3/22/2019

Şubat 2019 Kullandığım Yüz Maskelerim

Yeni yazı dizimde her ay kullandığım maskelerimi tek postta topluca sizlere yazıyordum. Şubat 2019 Kullandığım Yüz Maskelerim yazımda şubat ayında kullandığım yüz maskelerimi okuyabilirsiniz. Cilt tipim atopik, kızarıklık sorunu olan, ciddi kuru, zaman zaman pullanma şikayetleri olan bir cilttir.

subat-2019-kullandigim-yuz-maskelerim


Şubat 2019 Kullandığım Yüz Maskelerim


Urtekram Organik Aloe Vera Jel

Bu ay, her hafta neredeyse 2 kez yüzüme sürdüm. Aloe vera cilt yatıştırma konusunda çok başarılıdır. Ancak nemlendirici olarak kullanmak yerine maske yapabilirsiniz. Sürüp 20 dakika bekleyin ve ardından ılık suyla durulayın. Kızarıklıklarım başarılı bir şekilde sakinleşiyor.

Sante Anti stres yatıştırıcı yüz maskesi
Mevsim geçişlerinde oluşan kızarıklık ve nem kaybı için acil kurtarıcım.10 günde 1 kez kullandım

Sante Aktif karbon yüz maskesi
Soyulmayan karbon yüz maskesi.  Tüm gözenekleri açıyor ve temizliyor. Ben bu maskemi kullandıktan sonra nem maskelerimden birini yapıyorum. Tüm yüzüm aydınlanıyor. Haftada 1 kez kullandım

Logona Pürüzsüzleştiren etkili yüz maskesi
İçeriğinde gül özleri bulunuyor. Serinin nemlendiricisini uzun süre kullanmıştım. Maske 2 kullanımlık gözükse de ben 4 kez rahatlıkla kullanabiliyorum. Cilde kadife gibi bir görüntü veriyor ve nemlendirmesi başarılı. Karma kuru ciltlerde rahatlıkla kullanılabilir. Haftada 1 kez kullandım.

Termalife hassas ciltler için peloid yüz maskesi
Sonunda bitirdim. Şimdi yerine nemlendirici özellikli peloid yüz maskesini aldım. Bu ay toplam 5 kez kullandım. Cildim de ekstra çok fazla peeling ürünü kullanmama gerek kalmadı.

Sante 3ü 1arada yüz maskesi
Bu maske benim için kurtarıcı. Haftada mutlaka 1 kez yapıyorum. Göz çevresi, yüzüm için çok başarılı buluyorum. Morluklarım neredeyse kayboldu. Kapatıcıya çok fazla ihtiyaç duymuyorum makyajımı yaparken.

Ecowell Diamond Collection Hücre Yenileyici Yüz Maskesi
Özellikle 30+yaşlardaysanız mutlaka almanızı tavsiye ederim. Yoğun hyalüronik asit içeriyor. Cildi gerginleştiriyor ve toparlanmasına yardımcı oluyor. Haftada 2 kez kullandım. Minimum 3-4 ay rahatlıkla kullanılabilecek 150ml boyunda.

Bonus;

subat-2019-kullandigim-yuz-maskelerim


Naturiga spirulina tozu yüz maskesi

Naturiga markasının spirulinasını zaten tüketiyordum. Ayrıca yüzümde kullanmaya başladım. 10 günde 1 kez  1 çay kaşığı kadar Naturiga Organik spirulinayı urtekram aloe vera jelle karıştırıp  göz çevrem dahil sürüyorum. Doğal botox etkisi oluyor. 20 dakika bekleyip ılık suyla yıkıyorum.

Benim Şubat 2019 Kullandığım Yüz Maskelerim bunlar oldu. Cildime sadece kremler veya serumlarla baktığımda alamadığım verimi maskelerimden destekle rahatlıkla alabiliyorum. Cilt tipinize uygun maskeleri mutlaka cilt bakımı rutininize dahil edin. İleriye en büyük yatırım cildinizdir. Tüm ürünleri Ayışığı organik sitesinden satın alabilirsiniz.
sevgilerrrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder