5/29/2018

Lavera Organik Ruj 04 Kiraz Rengi

Kimyasaldan uzak organik kozmetik ürünlerini kullanıyorum. Bu konuda tek güvendiği site Ayışığı organik biliyorsunuz. Rujlardaki kimyasallar yazımda ömrümüz boyunca kilolarca yediğimiz rujlardan ne kadar çok kimyasalı vücudumuza alıyoruz. Bu bize bir çok hastalık olarak geriye dönüyor. Renk skalası en geniş bana göre Lavera organik kozmetik markasının rujları. Onların Beautiful Lips Colour Intense serisinden Lavera Organik Ruj 04 Kiraz Rengi deep red blog yazımda detaylı rengini görebilirsiniz.

lavera-organik-ruj-04-kiraz-rengi

Lavera Organik Ruj 04 Kiraz Rengi



Lavera Beautiful Lips Colour Intense serisi en belirgin özelliği tamamen kremsi dokuda olması. Mat görünüm vermiyor, dudakları hem canlı hem de pürüzsüz gösteriyor. Gül, limon çiçeği ve ebegümecinden elde edilen organik çiçek özleriyle dudaklara bakım yaparak renklendiriyor. Altına baz uygulanmadan bile oldukça kalıcı.

lavera-organik-ruj-04-kiraz-rengi


Lavera Organik Ruj 04 Kiraz Rengi deep red tam ismini hak eden bir kiraz kırmızısı renginde ruj. Dudaklarıma sürdüğümde dağılma yapmıyor. Sadece makyajımda bir mascara ve bu rujumu kullandığımda göz rengimi çok güzel ortaya çıkartıyor.

lavera-organik-ruj-04-kiraz-rengi


İnce dudaklarım olduğu için koyu renk rujlardan hep kaçıyorum ama Lavera Kiraz rengi ruj ile dudaklarım ince gözükmüyor. Kremsi yapısı, içerisindeki çok hafif parlaklıkla dudaklarımı dolgun gösteriyor.

lavera-organik-ruj-04-kiraz-rengi


Silinmeye başladığında kore makyajlarında olduğu gibi çok güzel hafif bir kırmızılık kalıyor dudaklarımda.

Pigmenti çok iyi, tek bir katta rengini veriyor. Gün içerisinde yenilediğimde, dudaklarımda birikme yapmıyor. Kokusu yok diyebilirim, çok hafif bir çiçeksi kokusu var sürdüğüm gibi uçuyor.

lavera-organik-ruj-04-kiraz-rengi


Sizlerde tam bir sür çık olabilecek kadar kolay uygulanan bir renkte ruj arıyorsanız, Lavera Organik Ruj 04 Kiraz Rengi deep red benim gibi sizinde vazgeçilmeziniz olacaktır. Fiyatı Ayışığı Organik sitesinde 62TL. Gluten içermiyor ve içerisinde kimyasal bulunmuyor, Natrue Organik sertifikasına sahip.
Sevgilerrrr.

9 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. çok iddialı duruyor senacım. bende çok sevdim
      sevgiler

      Sil
  2. Merhaba size önceki yazınızda da yorum göndermiştim. Ulaşmadı mı acaba? Ben bu ürünleri denemeyi düşünüyorum. Nereden temin edebilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, ayisigiorganik.com sitesinden alabilirsiniz.
      sevgiler

      Sil
  3. rengi çok iddialıymış, güle güle kullanın =)

    YanıtlaSil
  4. Organik ürünler kullanmak gerek :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha içim rahat kullanıyorum. bir sürü zehirli kimyasal yok içerisinde.
      sevgilerimle

      Sil
  5. Harika ötesi bir renk 😍

    YanıtlaSil