5/28/2018

Lavera Organik Roll On Yaban Gülü


Terledikçe gül kokmak ister misiniz? Açıkça ben herkesin böyle kokmasını isterdim. Malum yaz geldi, ülkemizde nedense roll on kullanma alışkanlığı çok az. Özellikle toplu taşımalarda resmen işkence çekiyoruz. Roll on seçerken benim için en büyük kriter içeriğinde alüminyum olmaması, kimyasal olmaması vegan içeriğe sahip olması. Yanında bir de muhteşem gül kokusu varsa o zaman değmeyin keyfime. Lavera Organik Roll On Yaban Gülü yakın zamanda Ayışığı organik sitesinden 53TL fiyatıyla satın aldığım tüm yıl ter kokusu önleyici yardımcım. Bu blog yazımda organik roll on kullanmanın faydaları, Lavera roll on yapısı ve detaylarını okuyabilirsiniz.

lavera-organik-roll-on-yaban-gulu

Lavera Organik Roll On Yaban Gülü

Öncelikle neden organik roll on kullanmalıyım? 


Çünkü alüminyum gibi beni ileride meme kanseri yapabilecek ağır metaller içermiyor.

Ter kokusunu önlüyor ama terlemeyi önlemiyor. Yani içerisinde paraben, silikon gibi gözenekleri tıkayarak hava almayı engelleyen maddeler yok.

Ter kokusunu önlerken cildimde çok yapışkan bir his bırakmıyor. Tam tersi kremsi yapısıyla kol altlarımı tahriş etmeden ter kokusunu önlemeye yardımcı oluyor.

İçerisinde hayvansal bir katkı maddesi olmadığı için benim gibi alerjik bünyeler güvenle kullanabiliyor.

lavera-organik-roll-on-yaban-gulu


Lavera Organik Yaban Güllü - Deodorant Rollon

*24 Saat koruma sağlıyor
* Alkol içermez.
*Paraben içermez.
*Alüminyum tuzlarını içermez

Benim deneyimimde, sabah sürdüğüm Lavera roll on gece olduğu halde bende ter kokusunu tamamen önlüyor. Gün içerisinde ne kadar koşuşturma içerisinde olsam da hiç ter kokumla karşılaşmadım. Ancak bu demek değil ki terlemedim. Normal terleme sürecim aynen devam etti. Tek farkla terledikçe çok hafif bir gül kokusu aldım.

lavera-organik-roll-on-yaban-gulu


Ben ortalama 8-9 ay bir tüp kullanıyorum. Aylık harcamaya böldüğümde minicik bir bütçe oluyor. İçerisinde ayrıca, aloe vera yaprağı özü, jojoba tohumu yağı, rezene, cadı fındık ağacı özü var. Hayvansal hammadde kesinlikle içermiyor. Hayvanlar üzerinde kesinlikle test edilmiyor Lavera Markası.

Sizlerde benim gibi ter kokunuzu önleme amaçlı kullanacağınız ürün ve içeriğine çok dikkat ediyorsanız, gül kokusunu seviyorsanız Lavera Organik Roll On Yaban Gülü ile tüm yıl boyunca ter kokunuzu güvenle önleyebilirsiniz.
Sevgilerrr.

4 yorum:

  1. Gül kokusunu çok severim. Deneyeceğim. Sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok hafif bir gül kokusu var. en önemli olanı alüminyum tuzları gibi agır metaller içermiyor
      sevgiler

      Sil
  2. çok güzelmiş, lavera çok sevdiğim bir marka =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde en sevdiğim organik renkli kozmetik markası.
      sevgiler

      Sil