minik ter noktalarından içeriye geçemediği için deri yüzeyinde kalır. Bu sayede TERLEME ÖNLENMEZ, ancak ter kokusuna neden olan havayla temas ettiğinde kötü kokuyu oluşturan molekülleri parçalar. Küçük moleküllere sahip olsaydı içerisideki tuz çeşidi, onlar işte ter kanallarını tıkayarak sizin terlemenizi önleyecekti bunu sakın unutmayın.

Lanaturel Doğal Roll On Gül kokulu çeşidi mis gibi bir gül kokusuna sahip. Sürdüğümde ama çok uzun süre gül kokusunu hissedemiyorum çünkü uçucu yağ kullanıyorlar.

Lanaturel Doğal Roll On Gül kokulu fiyatı Ayışığı Organik sitesinde 21.60TL. Eğer sizde terlemenizden dolayı oluşan kötü kokudan uygun fiyatlı, kimyasal içermeyen bir rollon ile kurtulmak istiyorsanız bir şans vermenizi tavsiye ederim.
sevgilerrr…

3 yorum:

  1. Daha önce doğal bir rollon kullanmış ve kokusunu beğenmemiştim,bunun kokusu nasıl acaba merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mis gibi gül kokusu var. Ama uçucu yağ olduğu için sürdükten 15-20dk sonra uçuyor o mis gibi gül kokusu nötr hale geliyor

      Sil
  2. Terlemek sağlıklı bir olay kesinlikle katılıyorum. Gül kokulu rool-on güzel bir seçim. Geçmiş olsun bu arada..

    YanıtlaSil