5/20/2019

Bee Beauty Organik Micellar Misel Temizleme Suyu

Sonunda Gratis vegan ve organik kozmetik ürün kullanıcılarına muhteşem bir seri çıkarttı. Bee Beauty markası altında EtkoCosmos Organik sertifikalı, Vegan içeriğe sahip yepyeni bir serileri var. Seri içerisindeki Misel suyu derhal aldım ve kullanmaya başladım. Bee Beauty Organik Sertifikalı Micellar Temizleme Suyu kocaman 400ML bir şişede. Ancak diğer misel suyu ile karıştırmayın, bu şişe sarı çiçekli eski seri organik olmayan daha farklı bir şişe tasarımında.

bee-beauty-organik-miceller-misel-suyu


Bee Beauty Organik Sertifikalı Micellar Temizleme Suyu ülkemizin topraklarında yetişen bitkileri içeriyor. Atopik hassas cildimdeki deneyimim blog yazımda detaylıca okuyabilirsiniz.



Bee Beauty Organik Sertifikalı Micellar Temizleme Suyu

Organik içerikli misel su, yüz makyaj temizleme ürünleri oldukça pahalıdır. Ancak Gratis indirimde Bee Beauty Organik Sertifikalı Micellar Temizleme Suyu 14.90TL fiyata iniyor. Bu yüzden satın almak isterseniz indirim dönemlerini bekleyebilirsiniz. Raf fiyatı normalde 25TL civarında

Kapak tasarımını çok beğendim, ilk ben açıyorum, benden önce havayla kesinlikle temas etmiyor. Satın alacağınız zaman mutlaka kapağı kontrol edin, resimde görebileceğiniz gibi kapak altında kalın bir karton var yapışmış şekilde, bunun olmasına dikkat edin.

bee-beauty-organik-miceller


Bee Beauty Organik Misel su aktif içerikleri

Helichrysum Arenarium Ölmez Otu Çiçeği
Özellikle hassas ciltleri yatıştırma amaçlı kullanılır. Sivilce, Cilt inflamasyonları, cildi yumuşatmak ve rahatlatmak konusunda çok başarılı bir bitkidir. Cildin nem ihtiyacını karşılar.

Glycyrrhıza Glabra Meyan kökü
Cilt lekelenmeleri, renk ton eşitsizlikleri için bu içerik kullanılır.

Lavanta
Lavanta bitkisi özleri cilt bakımında olmazsa olmazlardan biridir. Cilt yüzeyini tahriş etmeden, yormadan bakım yapılmasını sağlar.

Saponaria officinalis Sabun çiçeği
Egzama, ciltteki enfeksiyon ve sivilceler üzerinde etkilidir.

Thymus vulgaris Bahçe Kekiği
Cilt üzerindeki yağ nem dengesini sağlamaya yardımcı olur. Cildin kurumamasını sağlar.

Myrtus communis Mersin Çiçeği
Antiseptik özelliğindedir, Çok kuvvetli bir A vitamini kaynağıdır.

bee-beauty-organik-miceller-misel-suyu


Bee Beauty Organik Sertifikalı Micellar Temizleme Suyu EtkoCosmos tarafından organik sertifikaya sahip. İçeriğinde kimyasal ve hayvansal hammadde kullanmadığının da ayrıca altını çizmek istiyorum. %100 vegan içeriğe sahip.

Çok hafif bir meyan kökü kokusuna sahip. Kullanırken çok fazla baskın bir koku hissetmiyorum.

bee-beauty-organik-miceller-misel-suyu


Bee Beauty Organik Sertifikalı Micellar Temizleme Suyu Nasıl Kullanılır?

Ben yoğun göz makyajı yapıyorum. Bu yüzden önce göz makyajımı çift fazlı bir göz temizleyici ile hafif yumuşatıyorum. Daha sonra pamuğumun üzerine Bee Beauty Organik Sertifikalı Micellar Temizleme Suyu çok ıslatmayacak şekilde döküyorum. Tüm göz ve yüzümdeki makyajımı çıkartıyorum. Ardından mutlaka ama mutlaka köpük veya jel bir temizleyici kullanıyorum. Cildim tertemiz oluyor. Asla yüzümde veya göz çevremde bir yangı veya tahriş yapmadı.

Misel suları sanıyoruz ki cildi temizlemek için yeterli gelen ürünlerdir. Ancak unutulmaması gereken misel su ciltteki makyajı kiri cilt yüzeyine taşıma görevindedirler. Eğer siz misel su ile sadece yüzünüzü ve göz çevrenizi siler sonra üzerine nemlendiricinizi uygularsanız cildiniz asla temizlenmiş ve nemlenmiş olmaz. Bu yüzden hangi markanın kullanırsanız kullanın tüm misel sular ciltten arındırılmak zorundadır. Arındırmazsanız eğer siyah nokta, ciltte yağ nem dengesinin bozulması, sivilcelerde artış gibi sonuçları olacaktır. Çünkü zamanla gözenekler tıkanır ve cilt yapısı bozulur.

Bee Beauty Organik Sertifikalı Micellar Temizleme Suyu %40-50 indirimler olduğunda Gratis mağazalarında mutlaka stoklamayı düşündüğüm bir misel su oldu. Gerek tüm beklentimi karşılaması, gerek cildimde tahrişe sebep olmamasıyla çok sevdim.
sevgilerrr.

14 yorum:

  1. Aslında en güzel temizleme ürünü bebe şampuanı. Duş sırasında uygulandığında tek kir bırakmıyor. Bu ürünü de listeme alayım. Acil durumlarda kullanılabilir.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asla Bebek Şampuanının yetişkin cildinde kullanılmasını ben doğru bulmuyorum. Bebek ve çocuk ürünleri yetişkinler için uygun değildir. Yetişkin insanda üst tabaka epidermisin pH değeri 5.5'dur. Ancak yenidoğan bebeğin cilt üzeri asit mantosu henüz oluşmadığı için pH değeri nötr değerindedir. Siz eğer Nötr değerli bir temizleyici ile cildinizi temizliyorsanız cilt yüzeyinizi temizlediğinizi düşünürsünüz sadece ancak sizin cilt değerinize uygun bir temizleme ürünü kullanmamış olursunuz. Hassas ciltler veya parfümsüz olsun diye düşünülerek kullanılan bebek ürünleri cildinizi asla temizlemez. Adı üzerinde bebek temizleme ürünleri bebek ve çocukların cilt PH değerine göre üretilmiş ürünlerdir.
      Sevgiler

      Sil
  2. Bende alayım çok merak ettim okuyunca🤗👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde farklı markanın kullanıyordum o 80tl, ama kesinlikle bee beauty çok daha başarılı

      Sil
  3. İndirimde Mall of İstanbul Gratis'te bulamamıştım, başka indirimde denk gelirim inşallah =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mağaza çalışanları bu seriyi bilmiyor, eğer her mağazada aynı dizayn varsa yüz bakım ürünlerinin bulunduğu bölümde en başta 3.sırada küçücük bir alanda duruyorlar. Bee Beauty misel su hangisi dediğimde bana eski serisini göstermişlerdi. Organik olanını ben de şansa buldum mağazada raflarda ararken. Ambalaja dikkat edin, eski organik olmayan bunun kadar başarılı değil

      Sil
  4. Içinde ne faydalı bitkiler varmis canim . Mutlu bayramlar dilerim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler derya'cım sanada mutlu bayramlar

      Sil
  5. Bu ürünün ve serinin temizleme köpüğünün ph değerini biliyormusunuz? Payhlaşırsanız memnun olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, köpüğünde, misel suyunda PH dereceleri 5.5 ile 6 arasında :) Her ikisi de cilt Yetişkin PH derecesine uygun
      Sevgiler

      Sil
  6. Bu ürünün ve serinin temizleme köpüğünün ph değerini merak ediyorum paylaşırsanız memnun olurum...😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, köpüğünde, misel suyunda PH dereceleri 5.5 ile 6 arasında :) Her ikisi de cilt Yetişkin PH derecesine uygun
      Sevgiler

      Sil
  7. serinin nemlendirici göz kremi tonik köpük ve misel suyunu almıştım seri cildimde hiçbir komedon yapmadı ancak seriyi genel olarak etkisiz buldum tonik hidratlar suyla seyreltilmiş gibi hissettirirken misel suyunu garnier pembe kapak kadar güçlü bulmadım. önce misel suyu pamuğa döküp makyajımın üstünden geçer ardından yağ bazlı sonra da su bazlı temizlik yaparım. ama cildimde sivilce kemodon yapmaması fiyatı ve içeriği + tabiki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. garnier de çünkü aşındırıcı maddeler bulunuyor bu yüzden daha etkili hissediyoruz ancak cildi inanılmaz çiziyor ve tahriş ediyor. Bee Beauty organik serisinde ise bitki öz sularından yardım alınıyor. Bu yüzden yoğun makyajlarda çift fazlı bir temizleyici veya yağlardan faydalanabilirsiniz. Ardından misel su ardından köpük veya jel temizleyici ile cildin yüzeyi tertemiz olacaktır.
      sevgiler

      Sil