10/09/2018

Sante Yüz Kızarıklığı Karşıtı Yatıştırıcı Maske

Hassas, atopik ve kızarıklık sorunu olan bir cildiniz varsa eğer küçük bir sırrım var benim. Sante Yüz Kızarıklığı Karşıtı Yatıştırıcı Maske yakın zamanda keşfettiğim, F vitamini içeren organik sertifikalı bir krem maske. İçeriğinde bulunan Aloe vera bizim gibi atopik ciltlerin en büyük dostudur. Kuru, hassas, kılcal damar sorunu olan ciltlerde düzenli kullanımda kızarıklık görünümünü hafifletir ve ciltte atakların oluşmasını engeller.

sante-yuz-kizarikligi-karsiti-yatistirici-maske


F vitaminin cilt tahrişlerini azaltır, cildin koruyucu lipid bariyerini destekleyerek işlevini arttırır. Bu sayede cilt neme doyar ve daha sakin, kızarıklığı yatışmış olur.




Organik içerikli cilt bakım ürünlerinde benim gibi atopik ciltler için çok fazla seçenek var. Ancak doğru olan ürünü bulmak çok önemlidir. Her sakinleştirici denilen krem veya maske her ciltte aynı sonucu vermez. Bu yüzden mutlaka öncelikle yüzünüzün küçük bir bölümünde test edin. 24 saat bekleyin eğer herhangi bir reaksiyon olmuyorsa tüm yüzünüze uygulayın.

sante-yuz-kizarikligi-karsiti-yatistirici-maske


Sante Yüz Kızarıklığı Karşıtı Yatıştırıcı Maske Parfüm içermiyor. Belirgin bir kokusu yok. İçeriğinde aloe vera, F vitamini ve kakao yağı gibi değerli yağlar ve bitkiler bulunuyor. Yapısı jel şeklinde. Paket 2 kez kullanımlık denilmiş ama ben 3 kez kullanıyorum.

İlk kullandığımın sabahında duru ve yumuşacık bir ciltle uyandım. Cildimde hiçbir kızarıklık yoktu. Bu sakinlik ve nemlilik 3 gün boyunca devam etti. Sonrasında hafif hafif etkisi azalmaya başladı. Ama güzel olan tarafı kızarıklığım geri gelmedi.

Sante Yüz Kızarıklığı Karşıtı Yatıştırıcı Maske kullanım şeklim;

Yüzümü anne nature köpük ve konjac sünger ile temizliyorum. Ardından yüzüme ince bir tabaka halinde sürüp 20 dakika bekliyorum. Sonra ılık su ile cildimi nazikçe temizliyorum. Ben ardından tonik kullanmadım. Akşam yatarken cildimin nemlendiriciye ihtiyacı yoktu o yüzden ilk yaptığım gece nemlendirici dahi sürmüyorum.

Ertesi sabah rahatlamış ve sakinleşmiş bir ciltle uyandım. Kızarıklığım sihir gibi kaybolmuştu. Sante Yüz Kızarıklığı Karşıtı Yatıştırıcı Maske fiyatı Ayışığı Organik sitesinde indirimde 21.15TL satılıyor. Ben 3 kez 1 paket maskeyi kullandığım düşünülürse eğer 7TL gibi bir fiyata geliyor her bir kullanımım. Haftada cildimin ihtiyacına göre bazen 1 kez bazen 2 kez yaptım.

Sante Yüz Kızarıklığı Karşıtı Yatıştırıcı Maske İçerik: (CTFA/INCI): Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Propanediol, Glycerin, Linoleic Acid, Prunus Domestica Seed Extract, Dehydroxanthan Gum, Zinc Sulfate, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil*, Caprylic/Capric Triglyceride, Alaria Esculenta Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder*, Sodium Lactate, Tocopherol, Hectorite, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Linolenic Acid, Citric Acid, Sodium Hydroxide, PCA Ethyl Cocoyl Arginate, Benzyl Alcohol**, CI 75810 (Sodium Copper Chlorophyllin)
 *  Sertifikalı organik tarımdan, ** Doğal eterik yağlardan

Vegan içeriğe sahip, Natrue organik sertifikalı ve Petrol kökenli ham maddeler, Silikonlar ve PEG’ler, Parfüm içermiyor.


sante-yuz-kizarikligi-karsiti-yatistirici-maske


Sizinde atopik, hassas, veya kuru bir cildiniz varsa benim gibi ve uygun bir maske arıyorsanız Sante Yüz Kızarıklığı Karşıtı Yatıştırıcı Maske mutlaka denemenizi tavsiye ederim. Hem uygun fiyatlı hemde gerçek anlamda işlevini ve vaadlerini yerine getiren bu maske sizi de benim gibi mutlu edecektir.
Sevgilerrr…

3 yorum:

  1. İlginçmiş ,işe yararsa ben bılem mutlu olurum donem donem hassasıyetlerım artmakta :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka deneyin, tüm hassasiyeti kızarıklığı yatıştırmakta çok ciddi başarılı

      Sil
  2. markanın başka bir maskesini kullanmıştım, bu maske de güzelmiş :)

    YanıtlaSil