1/18/2019

Kiko Lasting Eyebrow Gel 06 Rengi Kaş Jeli

Kaş şekillendirmek benim için işkence gibi oluyor. Kaşlarım yok ve ben işlem yaptıramıyorum çünkü Haşimato hastasıyım. Deri altına işleyen işlemleri, benim gibi kanla ilgili rahatsızlıkları olan kişiler için çok dikkat edilmesi gerekiyor. Kiko Lasting Eyebrow Gel 06 Rengi Kaş Jeli N11 mağazalarında büyük indirime girdiğinde denemek için satın aldım.

kiko-lasting-eyebrow-gel-06-rengi-kas-jeli




Kiko markası %100 Cruelty Free bir marka. Asla hayvanlar üzerinde deney yapmıyorlar. İçerikleri muhteşem olmasa da gözlemlediğim Ewg sitesinde içeriklerine baktığım da maksimum 3 risk derecesiyle piyasadaki ürünler arasında kendisini bana göre ayırıyor. İçeriklerini incelediğinizde ilk 10 sıradaki ürünleri zararsız gözüküyor. Aralarda 3 derece almış maddeler olsa da cilde çok zararlı kimyasallar içermiyor.

kiko-lasting-eyebrow-gel-06-rengi-kas-jeli


Kiko Lasting Eyebrow Gel 06 Rengi Kaş Jeli

Benim kaş rengim siyaha yakın olduğu için en koyu rengini tercih ettim. Sürümü çok kolay, hatta arada kahverengi eyeliner yerine bile kullanılabilecek yumuşaklıkta. Kaş çizerken beni zorlamıyor.

Toplam 6 rengi var. Online mecrada 6 rengini bir arada Kiko Lasting Eyebrow Gel-Kaş jelinin bulamadım bu yüzden kendim düzenleyerek 6 rengi color chart size aşağıda görselini ekliyorum.

kiko-lasting-eyebrow-gel-06-rengi-kas-jeli


Ben Kiko Lasting Eyebrow Gel 06 Rengi Kaş Jeli kullanırken eklips eyeliner fırçası kullanıyorum. İnce kesik uçlu olduğu için kaş üzerinde rahatlıkla hareket imkanım oluyor.

Kalıcılığı 8 saat denilmiş ama sabah sürüp akşama kadar yerinden oynamıyor. Kaş hattım silinmiyor.

Terleme konusunda şu an için net bilgim yok ama yağmurdan sırılsıklam olduğum bir günde kaşlarımdan akma yapmadı.

kiko-lasting-eyebrow-gel-06-rengi-kas-jeli


Kiko Lasting Eyebrow Gel İçerik, INGREDIENTS 

ISODODECANE, CYCLOPENTASILOXANE, MICA, DIMETHICONE, POLYETHYLENE, TRIHYDROXYSTEARIN, POLYBUTENE, QUATERNIUM-90 BENTONITE, OCTYLDODECANOL, POLYISOPRENE, PROPYLENE CARBONATE, ISOPROPYL TITANIUM TRIISOSTEARATE, DICALCIUM PHOSPHATE, TALC, BHT. +/- (MAY CONTAIN): CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491 - CI 77492 - CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77007 (ULTRAMARINES)

kiko-lasting-eyebrow-gel-06-rengi-kas-jeli


Kiko Lasting Eyebrow Gel N11 kiko mağazasında %30 indirimde 27.94TL satılıyor. Fiyat ve performans değerlendirmesinde bana göre fiyatını fazlasıyla hak ediyor. Eğer sizin de benim gibi kaşını dökülmüşse veya istediğiniz şekli vermekte zorlanıyorsanız deneyebilirsiniz.
sevgilerrr

4 yorum:

  1. Okuyunca çok tatmin oldum.Açıklayıcı şekilde yazmanız harika ...

    YanıtlaSil
  2. Kiko lasting Eyebrow Gel fiyatı da uygunmuş Sevda Hanımcım. Kaşlarım sarı ve seyrek olduğu için kullanmak isterim. Tavsiyeniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık renkleri yabancı bloglarda gördüğüm kadarıyla kızıllık içermiyor. Kaş jelleri genellikle kızıllık içerir ve kötü duru ama Kiko markasında kızıllık asla olmuyor.
      Teşekkürler, sevgiler

      Sil