3/25/2019

Ecowell Diamond Collection Mucizevi Göz Kremi

Mucizevi etkili bir göz kremi keşfim var. Ecowell Diamond Collection Canlandırıcı Göz Kremi yaklaşık 45 gündür kullanıyorum. İçeriğini çok dikkatli inceleyerek Ayışığı organik sitesinden satın almıştım. Benim göz çevrem 40’lı yaşların başında olduğum için ince kırışıklık ve morluk sorunumdan dolayı özel bir ilgi istiyor. Şu ana kadar daima bu sorunlarıma odaklı göz kremleri kullandım.

Ecowell markası yerli üretim yapan bir firma. Ülkemizin sınırları içerisinde üretiliyor ve dünyanın pek çok ülkesinde satışı var. Ancak biz kendi değerlerimizi çok tanımadığımız için birçoğunuz markayı tanımıyorsunuz.



İthal markalar gibi onlar da organik sertifikalara sahip. ICEA Ekolojik/Biyolojik Organik sertifikası var. Bu sertifika ile hem içeriklerini güvenli yani safe formula ile üretiyorlar, hem de hayvanlar üzerinde hiçbir ürününü test etmediklerini beyan ediyorlar.

ecowell-diamond-collection-mucizevi-goz-kremi


Ecowell Diamond Collection Mucizevi Göz Kremi

Neden başlıkta mucizevi kelimesini kullandığımı merak ediyorsanız;


  • İlk kullanımdan itibaren muhteşem göz çevresini neme doyuruyor
  • İlk kullanımdan itibaren göz çevresinde morlukların tamamını açıyor
  • İlk kullanımdan itibaren ince çizgi ve kırışıklıkların tamamını açıyor
  • İlk kullanımdan itibaren kaz ayağı dahil tüm çizgileri silgi gibi siliyor




Tüm bu etkileri kendi üzerimde görmesem kesinlikle inanmazdım. Ancak benim gibi kullanan arkadaşlarımda aynı etkileri kendilerinde gördüler.

Ecowell Diamond Collection Mucizevi Göz Kremi çok iyi bir içeriğe sahip. İçeriğindeki tüm hammaddeyi EWG gibi tarafsız bir sitede araştırdığımda 1-2 puan aldığını gördüm. Buda demek oluyor ki en hassas ciltler dahi güvenle kullanabilir.

Merak edenler için Ecowell Diamond Collection Canlandırıcı Göz Kremi Tam İçerik Bilgisi;

Aqua, Cetearyl Alcohol, Coco-Caprylate/Caprate, Dicaprylyl Carbonate, Glycerin, Cocoglycerides, Tocopherol, Phenethyl Alcohol, **Argania Spinosa Kernel Oil, Disodium Cetearyl Sulfosuccinate, Hyluronic acid, Xanthan Gum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, **Cananga Odorata Flower Oil, Ethylhexylglycerin.
** Ingredient from organic farming

Ecowell Diamond Collection Mucizevi Göz Kremi içerisinde yoğun miktarda Hyaluronic acid ve E vitamini var. Bu iki madde sayesinde göz çevrem anında pürüzsüzleşiyor. Ben kremimle tanıştıktan 15 gün sonra elim göz alt kapatıcıma gitmemeye başladı. Sokağa çıkarken dahi kapatıcı süren ben artık kapatıcımı elime almıyorum çünkü göz altı morluklarım neredeyse tamamen yok oldu.

Ecowell Diamond Collection Mucizevi Göz Kremi tek pompa elime sıkıyorum ve iki göz çevreme paylaştırıyorum. Tek pompa ile tüm göz çevremi nemlendirebiliyorum. Fazla kullanmayın tek pompa yeterli geliyor.

2 dakika içerisinde göz çevremle bütünleşiyor ve kayboluyor. Hemen göz makyajımı yapabiliyorum. İlk kullandığınızda hissedeceğiniz hafif gerginlik hissine şaşırmayın. Çünkü göz çevresini geriyor ve cildi sanki baz sürülmüş gibi pürüzsüz bir görünüme kavuşturuyor.

Yağlı veya yapışkan bir kesinlikle vermiyor. Tam tersi yumuşacık ve pürüzsüz bir his bırakıyor Ecowell Diamond Collection Canlandırıcı Göz Kremini sürdükten sonra.

Bu göz kremini genç ciltler için değil de daha çok 30lu yaşlardan sonra kullanılmasını tavsiye ediyorum. Genç ciltler eğer hemen bu tarz ciddi yoğun içerikte kremlere alıştırırsa göz çevresini ileri yaşlarda krem bulmakta zorlanabilirler. Bu yüzden 30+ yaşlar bu muhteşem etkili göz kremini denemesini tavsiye ediyorum.

Ecowell Diamond Collection Mucizevi Göz Kremi Ayışığı Organik sitesinde 15ml 290TL satılıyor. Fiyat olarak size yüksek gelmesin, ciddi anlamda onarıcı ve morlukları silici etkisini gördüğünüzde fiyatını sonuna kadar hak ettiğine sizde kara vereceksiniz.
sevgilerrr…

1 yorum:

  1. Ecowell i biliyorum ama hic denemedim. Göz cevrem cok kuru kremsiz olmuyor 😊

    YanıtlaSil