6/20/2018

Sante Organik Göz Farı 03 Holographic Stardust

Organik kozmetik ürünlerine bir süredir geçiş yaptım. Ancak ülkemizde oldukça kısıtlı seriler olduğundan Sante markasının yeni çıkartmış olduğu ürünlerini heyecanla bekliyordum. Koyu renk göz farlarım var ancak ben yaza yakışacak, ışıl ışıl bir göz farı ararken Ayışığı Organik sitesinde Sante Organik Göz Farı 03 Holographic Stardust rengini gördüm. Renk ile ilgili hiçbir detaylı blog yazısı görmedim ancak içerisindeki holografik kelimesi bana yetti almam için. Fiyatı 26.50TL, detaylarını blog yazımda okuyabilirsiniz.

sante-organik-goz-far-03-holographic

Sante Organik Göz Farı 03 Holographic Stardust

İçeriğinde organik cadı fındığı yağı ve organik aloe vera tozu var. Bunlar cildi yormadan makyajımı yapmamı sağlıyor. Hem kuru hem de ıslak kullanıma uygun. Adını tamamıyla hak ediyor. Sürdüğünüz ve dağıttığınızda holografik bir görüntü veriyor. Lila altın yansımalı. Sadece eyeliner ile tamamladığımda uğraşılmış bir göz makyajı yapmış gibi iddialı bir görünüm sağlıyor.



sante-organik-goz-far-03-holographic

Sante Organik Göz Farı sertifika özellikleri;

NaTrue Ekolojik Sertifikalı
Sentetik koruyucular, renk vericiler ve parfüm içermez
Petrol kökenli hammaddeler, Silikonlar ve PEG’ler içermez
Mineral yağlar içermez
Organik tarımla elde edilmiş bitkisel yağlar ve özler içerir
Vegan
Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir
Gluten içermez
Karmin içermez
Laktoz içermez

Kuru kullanıldığında daha hafif bir yoğunluk oluyor, ancak ıslak fırça ile göz makyajımı yaptığımda tam metalik etkiyi yakalıyorum.

sante-organik-goz-far-03-holographic
KURU FIRÇA İLE SÜRÜLDÜĞÜNDEKİ RENGİ


Seride toplam 6 renk bulunuyor. SANTE Organik Tekli Göz Farı 06 Büyüleyici Gri hariç tamamı Vegan içeriğe sahip.

sante-organik-goz-far-03-holographic
ISLAK FIRÇA İLE SÜRÜLDÜĞÜNDEKİ RENGİ

Ayrıca minik bir benim ekstra uygulama alanım, eğer çok iddialı bir aydınlatıcı istiyorsam elmacık kemiklerimin üzerinde çok hafif uygulayarak aydınlatıcı olarak da kullanıyorum.

Sizlerde organik kozmetik ürünlerine meraklıysanız Sante Organik Göz Farı 03 Holographic Stardust ile iddialı makyajları çok uğraşmadan yapabilirsiniz. Sante Naturkosmetik ürünlerini Ayışığı organik sitesinden oldukça uygun fiyatlara alabilirsiniz.
Sevgilerr.

3 yorum:

  1. Ayyyy aydınlatıcı olarak kullanmaya çok uygun görünüyor bu far, ışıl ışık :)

    YanıtlaSil
  2. ayyyy:))) her türlü kullanışlı bu ürün

    YanıtlaSil