8/06/2018

Alphanova Organik Renkli Güneş Koruyucu 50 Spf


Yaz aylarında hassas cildi olanlar mineral filtreli güneş koruyucu 50 SPF kullanmalı. Ancak mineral güneş koruyucular maalesef yüzde beyaz bir iz bırakıyor. Burada Yüz için kullandığım Alphanova Organik Renkli Güneş Koruyucu 50 Spf devreye giriyor benim için. Tek kelimeyle muhteşem eşit bir cilt tonu, yüzde kesinlikle ağırlık yapmayan, nemlendirme etkisi başarılı, cildimi yormuyor. Özellikle dikkat ettiğim nokta, göz altlarında da rahatlıkla kullanabiliyor olmam.

alphanova-organik-renkli-gunes-koruyucu


Yüz için kullandığım Alphanova Organik Renkli Güneş Koruyucu 50 Spf yapısı oldukça akışkan. Sünger ile uyguladığımda net sonuç alamadım. Bu yüzden en iyi uygulamayı parmaklarımla dağıtarak buldum. Gün içerisinde cildimi terletmiyor. Çok nemli bir bitiş sağlıyor. Terlediğim de yüzümden akıp gitmiyor. En beğendiğim bir diğer özelliği beni pancara çevirmiyor. Hafif bir renk veriyor.


alphanova-organik-renkli-gunes-koruyucu


Alphanova Organik Renkli Güneş Koruyucu 50 Spf

Monoï kokusu içeriyor. Bu çiçeksi koku ama sürdükten 5 dakika sonra kayboluyor. İçerisinde cildi yorabilecek yağ kullanılmamış, Aloe Vera, Jojoba ve Tamanu Yağları kullanılmış. İçeriğinde kullanılan;
Aloe Vera cildi sakinleştiriyor ve cilt bariyerini kuvvetlendiriyor
Jojoba cildin nemli kalmasını sağlıyor 
Tamanu yağı ciltteki leke, kızarıklık, egzama gibi sorunları tedavi ediyor.

Rengini ve yapısını aşağıdaki resimlerde görebilirsiniz. Tek tonda, tüm cilt renklerine uyabilecek yapıda. Benim tenim açık renk olduğu halde çok aşırı belli olmuyor. Renk eşitlemesi yüzümde çok başarılı.

alphanova-organik-renkli-gunes-koruyucu


Göz altlarında kullandığımda asla göz çevremi rahatsız etmiyor. Aksine morluklarımı gayet güzel kapatıyor göz çevresinde. Bu gibi ürünler genellikle kullanılmaz göz çevresinde ama Yüz için Alphanova Organik Renkli Güneş Koruyucu 50 Spf tertemiz içeriğiyle rahatlıkla kullanılıyor.

Alphanova 50Spf Organik Renkli güneş koruyucu cilt tiplerine göre kullanım şekilleri

Kuru Ciltler: Nemli bir bitiş sağladığı için cilde ek bir canlılık veriyor. Sabitleme amaçlı pudra kullanmanıza gerek yok.
Karma Ciltler: Nemli bir bitişi olduğu için gün içerisinde parlama yapabilecek burun üzeri ve alın bölgesine mineral veya transparan bir pudrayla sabitleyebilirsiniz.
Yağlı Ciltler : Yüzünüzün parlayan bölgelerine transparan bir pudra ile sabitleyebilirsiniz.

Sabitleme işlemlerinden sonra gün içerisinde 2.kez pudra geçmenize gerek kalmıyor. Cildinizde sabah nasıl bir görünüm varsa akşama kadar dayanıyor.


alphanova-organik-renkli-gunes-koruyucu


50 SPF renkli güneş koruyucunun bir diğer özelliği, içeriği çok temiz, asla denizle ve sucul hayatla temas ettiğinde mercanlara, balıklara ve deniz canlılarına zarar vermemesini sağlamakta.

alphanova-organik-renkli-gunes-koruyucu


Hem ECOCERT Organik Sertifikalı hem de CosmoBio Organik Sertifikalarına sahip. Fiyat performans olarak bana göre şimdiye kadar kullandığım en iyi Renkli güneş koruyucu. Asla sivilce yapmıyor, tam tersi sivilce görünümünü ve lekelerini düzenli kullanımda siliyor.

alphanova-organik-renkli-gunes-koruyucu


Çok minicik bir damla kullanım tüm yüzüme yetiyor. Boyutu 50 gr ancak bu boy bana 1 sene gider sürekli kullanmam halinde. Çok sıcak havalarda dolapta tutuyorum. Sabahları soğuk halde yüzüme sürdüğümde ekstra cildimi ferahlatıyor.

alphanova-organik-renkli-gunes-koruyucu


Yüz için Alphanova Organik Renkli Güneş Koruyucu 50 Spf fiyatı Ayışığı Organik sitesinde 96TL ancak size tavsiyem indirimli setler bölümünde 138.60TL olan Alphanova Organik renkli bb krem, anne nature yüz temizleme köpüğü, lavera mini boy el kremi setini almanız. 180TL değerindeki seti 138TL gibi bir fiyata satın alabilirsiniz. Anne Nature Köpük yüz temizleyici ile akşamları ben yüzümü yıkıyorum. Hem Renkli güneş koruyucu tüm yüzümden temizleniyor hem de yüzüm yumuşacık oluyor.
Sevgilerrr.


2 yorum:

  1. Ben de böyle bir şey arıyordum ya. Elinize sağlık yararlı bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. organikte olsun diğer içeriklerdeki ürünlerde olsun 50spf renkli güneş koruyucular pancar yapıyor cildi :) bulur bulmaz pancar yapmayanını yazmak istedim.
      sevgiler

      Sil