11/20/2018

Logona Çift Taraflı Organik Göz Kalemi Yeşil

Yeşil göz kalemi sever misiniz? Benim gibi ela, kahverengi gözlere çok yakıştırdığım renktir yeşil göz kalemleri. Özellikle koyu ve yeşil renginin içerisinde hafif turkuazlık barındırıyorsa göz rengimi daha ön plana çıkartıyor Logona Çift Taraflı Organik Göz Kalemi Yeşil rengi işte tam bu istediğim tonda. Çift taraflı olduğu için iki farklı renk kullanım avantajı da oluyor.

Logona Çift Taraflı Organik Göz Kalemi serisinde toplam 3 renk var. Benim kullandığım koyu yeşil, orman yeşili rengi ve haki renginden oluşuyor. Haki rengini sadece göz içerisinde aydınlatma amaçlı kullanıyorum. Ama diğer koyu yeşil rengi çok sıklıkla makyajlarımda kullanıyorum.

logona-cift-tarafli-organik-goz-kalemi-yesil


Logona Çift Taraflı Organik Göz Kalemi Yeşil

Yapısı ve sürüm kolaylığı gayet başarılı, organik kozmetik göz kalemi Logona markasının bu serisinde olmuş. Gün içerisinde akma yapmıyor. Sante organik far bazı ile ayrıca sabitleme sorunumda olmuyor.



Benim gibi yağlı göz kapaklarınız varsa mutlaka sabitleme amaçlı bir far bazı kullanın. Her türlü göz kalemi eğer göz kapaklarınız yağlıysa mutlaka akma yapar aksi halde.

logona-cift-tarafli-organik-goz-kalemi-yesil


Logona Çift Taraflı Organik Göz Kalemi Yeşil rengi kullandığım göz makyajlarında çok dikkat çekiyorum. Bunun nedeni klasik alıştığımız tonlarda bir yeşil rengi yok. Aşağıda size farklı bir göz makyajımda resimledim daha net görebilmeniz için.

logona-cift-tarafli-organik-goz-kalemi-yesil


Logona Çift Taraflı Organik Göz Kalemi serisi Organik yaban mersiniyle birlikte yaşlanmayı geciktiren doğal etken maddeler ve canlandırıcı değerli taşların karışımını içermekte. Buda göz çevresine zararlı kimyasallar kullanmadan renklendirmeye imkan veriyor.

Vegan içeriğe sahip ve hayvanlar üzerinde test edilmemiş çift taraflı göz kalemi serisi Logona Organik Kozmetik ürünlerinde.

logona-cift-tarafli-organik-goz-kalemi-yesil


Bendeki renklerinden farklı olan diğer çeşitleri;

Logona Çift Taraflı Organik Göz Kalemi kahverengi coffee
Bir tarafı acı kahverenginde diğer tarafı ise açık krem rengine yakın bir tonda.

Logona Çift Taraflı Organik Göz Kalemi steel grey, gri
Bir tarafı açık gri renkte diğer tarafı ise koyu lacivert tonunda

ogona-cift-tarafli-organik-goz-kalemi-yesil


Yukarıya tüm renklerin görsellerini de fikir olması için ekliyorum.

Sizlerde benim gibi farklı renklerde göz kalemleri kullanmayı seviyorsanız Logona Çift Taraflı Organik Göz Kalemi Yeşil rengini ve serinin diğer renklerini deneyebilirsiniz. Serinin tamamı Vegan özelliğe sahip. Ayışığı organik sitesinde 79TL satılıyor.
sevgilerrr.


2 yorum: