7/16/2018

SANTE Organik Mat Mineral Toz Pudra

Mineral toz pudraları uzun zamandır merak ediyorudum. Ancak cilt tipimin kuru olmasında dolayı hep bir önyargım vardı. Ayışığı Organik sitesine SANTE Organik Mat Mineral Toz Pudra geldiğinde hiç düşünmeden aldım. Benim gibi kuru ciltliler içinde matlaştırıcı ve sabitleyici etkisi olan bu pudranın detaylarını yazımda okuyabilirsiniz.

sante-organik-mat-mineral-toz-pudra


Mineral bazlı pudraların bir çoğunda TALK var. Talk bizim gibi hassas ciltli kişilerde çok ciddi sorunlara yol açabiliyor. Organik Kozmetik markası, SANTE Organik Mat Mineral Toz Pudra TALK içermiyor. İçeriğinde silikonlar ve parabenler yer almıyor.

sante-organik-mat-mineral-toz-pudra



Geniş sertifika bilgisi;
NaTrue Ekolojik Sertifikalı
Sentetik koruyucular, renk vericiler ve parfüm içermez
Petrol kökenli hammaddeler, Silikonlar ve PEG’ler içermez
Mineral yağlar içermez
Organik tarımla elde edilmiş bitkisel yağlar ve özler içerir
Vegan
Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir
Gluten içermez
Karmin içermez
Laktoz içermez

sante-organik-mat-mineral-toz-pudra


SANTE Organik Mat Mineral Toz Pudra İçeriği
Kaolin, Zinc Stearate, Magnesium Silicate, Mica, Silica, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Titanium Dioxide, Punica Granatum Seed Extract*, Isoamyl Laurate, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract*, Parfum (Fragrance)**, Alumina, Magnesium Oxide, CI 77499 (Iron Oxides), CI 77492 (Iron Oxides), CI 77491 (Iron Oxides) *  Sertifikalı organik tarımdan, ** Doğal eterik yağlardan

SANTE Organik Mat Mineral Toz Pudra altta olan fondötenimi çok güzel sabitliyor. Yüz üzerindeki gözenekleri gizliyor. Göz altımda kullandığımda kapatıcımı anında sabitliyor. Ne kadar terlesem de asla çizgilere dolmasına izin vermiyor.

Gün içerisinde cildimi kurutmuyor, alttaki fondötenimi çatlatmıyor, pütürleştirmiyor. Toplam 2 rengi var benim kullandığım 01 Açık Bej, bir diğeri ise 02 Kum rengi.

sante-organik-mat-mineral-toz-pudra


Organik Kozmetik Sante Loose Matte Mineral Powder toz yapıda olduğundan elimin üzerine genellikle alıyorum ve kocaman pudra fırçamı dokundurup biraz sallıyorum sonra yüzüme uyguluyorum. Saydam bir yapısı olduğu için renk vermiyor. Yüz üzerinde dalgalanma yapmıyor.

Makyajınızı sabitleme amaçlı tüm yüzünüzde kullanabileceğiniz Talk İçermeyen bir pudra arıyorsanız SANTE Organik Mat Mineral Toz Pudra şu anda Ayışığı Organik sitesinde %15 indirimde fiyatı 59TL. Yaklaşık 12gr ağırlığa sahip, yaz ve kış aylarında güvenle kullanabilirsiniz. Benim gibi hayvan testlerine karşıysanız eğer, Sante Naturkosmetik asla hayvanlar üzerinde test edilmiyor.
Sevgilerrr.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder