9/12/2018

Aloree Organik Hassas Misel Su

Misel su en sık bitirdiğim yüz temizleme ürünlerim arasında. Ancak benim gibi çok hassas bir cildiniz varsa, dikkatli seçimler yapmalısınız. Misel su özellikle organik içerikli ise ve göz çevrem dahil kullanabiliyorsam benim için vazgeçilmez oluyor. Göz makyajımı zaten yağ ile çıkartıyorum ama ardından mutlaka misel su ile geçiyorum. Sonra anne nature yüz yıkama köpüğüm ve konjac süngerle cildimi tamamen temizliyorum. Tüm bu adımları her gün yapıyorum. Şu sıralar ama bana Ayışığı Organik alışverişimde gönderilen Aloree Organik Hassas Misel Su kullanıyorum. Minicik boyunda olmasına rağmen çok işlevsel ve bereketli çıktı. Detaylar blog yazımda.

Hassas ve atopik ciltler misel su kullanmak istiyorlarsa eğer kesinlikle alkol içermemeli. Aksi halde cildiniz yanar kavrulur ve kızarıklığınız artar.

aloree-organik-hassas-misel-su

Aloree Organik Hassas Misel Su

Aloree markasını aslında bir çoğumuz tanımıyoruz. İçeriği tertemiz olan bu markanın ürünleri hayvanlar üzerinde test edilmiyor.



Benim kullandığım Aloree Organik Hassas Misel Su hem yüz üzerinde hem de göz çevresinde kullanılabilecek içeriğe sahip. Hassas ciltlerin kabusu olan Alkol gibi kimyasalları içermiyor.

Bana alışverişimde hediye gelen boyu 50ml ancak kesinlikle bitmiyor. Tek hamlede tüm göz ve yüz üzerinde makyajı mıknatıs gibi çekiyor. Tatile giderken risk budur dedim ve yanıma aldım. Tüm tatilim boyunca makyajımı Aloree Organik Hassas Misel Su ile temizledim. Cildim yumuşacık ve asla tahriş olmadan temizlendi.

aloree-organik-hassas-misel-su


Aloree Fresh Purıfıer Toning Lotion- Misel Su tam boyu Ayışığı Organik sitesinde 150ml fiyatı 102.95TL. Oldukça bereketli olduğu için boyutu size küçük gelmesin. Az bir miktarla tüm cildinizi temizleyebilirsiniz.

Sizde tüm yüz ve göz makyajınızı temizleyebilecek tertemiz içerikli bir ürün arıyorsanız Aloree Organik Hassas Misel Su mutlaka denemenizi tavsiye ederim. Performansını en beğendiğim şu zamana kadar kullandığım misel su Aloree Fresh Purıfıer Toning Lotion oldu.
Sevgilerrr.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder