4/11/2018

Sante Organik Nemlendirici Krem Maske

Krem maskeler kağıt maskelere oranla çok daha hızlı ciltle bütünleşir. Benim rutinimde kağıt yüz maskesinden çok krem veya ipek yüz maskelerinin olması nedeni de budur. Kağıt maskelerde aktif içerik kağıt yani selüloz üzerinde olduğundan gözeneklerimiz de hava alarak işlevine devam ettiği için, kağıt gibi kalın bir tabakayla gözeneklerinizi kapattığınızda üzerinde olan aktif içerikler kağıtta kalıyor, çok az miktar cildinize işliyor. Sante Organik Nemlendirici Krem Maske, içeriğinde Organik Inca Inci Yağı ve Shea Butter bulunuyor. Bu yağların içerisinde özellikle inca inci yağı benim yeni keşfettiğim, cilt ve saç üzerinde harika nem verme ve hasarları onarma özelliğine sahip. Shea yağını zaten birçoğunuz tanıyorsunuz. Özellikle nemsiz, çok kuru ciltlerde nem bombası olarak kullanılıyor.

Sante Organik Nemlendirici Krem Maske

Krem maskeleri çok sevmemin bir diğer nedeni kullanım için miktarını ayarlayabilmem. Mesela çok aşırı kuruluk hissediyorsam atopik cildimde, daha yoğun uyguluyorum. Eğer normal bir kuruluksa daha az krem maske içeriğini uygulayabiliyorum. Tamamen benim kontrolümde.

sante-organik-nemlendirici-krem-maske




Sante naturkosmetik hem vegan hem de birçok organik sertifikaya sahip bir marka. İçeriklerinde hayvan sömürüsü kullanılarak üretilen hiçbir hammaddeyi kullanmıyorlar.

Sante Organik Nemlendirici Krem Maske bendeki etkilerine gelirsek, nem vermesi çok başarılı, cildim yumuşacık ve pürüzsüz bir hale geliyor. Paket boyutu 2x4ML olarak toplam 8ml. 2 kez kullanılabiliyor. Fiyatı Ayışığı Organik sitesinde organik nemlendiriciler kategorisinde sadece 15TL satılıyor.

sante-organik-nemlendirici-krem-maske


Cildiniz benim gibi çok kuru ve atopik dermatitten dolayı kızarıklık ve kuruluk sorunu olan bir ciltse eğer Sante Organik Nemlendirici Krem Maske kullanabilirsiniz. Vadettiği tüm sözleri gerçekleştirerek, hem neme doymuş hem de yatışmış bir cildim oluyor sonrasında.
sevgilerrr.

1 yorum: