3/04/2019

Ecowell Diamond Collection Hücre Yenileyici Yüz Maskesi

Cilt 40 yaşından sonra nem hapsetmeyi unutuyor. Yüz için hyalüronik asit desteği kesinlikle şart oluyor. Ancak bunu sağlarken temiz içerikli ürünlerden faydanlanmanız lazım. Yani içeriğinde gerçek hammadde olan, yoğun nem veren ürünleri tercih edebilirsiniz. Ecowell Diamond Collection Hücre Yenileyici Yüz Maskesi benim son zamanlarda sıklıkla kullandığım maskem oldu. Haftada 2 kez temiz ve peeling yapılmış cildime uyguluyorum.

İçeriğinde iki aktif hammadde var

Aloe Vera
Hyalüronik Asit

Bu iki hammadde benim gibi hassas ve neme ihtiyacı olan ciltler için en temel ihtiyaçlarını karşılıyor. Nemi kilitleme ve yatıştırma özelliğine sahip.


ecowell-diamond-collection-hucre-yenileyici-yuz-maskesi


Ecowell Diamond Collection Hücre Yenileyici Yüz Maskesi


Ecowell markası 2008 yılından beri yerli üretim yapan bir Türk firmasıdır. 

Ecowell markasının Genel sertifika özellikleri;

Zararlı sentetik kimyasallar
Silikon
Paraben
SLS ve SLES
Zararlı sentetik kimyasallar
Silikon
Paraben
SLS ve SLES İÇERMİYOR

ICEA Ekolojik/Biyolojik Organik Sertifikasına sahip
Hayvanlar Üzerinde Test edilmiyor, bu konuda çok sert politikaları var.

Ecowell Diamond Collection Hücre Yenileyici Yüz Maskesi aloe vera ve hyalüronik asit ile cilt yüzeyine sadece değil en alt katmanlarına kadar cildi neme doyuruyor. Ertesi gün yumuşacık bir ciltle uyanıyorum.

Uygulama şekli çok kolay;

Öncelikle cildimi temizliyorum
İnce bir katman halinde yüzüme Ecowell Diamond Collection Hücre Yenileyici Yüz Maskesi sürüyorum.
Yaklaşık 15 dakika bekliyorum ve ılık suyla duruluyorum.
Cildim temizledikten sonra 10-15 dakika hafif pembemsi görünümde oluyor. Bunun nedeni içeriğinde bulunan aktif maddelerin cildi uyarmasıdır korkmayın. O pembelik 15 dakika sonra geçiyor.

Ecowell Diamond Collection Hücre Yenileyici Yüz Maskesi İçerik bilgisi;
Aqua, Sodium PCA, Aloe Barbadensis Leaf Extract, D-Panthenol, Xanthan Gum, Sodium Hyaluronate, **Chamomilla Recutita Extract, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Perfume.
**Ingredient from organic farming

İçeriğinde son sıradaki parfüm sizi korkutmasın. Asla belirgin bir yapay kokusu yok. İçerik bilgisini ewg sitesinde incelerseniz 1 zarar puanı aldığını yani içeriğinde kullanılan tüm hammaddenin zararsız olduğunu görebilirsiniz.

Ecowell markası tüm dünyada onlarca ülkede baş tacı edilen, yabancı bloggerların cilt bakım rutinlerinde severek kullandıkları bir Türkiye markası. Ülkemizde artık dünyaya açılan ve sevilen bu gibi markaların daha fazla dikkat çekmesini umuyorum. Çünkü yerli ve gerçek organik markalarımız benim gururumdur.

Ecowell Diamond Collection Hücre Yenileyici Yüz Maskesi Ayışığı Organik sitesinde organik maskeler kategorisinde 150ml kocaman boyda sadece 149TL satılıyor. Açıldıktan sonra 12 ay kullanım süresi var. Çok az miktar tüm yüzüme yettiği için minimum 6 aylık bir kullanım süresi amaçlıyorum. Fiyat performans olarak değerlendirdiğimde piyasada satılan benzer maskelerden çok daha uygun ve çok daha yoğun aktif gerçekten yararlı hammaddeye sahip. Siz de 30lu yaşlarınızdan sonra kırışıklık ve sarkma gibi problemlerinizi ertelemek istiyorsanız denemenizi mutlaka tavsiye ederim.
sevgilerrr.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder