5/13/2019

Sante Organik portakal özlü şampuan

Yağlı saç bakımı oldukça zordur. Şampuan seçimini çok dikkatli yapmalısınız aksi halde saçlarınızı yıkadıktan hemen sonra ağırlaşmış veya basık görünümle başbaşa kalırsınız. Sante Organik portakal özlü şampuan ile saçlarımı yıkadığımda ağırlaştırma veya yağlanma sorunu yaşamadım. Sanki portakal bahçelerini bu küçük şişeye sığdırmışlar gibi bir kokusu var.

Sante Organik portakal özlü şampuan özellikle mat donuk ve yağlı saçlar için öneriliyor. İçeriğinde ayrıca Hindistan cevizi bulunuyor ancak bu saçları yağlandırmıyor.

sante-organik-portakal-ozlu-sampuan


Sante Organik portakal özlü şampuan


Aloe vera, hindistan cevizi ve portakal yağı içeren bu vegan ve organik şampuanı, portakal kokusu sevenler benim gibi çok sevecekler.

Saç tipim kalın telli dipler özellikle mevsim geçişlerinde çok hızlı yağlanıyor. Parlaklık vaadi olunca Sante Organik Parlaklık Veren Aile Şampuanı denemek istedim. İyiki denedim diyorum. Saçlarımı daha ilk yıkamadan itibaren ışıltı vermesi ve hacim vermesi çok başarılı. Fazla köpürmüyor, içerisinde agresif kimyasallar bulunmuyor.

Merak edenler için Sante Organik portakal özlü şampuan içerik bilgisi;

Aqua (Water), Sodium Coco-Sulfate, Coco-Glucoside, Lauryl Glucoside, Inulin, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil*, Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract*, Betaine, Glyceryl Oleate, Citric Acid, Maris Sal (Sea Salt), PCA Glyceryl Oleate, Arginine, Glycerin, Phytic Acid, Potassium Sorbate, PCA Ethyl Cocoyl Arginate, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Parfum (Fragrance)**, Limonene**
*from controlled organic cultivation, **natural essential oils

Sante Organik portakal özlü şampuan sertifikaları;

NaTrue Ekolojik Sertifikalı
Sentetik koruyucu, koku ve renk vericiler içermez
Paraben, Silikon, SLS ve SLES içermez
Petrokimyasal maddeler içermez
Eterik yağların doğal kokularını içerir
Hayvanlar üzerinde test edilmeden geliştirilmiş ve üretilmiştir.
Vegan
Gluten içermez

Sante Organik portakal özlü şampuan saçlarımın yağlanma süresini 3 güne çıkarttı ve bu süre içerisinde saçlarım ışıl ışıl parlak ve asla basık veya sönük değil.

2 farklı boyu var 500 ve 950ML Ayışığı Organik sitesinde satılan, 68-120TL arasında fiyatları. Eğer benim gibi saçlarım hızlı yağlanmasın ama bunu yaparken kupkuru olmasın diyorsanız bir şans vermenizi tavsiye ederim.
sevgilerrr.

2 yorum:

  1. Çok merak ettim kokusunu. Benim saçlarımda ince hacimsiz ve yağlı ne yazık ki :(

    YanıtlaSil
  2. Tarif ettigin özellikler benim saçima uyuyor, sante bizde var mi emin degilim bakayim 🙂

    YanıtlaSil