3/19/2019

USO Cosmetics Parfümleri

Parfüm fiyatları ciddi artış gösterdi ve sevdiğimiz parfümler 500tl’den aşağı fiyata satılmıyor. Belki bir şişe parfüm alıp nasılsa 6-9 ay kullanıyorum değer diyebilirsiniz ama çoğumuz için bütçe zorlayıcı rakamlar bunlar. Farklı markaların uyarlarmış parfümleri ise bir çoğumuzda ben dahil alerji yapabiliyor. USO Cosmetics Parfümleri yakın zamanda tanıştığım ve alerji yapmayan, kalıcı, neredeyse orijinal parfümlerin benzeri olması nedeniyle bir süredir severek alışverişlerimde kullandığım bir mağaza. Ben genellikle internet sitelerinden alışveriş yapıyorum.

USO Cosmetics Parfümleri çok güzel bir site tasarımına sahip. Aramak istediğiniz parfümün ismini arama bölümüne yazdığınızda size muadili olabilecek kokuları sıralıyorlar. Bu sayede arayıp bulamadığınız kokulara rahatlıkla erişebilirsiniz. Benim kullandığım parfümleri size karşılıklarını kodlarıyla beraber yazmak istedim. Bu sayede beğendiğiniz bir koku varsa eğer bulmanız da kolaylaşacaktır.

uso-cosmetics-parfumleri


USO Cosmetics Parfümleri

USO Cosmetics hammadde konusunda çok ciddi katı bir politikası var. Hayvanlar üzerinde test edilmeyen hammaddeler kullanıyorlar karışımları için. Malum parfüm deneylerini orjinallerde hayvanlar üzerinde yapmayan yok, benim gibi hayvan deneylerine karşıysanız eğer korkmadan alışveriş yapabilirsiniz.



Benim kullandığım USO Cosmetics Parfümleri

Öncelikle benim koku tercihlerim odunsu, amber, vanilya ağırlıklıdır. Bu yüzden seçtiğim kokuların sizlere notalarını aşağıda kodların yanına ekliyorum.

NO: 71 Alien by Thierry Mugler

Bu koku benim imza kokumdur. Etrafımdaki herkes senelerdir kullandığım bu kokuyla beni birebir özdeşleşmiştir. Kokusu %100 aynı diyemem ama %85 kesinlikle Alien gibi buram buram kokuyorsunuz. Şişe şişe alıp stoklamak istiyorum çünkü orijinal Alien 600tl satılıyor.

NOTALAR
ÜST Misk, Vanilya, Virginia Sediri, Paçuli
ORTA Kırmızı Orman Meyveleri, Pralin
DİP Bergamot, Pembe Biber

No:108 Jean Paul Gaultier Classique

O kadınsı hatlarda olan parfümü bir çoğumuz kullandık diye düşünüyorum çünkü bir dönem çok fazla ülkemizde rağbet görüyordu. Koku %80 benziyor Jean Paul Gaultier klasik kokusuna. Aynı parfümdeki gibi hafif meyvemsi başlayıp, şekerli bitiyor dip notasında.

NOTALAR
ÜST Kan portakalı, mandalina,
ORTA Bal, gardenya, yasemin
DİP Portakal çiçeği, şeftali, paçuli, balmumu, karamel, meyankökü

No: 25 Code Black – Armani benzeri

Armanı daha odunsu kokar ama no:25 biraz daha çiçeksi ve meyveli bir bitişi var. Tam yaz için uygun

NOTALAR
ÜST Zencefil, Yasemin
ORTA Portakal, Gül
DİP Armut

No: 51 Carolina Herrera 212 VIP 

Carolina Herrera 212 VIP kokusuna çok yakın.

NOTALAR
ÜST Rom, Çarkıfelek
ORTA Misk, Gardenya
DİP Tonka Fasulyesi, Vanilya

No: 55  Dior Hypnotic Poison

Seneler önce şişe şişe bitirdiğim için Dior Hypnotic Poison kokusunu çok iyi biliyorum. Orjinalini ve Uso Cosmetics 55 numarayı iki bileğinize sıkın birebir aynı olduğunu görebilirsiniz.

NOTALAR
ÜST Kayısı, Erik, Hindistan Cevizi
ORTA Kimyon, Sümbülteber, İnciçiçeği, Yasemin, Brezilya Gülağacı, Gül
DİP Sandalağacı, Badem, Vanilya, Misk

No:59 Yves Saint Laurent Manifesto l'Elixir

Çok güzel, yaz aylarında kullanılabilecek dip notası vanilya ve sandal ağacıyla harmanlanmış bir kokusu var.

NOTALAR
ÜST Siyah Frenk Üzümü, Bergamot, Yeşil Notalar
ORTA İnciçiçeği, Yasemin Zambağı
DİP Sedir, Sandalağacı, Vanilya, Tonka Fasulyesi

No:102 Calvin Klein Beauty

Hafif, çiçeksi yanı ağır basan bir kokusu var.

NOTALAR
ÜST Ambrette
ORTA Yasemin
DİP Virginia Sediri

No: 112 Emporio Armani Because It's You

İnternette bakarsanız orijinal parfümle çok benzer notaları taşıdığını görebilirsiniz. Meyveli başlayıp, odunsu, vanilya alt notalarıyla cildime yerleşiyor.

ÜST Ahududu, Neroli, Limon
ORTA Gül
DİP Vanilya, Misk, Amberağacı

No:18 DKNY Be Delicous 

Gül kokusunu seviyorsanız eğer, dip notasında gül kokuları ile sizi sarıyor.

ÜST Safran, ayva
ORTA Osmantus, Türk gülü
DİP Deri, beyaz misk.

USO Cosmetics Parfümleri benim cildimde tüm gün kalıyor, eğer daha yoğun bir etki istersem gün içerisinde birkaç fıs ile destek veriyorum ama çoğunlukla gerek kalmıyor. Baş ağrıtmayan, beni hapşırık krizlerine sokmayan parfüm serileri üretmişler. Büyük boylarını almadım çünkü ben parfümlerimi çantada tutmayı seviyorum bu yüzden 6ml olan çeşitlerinden hep alıyorum. Onlar da spreyli şişede olduğu için gün içerisinde rahatlıkla tazelenebiliyorum.

USO Cosmetics Parfüm Fiyatları;

6 ml şişe             2,50TL
25 ml şişe         20,00TL
50 ml şişe          30,00TL
100 ml şişe        50,00TL

Benim gibi gün içerisinde evde dahi olsanız güzel kokmak istiyorsanız USO Cosmetics Parfümleri tercih edebilirsiniz. Benim 3.alışverişim, hepsi de korunaklı koliler içerisinde faturalı olarak ulaştı.
sevgilerrr.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder