12/06/2018

Ecowell Organik Şampuan

Sürekli farklı organik şampuanlar kullanıyorum. Çok fazla çeşit var ve hepsini denemek istiyorum. Bitmek üzere olan Ecowell Organik Şampuan özellikle kullanma nedenimin başında YERLİ ÜRETİM bir markamız olması. İçeriğinde doğal yağların yanı sıra Mersin Suyu özü içeriyor. Kremli bir şampuan değil. Benim saç tipim dipler yağlı, uçlar kurumaya elverişlidir.

ecowell-organik-sampuan


Ecowell Organik Şampuan ICEA Ekolojik/Biyolojik Temizlik Ürünleri Sertifikasına sahip ve hayvanlar üzerinde test edilmiyor. Ülkemizde üretiliyor ve dünya üzerinde bir çok ülkeye satılıyor. Ancak ülkemizde çok fazla değer görmediğini düşünüyorum markanın. Çünkü tanımıyoruz. Ülkemize katkısı olan ve bizim topraklarımızda üretilen Yerli Üretim markalarımıza daha çok değer
vermeliyiz.



Ecowell Organik Şampuan

Ecowell Organik Şampuanın içeriğindeki mersin suyundan gelen antioksidan içerik cildinizi serbest radikallerden koruyor. Bitki ekstraktı yerine saç köküne direkt etki yapan organik bitki hidrosolleri içeren özel formüle sahip. Bu sayede direkt saç kökleri hedef alınıyor. Saç dökülmesi, dermatit gibi problemlerle savaşabiliyor içeriğindeki aktif bitki hidrosolleri.

ecowell-organik-sampuan


Ecowell Organik Şampuan İçerik Bilgisi;

Aqua, **Myrtus Communis Leaf Water (Mersin Suyu), Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Polyglucose, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Lauryl Glucoside,  Coco-glucoside,  Phenethyl Alcohol, Glyceryl Oleate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate,  **Vanilla Planifolia Fruit Oil  (Vanilya  Yağı)  ,  Ethylhexylglycerin.
** Organik tarımla elde edilen içerik

İçeriğinde bulunan Cocamidopropyl Betain Hindistan cevizinden elde edilen bir köpürtücü madde. Organik sertifikasının izin verdiği ölçüde kullanılmış. Cilde veya saç derisini aşındırıcı, saç yüzeyini aşırı kazıyıcı bir kimyasal değil. Eğer belirli oranların üzerine çıkılmış olsaydı içeriğinde sertifika sürecinde bu kabul görmezdi.

En önemli özelliklerinden biri Ecowell Organik Şampuanın Paraben, PEG, SLES, SLS, ALS, etanolamin ve silikon içermemektedir. Hayvansal ürün içermemektedir ve hayvanlar üzerinde test edilmemiştir. Dermatolojik olarak test edilmiştir. Yani o piyasada gördüğünüz Sülfatsız şampuanlardan hem daha kaliteli içeriğe sahip hem de ithal bir ürün değil.

ecowell-organik-sampuan


Saçlarıma verdiği etki, ilk yıkamadan itibaren fark edilen bir yumuşaklık oldu. Şişemi bitirdim ve saçlarım ışıl ışıl parlak ve yumuşacık. Ancak organik şampuanlarda yıkarken saçlarınızı bu yumuşaklığı anlayamazsınız. Bunun nedeni içerisinde krem olmamasıdır. Saçlarınızın nemini alıp kurutma aşamasında saçlarınızın yumuşaklığını hissedebilirsiniz unutmayın.

Ecowell Organik Şampuan 200ml boya sahip. Ayışığı Organik sitesinde 59TL satılıyor. Saçlarınızı yıkarken deterjan kalıntısı, petrol türevleri, benzin artıkları kullanmak istemiyorsanız, hayvan zulmüne ortak olmak istemiyorsanız, Yerli üretim bir markamızı kullanmak istiyorsanız mutlaka denemenizi tavsiye ederim. Koku hassasiyetiniz varsa, çok hafif bir çiçek kokusu var. Saçlarınızı yıkadıktan sonra koku uçuyor kalmıyor.
sevgilerrr.

2 yorum:

  1. Ecowell organik şampuan hakkında bilgi sahibi değildim. Bu yazı benim için iyi oldu. Ciddi saç dökülmelerim var çünkü. Hayvan zulmüne ortak olmaması da artı bir özellik.
    Teşekkürler.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayvan zulmüne ortak olmayan markaları artık kullanıyorum. Fiyat performansa baktığımda gayette güzel yapıları var.
      Sevgilerimle

      Sil