6/19/2018

Eğriçayır Polen Faydaları Ve Kullanım Şekli

Bağışıklık sistemimizi kuvvetlendirmek için sürekli yapay haplara başvuruyoruz değil mi? Aslında bedenimize en büyük zararı bu şekilde veriyoruz. Ben Haşimato hastasıyım. Doktorum yapay vitamin takviyeleri konusunda sürekli beni uyarıyor. Beden yapay haplara alıştığında, hücreler kolaylığı gördükleri için yediklerimizden sentezlemiyor doğru vitaminleri artık. Ben bir süredir Polen tüketmeye başladım. Bu yazımda sizlere Eğriçayır Polen Faydaları Ve Kullanım Şeklini kısaca anlatmak istiyorum. Nasıl tüketilmeli, günlük miktar ne olmalı, çocuklarda özellikle kaç yaşından itibaren tüketilebilir? Tüm bu bilgileri yazımda okuyabilirsiniz.

egricayir-polen-faydalari-ve-kullanim-sekli


Eğriçayır Polen Faydaları Ve Kullanım Şekli


Ben marka olarak tek güvendiğim Eğriçayır ballarının ürettiği Arı Polenini tercih ettim. Eğriçayır bana göre ülkemizde en güvenilir, dünya çapında ödüllere ulaşmış tek marka.


egricayir-polen-faydalari-ve-kullanim-sekli


POLEN NEDİR 
Bitkilerin üreme organlarının başlıklarında bulunan üreme hücreleridir. Kovanda yavru arıların ve arı sütü salgılayan genç işçi arıların beslenmesinde kullanılır. Zengin protein, vitamin karbonhidrat, yağ, fenolik bileşikler, aminoasitler ve mineral içeriği ile önemli bir enerji ve besin kaynağıdır. En doğal antioksidan kaynağıdır. Yani bir nevi yaşlanmaya karşı sizi ve hücrelerinizi korur. İçeriğinde şeker olması sizi korkutmasın, bu şeker bildiğimiz zararlı bir şeker değil. Tam tersi insülin direncini dahil düzenleyen doğal bir şekerdir.

egricayir-polen-faydalari-ve-kullanim-sekli


Eğriçayır Polen, birçok amino asit, mineral ve vitamin çeşidi içeriyor. Başta B12 vitamini ve amino asitler açısından zenginliği ile ön plana çıkmaktadır, çocuk gelişimi için önemli bir gıdadır. Polende insan yaşamının ihtiyacı için gerekli birçok madde mevcuttur. Bulundurduğu oglio-elementler madenler, aminoasitler ve en son olarak zengin çeşitli vitaminler yanında; protein, yağ, şeker, madeni gıda, hormon, büyütücü faktör, pigment; beyin ve vücutça yorgun insanların tüm ihtiyacını karşılar. Anemi (kansızlık) hastalarında, bir ay süre ile her gün bir kahve kaşığı polen yedirilen bünyelerdeki alyuvarların; milimetre küpte 500.000 arttığını göstermiştir. Bu yüzden kanser hastaları, kemoterapi görenlerin tüketmesinde büyük fayda vardır.


egricayir-polen-faydalari-ve-kullanim-sekli


Eğriçayır Polen, Kadınlarda doğurganlığı arttırdığı, ciltteki akne ve kızarıklıklar için doğal cilt bariyerini kuvvetlendirdiği de biliniyor.

Unutkanlık, Parkinson, Alzheimer ve benzeri diğer sinir sistemi hastalıklarının da gerilemesi için gerekli, doğal hormonlar, mineraller, B-Kompleks vitaminleri, folik asit ve bazı yağ asitleri de içerdiğinden, özellikle beyin ve sinir sistemi başta olmak üzere, beden genelinde olumlu ve şifalı etkiler gösteriyor.

Benim gibi Haşimato hastalarının kabusu olan B12 eksikliğini en doğal yolla tamamlamak için Eğriçayır Poleni kullanılabilir. Ancak önemli nokta arı ürünlerine alerjinizin olup olmadığını anlamanız. Bal tüketebiliyorsanız eğer Polen de rahatlıkla tüketebilirsiniz.

Ben light yoğurdumun üzerine 1 tatlı kaşığı kadar koyup karıştırıyorum Eğriçayır Poleni. 2 dakika içerisinde hafif erir kıvama dönüşüyor, hem yoğurdu tatlımsı bir hale getiriyor, hemde tadı harika oluyor. Siz isterseniz süte karıştırarak da tüketebilirsiniz.

Eğriçayır Polen protein içerdiğinden çocuk gelişimine çok iyi gelen bir gıdadır, 1 yaşından sonra tüketilmesi tavsiye ediliyor. Günlük yetişkin ve çocuklarda maksimum 1 tatlı kaşığı tüketilmesi yeterli.

egricayir-polen-faydalari-ve-kullanim-sekli


Dikkat etmeniz gereken en önemli nokta, üzerinde görebileceğiniz organik logolarının bulunması. Aksi halde sağlığınız için bu çok faydalı olan Polen size hiçbir fayda sağlamayacaktır. Piyasada çünkü çok fazla taklit ürün var. Bu yüzden lütfen Eğriçayır gibi en güvenilir markanın polenini tercih edebilirsiniz.

Sizlerde bağışıklığınızı doğal yollarla kuvvetlendirmek, bir çok vitamin ve minerali aynı anda ve oldukça lezzetli bir şekilde almak isterseniz, Eğriçayır Polen Faydaları Ve Kullanım Şekli yazımda okuduğunuz gibi tüketebilirsiniz. Fiyatı Ayışığı Organik sitesinde 120gr boyu 30TL satılıyor.
Sevgilerrr.



5 yorum:

  1. faydalı olan şeyleri severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ümrancım, mümkün olduğunca sağlıklı ürünler tüketmeye çalışıyorum
      sevgiler

      Sil
  2. Çiçek balını çok beğenmiştim. Burada doğal ürün satan bir yerden almıştım. Sonra gelmez oldu. Zaten çok az yerde bulunabilen bir marka. Vr gerçekten marka olmayı hak eden kalitede.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle haklısınız. Eğriçayır bana göre bal ve bal ürünleri konusunda lider bir marka. ürünlerinin tamamını online alabilirsiniz. hem bu sayede rafta beklemeyen taze ürünler alabilirsiniz.
      sevgiler

      Sil
  3. Cok faydali gercekten 😊

    YanıtlaSil