12/29/2018

Sante Organik Yüz Maskeleri

Organik yüz maskelerini cilt bakımı rutinine seven biri olarak Sante Naturkosmetik markasının çeşitli cilt sorunları için çıkarttığı 4 farklı maskesini hemen denedim. 4 maske her biri farklı işleve sahip. Özellikle 3 işleve sahip maskesi efsane olabilecek derecede başarılı. Sante Naturkosmetik markası Almanya’nın en eski organik cilt, kozmetik markalarından. Özellikle son dönemlerde ciddi güzel seriler çıkartmaya başladı.

sante-organik-yuz-maskeleri

Sante Organik Yüz Maskeleri

Sante Naturkosmetik organik yüz maskelerinin ortak özellikleri;

NaTrue Ekolojik Sertifikalı
Sentetik koruyucular, renk ve koku vericiler içermez
Petrol kökenli hammaddeler, Silikonlar ve PEG’ler içermez.
Organik tarımla elde edilmiş bitkisel yağlar ve özler içerir
Vegan
Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir, Cruelty Free
Gluten içermez
Karmin içermez
Laktoz içermez



Benim gibi atopik dermatit ciltler için çok fazla seçenekleri var.

Sante 3 ü 1 Arada Yüz Maskesi 
3in1 Multimasking Organic Inca-Inchi Oil, Paracress & Evermat


sante-organik-yuz-maskeleri


Bu maskeyi çok istiyordum denemek. Şu anda stoğumda iki tane var. Tek bir maske ama 3 farklı bölümden oluşuyor.

1.Bölüm
T bölgesi yani yağlanma ve sebum dengesi için. Asla cildi yormuyor. Matlaşma ve gözenekleri sıkılaştırma özelliği bulunuyor. Beyaz rengi var.
2.Bölüm
Göz altlarıma sürmek için. Göz altlarındaki morlukları, ince çizgi ve kırışıklıkları açıyor. İçerisinde diş otu, aloe vera suyu var. Bu sayede göz altlarındaki morluklar daha ilk kullanımda hafifliyor. Yeşil rengi var.
3.Bölüm
Kuruluk hissettiğim yanak, çene gibi bölümlere uyguluyorum. Hem sakinleştirme hem nem verme özelliği bulunuyor.

Bu 3 farklı bölümden oluşan Sante 3 ü 1 Arada Yüz Maskesi tek maske fiyatına Ayışığı organik sitesinde satılıyor. Lansman fiyatı 19.90TL.

Sante Yorgunluk Giderici Avokado Yağı ve Aloe Vera Jel Maske
Afterwork Gel Mask Bio Avocado Oil and Aloe Vera


sante-organik-yuz-maskeleri


Özellikle yorgun, gerilmiş bir cildim olduğunda hemen yüzüme sürüyorum. 20 dakika bekleyip temizliyorum. Anında cildime ışıltı ve yoğun nem sağlıyor. Lansman fiyatı 19.90TL.

Sante Organik Hindistan Cevizi Yağı ve Kahve 2 si 1 arada Peeling ve Maske 
2in1 Scrub & Mask Coffee and Coconut


sante-organik-yuz-maskeleri


Kokusu inanılmaz güzel. Hindistan cevizi ve kahve kokusu karışık ruhumu dinlendiriyor. Sürdüğüm anda gözlerimi kapatıyorum kokusunu içime çekiyorum. Tanecikleri yuvarlak, cildi kesinlikle çizmiyor. İlk kullanımdan itibaren tüm cilt yüzeyindeki ölü derileri alıyor. Hem peeling, hem de nemlendirme amaçlı kullanıyorum. Lansman fiyatı 19.90TL.

Sante Aktif Karbon Yüz Maskesi 
Active Carbon Mask


sante-organik-yuz-maskeleri


Karbon maskeler çok fazla görüyordum ama cildim atopik olduğu için denemeye korkuyordum. Karbon maskenin işlevi minik kabarcıkları sayesinde tüm gözeneklerin içerisindeki kiri çekip çıkartıyor. Ama bunu yaparken cildimi hırpalamıyor. Karbon maskeler soyulabilir maske değildir. Kremsi yapıdadır, yüzüme sürdükten 15 dakika sonra su ile temizliyorum. Lansman fiyatı 19.90TL.

Ben 4 çeşit olan Sante Organik Yüz Maskelerine tek kelimeyle bayıldım. Her türlü sorunumda sürekli elimin altında tutuyorum. Acil durumlarda kullanıyorum. Haftada minimum 5 maske yaptığım düşünülürse değişimli sürekli kullanma imkanım oluyor. İndirimler ve kampanyalı satın almak isterseniz Ayışığı Organik sitesini ziyaret edebilirsiniz.
sevgilerrr.

4 yorum:

  1. Aradigim her özellik bu üründe var..teşekkürler editor

    YanıtlaSil
  2. Petrol kökenli hammaddeler içermemesi güven verici..

    YanıtlaSil
  3. Maske kullanimini ihmal ettim kisin Sevdacim. Almam lazim benim de 😊

    YanıtlaSil
  4. Şu avokado ve aloe ile olanı kullandım. Mükemmel...

    YanıtlaSil