6/07/2018

SANTE Organik Aydınlatıcı 02 Gül Rengi

Aydınlatıcı aşıkları için bu blog yazım. Benim gibi açık tenliyseniz ve cildinize uygun bir aydınlatıcı bulamadıysanız sonunda bizleri de düşünen bir markamız oldu. SANTE Organik Aydınlatıcı 02 Gül Rengi neredeyse her gün bıkmadan kullandığım, cildimi ışıl ışıl gösteren içerisinde sim olmayan aydınlatıcım. İçeriğinde kimyasal yok, hayvanlar üzerinde test edilmiyor. Serisinde 2 farklı renk bulunuyor. Diğeri 01 Nude Ten Rengi, bu renk bronzlaşmış tenlerde çok güzel duracaktır.

sante-organik-aydinlatici-02-gul-rengi


SANTE Organik Aydınlatıcı 02 Gül Rengi

Palet içerisinde toplam 5 renk bulunuyor. Gül renginin tonları tamamı. Ben yüzümde aydınlatmak istedim tüm yerlerde kullanabiliyorum. Hem makyajımı sabitliyor, hem çok güzel bir ışıltı veriyor.



Yüz üzerinde kullanılan yerlerde güneş altında içten gelen bir ışıltı veriyor aydınlatıcı paleti.

sante-organik-aydinlatici-02-gul-rengi


Bu paletin bir diğer özelliği de isterseniz far olarak dahil kullanabiliyorsunuz. Aramızda kalsın göz pınarlarımı aydınlatmak için açık pembe rengini kullanıyorum.

Sante Beautifying Highlighter 02 Rose rengi Organik aloe vera tozu ve macadamia (Avustralya fındığı) yağı içeriyor. Buda cildi kurutmadan ışıl ışıl bir görünüm vermesini sağlıyor.

Ayrıca bir güncelleme Bobbi Brown Shimmer Brick Compact Aydınlatıcı ile birebir aynı renklere sahip. Bobbi Brown içeriği malum ve fiyatı yaklaşık 3 katı. Eğer renklerini beğendiyseniz çok daha az ücret ödeyerek Hayvan Testi Yapmayan, içeriğinde zehirli kimyasallar barındırmayan Sante Beautifying Highlighter tercih edebilirsiniz

sante-organik-aydinlatici-02-gul-rengi


Benim gibi simleri sevmeyenler için oldukça kullanışlı birçok amaçlı aydınlatıcı paleti SANTE Organik Aydınlatıcı 02 Gül Rengi. Tüm renkleri birbirlerine karıştırıp kullanabilirsiniz, isterseniz de o günlük makyajınızda ağırlıklı olan renginize göre seçerek yüzünüzü aydınlatabiliyorsunuz.

sante-organik-aydinlatici-02-gul-rengi


Sante Naturkosmetik markasına ait bu Beautifying Highlighter 02 Rose rengi gül renklerini sevenler için oldukça kullanışlı olmuş. Boyut olarak kocaman değil. Rahatlıkla bitirebilecek bir büyüklükte. Organik makyaj ürünlerinde en çok bunu seviyorum. Öyle kocaman, bitmesi imkansız boyutlarda yapılmıyorlar.

Gün içerisinde çok fazla uçmuyor. Yüzümde sabitleniyor. Cildimi pul pul göstermiyor.

Yaz ve kış kullanılabilecek hafiflikte Sante Beautifying Highlighter 02 Rose rengi yapısı. İçerisinde sim barındırmadığı için assolist gibi gözükmüyorsunuz.

sante-organik-aydinlatici-02-gul-rengi


Sizlerde cildinize uyacak aydınlatıcı paletinizi bulamadıysanız, SANTE Organik Aydınlatıcı 02 Gül Rengi denemenizi tavsiye ederim. Fiyatı Ayışığı Organik sitesinde 75TL satılıyor. Haziran ayına özel %12 indirimde 66TL satılacak.
sevgilerrr.

6 yorum:

  1. Ben bunları fart olarak kullanırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanın yazıp yazmamakta kararsızdım far olarak kullandığımı acaba yadırganır mıyım diye :) nasıl mutlu oldum bu düşünceme destek görünce
      sevgiler

      Sil
  2. far olarak da şahane renkler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ümrancım bir taşla iki kuş vurmak böyle oldu benim için de :)
      sevgiler

      Sil
  3. Ne güzel pariltisi. Mutlu bayramlar canim 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler deryacım sanada mutlu bayramlar

      Sil