7/11/2018

Eklips Dudak Fırçası Lip Liner Brush

1 liraya makyaj fırçası almak ister misiniz? Hem de çok işlevli. Dudaklarınıza ruj sürerken benim gibi sürekli taşırıyorsanız eğer, hem 1 lira hem de oldukça kullanışlı olan Eklips Dudak Fırçası Lip Liner Brush kullanabilirsiniz. Bu haftaki yürüyüşlerimden birinde Gratis mağazasını gezerken normalde 4.95TL satılan bu ince ve dolgun kılları bulunan fırçanın 1TL fiyata indiğini görünce hemen aldım. Ben dudak kontür fırçasını aslında sadece ruj sürmek için kullanmıyorum. Bu yazımda size bu ince uçlu fırçanın ek nerelerde kullanabilirsiniz hepsini yazmak istedim.

eklips-dudak-fircasi-lip-liner-brush


Eklips Dudak Fırçası Lip Liner Brush

Dudak fırçası diğer adıyla ruj sürme fırçaları bazı markaların çok yumuşacık oluyor. Bu da ruju sürerken dağıtmama sebep oluyor. Ancak Eklips markasına ait bu fırça hem tok bir uca sahip hemde sürerken dağıtmıyor ruju.



Eklips markası Cruelty Free yani hayvanlar üzerinde test edilmiyor. Bu yüzden gönül rahatlığıyla kullanıyorum.

Gelelim ben bu fırçayı nerelerde kullanıyorum.

Eklips Dudak Fırçası Lip Liner Brush Kullanım alanları

Öncelikle elbette düzgün bir hat şeklinde rujumu sürmek için kullanıyorum. Yapısı sert hatlar çekebilmeye oldukça müsait.

Eyelinerimizi çektik ancak kuyruk hattını vurgulamak istiyoruz. Bu yüzden hat boyunca concealer yani kapatıcımızı geçerek, kuyruk hattını belirginleştiricez. Bu yüzden bize lazım olan Eklips Dudak Fırçası Lip Liner Brush, çok az bir kapatıcıyı alıyorum ve kuyruk hattı boyunca sürüp fırçamla dağıtıyorum.

eklips-dudak-fircasi-lip-liner-brush


Göz altlarıma kirpik dibime incecik eyeliner sürmek istiyorum. Burada gene tok ve uygulama kolaylığı sağlayacak bir uca sahip dudak kontür fırçam yardımcı oluyor.

eklips-dudak-fircasi-lip-liner-brush


Sizde sadece 1TL gibi bir fiyata bu çok işlevli makyaj fırçasını almak isterseniz Eklips Dudak Fırçası Lip Liner Brush Gratis mağazalarında stoklar bitene kadar satılacakmış.
Sevgilerrr.

2 yorum: