10/30/2018

Logona Organik Kalem Ruj

Ruj her kadının mutlaka çantasında olan bir kozmetik ürünü bana göre, hiç makyaj yapmayan kişilerin bile çantasında mutlaka 1 renk ruju vardır. Organik kozmetik ürünleri kullanımındaki avantaj yediğimiz o rujların içerisinde kimyasallar, ağır metaller barındırmamasıdır. Kalem ruj benim için en kolay kullanılan dudak ürünüm. Ancak organik kozmetik markalarında sadece Logona naturkosmetik şu anda üretiyor bu serileri. Logona Organik Kalem Ruj çift taraflı kullanımı ile bir kalemde iki farklı renk seçeneği ile ön plana çıkıyor.

Benim kullandığım Logona Organik Kalem Ruj 03 Berry Böğürtlen çeşidi. Her iki tarafının da performansı oldukça yüksek ve kalıcı. Sizi bu blog yazımda bol bol resimler bekliyor çünkü organik kozmetik incelemelerinde ne yazık ki renkleri çok net göremiyoruz. İnternet sitelerinde de çekimler profesyonel olduğu için aldığımızda farklı renk çıkabiliyor.

logona-organik-kalem-ruj


Logona Organik Kalem Ruj


Logona organik kalem ruj serisinde toplam 7 renk var. Ben tercihimi günlük çok sık kullandığım tonlar olanından seçtim.

Özellikle dikkat ettiğim, organik rujlarda kahverengi tonları yoktur, ancak bu seride 06 Fındık rengi koyu kahve tonunda, şimdi aklımda olan onu da almak.



Benim kullandığım Logona Organik Kalem Ruj 03 Berry Böğürtlen rengi bir tarafında koyu vişne, böğürtlen rengi var diğer tarafı ise kahve alt tonlu bir gül kurusu. Her iki rengi de sürdüğümde dudakta görebiliyorum. Sürdükten sonra kesinlikle soluklaşmıyor.

logona-organik-kalem-ruj


İki rengi birbiriyle karıştırıp ombre dudak görüntüsü de verebiliyorum.

Yapıları klasik rujlar gibi, yumuşak sürümlü. Dudağıma sürdükten sonra bir peçete ile fazlalığını alıyorum, yaklaşık 4 saat yeme içme rutinime devam da etsem yerinden kıpırdamıyor.

logona-organik-kalem-ruj


Bir diğer artı noktası dudaklarımı kurutmuyor. Altına bilerek balm uygulamadan veya dudak bazı uygulamadan kullandım. Gün içerisinde üzerine yenileme yapsam da dudaklarımı soymadı, pütürleşme yapmadı.

Görüntü olarak saten bitişli, ne mat diyebilirim ne de metalik. Dudakları ölü gibi göstermiyor matlığı ama içerisinde sim barındıran veya ışıl ışıl parlayan bir görünümde vermiyor bendeki 03 Berry Böğürtlen rengi.

logona-organik-kalem-ruj

logona-organik-kalem-ruj


Her iki ucu da kalın uçlu bir kalem traş yardımıyla açabiliyorum. Açarken kırılmıyor veya ezilmiyor.

İçerisinde kızılcık özü ve elma çekirdeği özü var. Anti oksidan etkisi bulunuyor Logona Organik Kalem Ruj serisinin.

Kokusu yok gibi, hafif bir bitkisel kokusu var ama sürüldüğü anda uçup gidiyor.

logona-organik-kalem-ruj


Logona Organik Kalem Ruj çeşitleri Ayışığı Organik sitesinde 117TL’ye satılıyor. Bir ruj fiyatına iki farklı renkte ruj satın alma fırsatınız oluyor. Ayrıca şu anda 109TL ve üzeri alışverişlerde Ayışığı Organik sitesi 50ML İva Natura tonik hediye ediyor. Yani size çok uygun fiyata geliyor kimyasal içermeyen organik kozmetik ürünleri.
sevgilerrr

10 yorum:

  1. Essence red kalemine o kadar çok benziyor ki :D çok güzel rengi güzel günlerde kullanasın :*

    YanıtlaSil
  2. Renklerin ikisi de çok iyi ancak bu gibi ürünlerin fiyatı özellikle bizim gibi fazla ürün satın alanlar için oldukça yüksek. Ama tüketici için gayet makul fiyatlar. Çünkü alıp bitene kadar kullanacaklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriğinde kimyasal barındırmaması en önemli etken. Rujları yiyoruz ve içerisinde olan kimyasallar bizimle birlikte hücrelerimize işliyor. Önemsiz gözüken bu detay aslında en önemlisi.
      sevgiler

      Sil
  3. Kullanmıştım bu kalemden ve çok sevmiştim:)!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli artık makyajlarımda kullanıyorum bende.
      Sevgiler :)

      Sil
  4. Kalem rujları çok pratik ve kullanışlı buluyorum. Tercih ettiğiniz renkler tam benlik mutlaka bir şans vereceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çantada bozulma, kapağının açılma derdi olmuyor.
      İçerisinde zehirli kimyasallarda olmayınca ne güzeli.
      Sevgiler

      Sil
  5. Ben bu markayı ilk kez görüyorum. Çift taraflı kullanılıyor olması ne güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevdiğim organik kozmetik markalarındandır Logona
      Sevgiler

      Sil