4/05/2018

Naturelya Çörek Otu Yağı Faydaları

Uzun süredir kullanmayı düşündüğüm soğuk saf sıkım çörek otu yağını Ayışığı Organik sitesinde organik doğal gıdalar bölümünde gördüğümde aldım. Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum. Benim alma sebebim öncelikle haşimatom, sonrasında mide ve bağırsak rahatsızlıklarım içindi. Naturelya Çörek Otu Yağı Faydaları blog yazımda hem 3 aylık deneyimimde başıma gelenleri, yaşadıklarımı hem de nasıl tükettiğimi okuyabilirsiniz.

naturelya-corek-otu-yag-faydalar


Naturelya Çörek Otu Yağı Faydaları

Naturelya markası Eğriçayır tarafından üretiliyor. Gerçek anlamda karışım olmayan, içerisinde inceltmek için hiçbir katkı maddesi bulunmayan, koruyucu adı altında kimyasallar eklenmemiş çörek atı yağını çok uzun zamandır arıyorum. Bu yüzden çok fazla araştırdım ve Naturelya markasını buldum.
Size özellikle kendi deneyimimi yazmak istiyorum. İnternette her sitede onlarca faydasından bahsediyor ama detaylı kullanan çok az bir insan var.



Benim derdim mide spazmlarım arkadaşlar. Her yıl şubat-mart-nisan döneminde gelen mide ataklarıyla ben bir poşet ilaç ve 15 günde bir serum ile mide spazmlarımı geçirtmek zorunda kalırım. Bu ağrıdan dolayı kullandığım ilaçlarım hep yedekli evimdedir. Ben ocak ayında Naturelya Çörek Otu Yağı aldığımdan beri her sabah troid hapımdan yarım saat sonra 1 çay kaşığı yutuyorum. Tadı asla ağır değil, midemi bulandırmıyor. Ardından biraz bekliyorum kahvaltımı ediyorum.

Mide atak dönemimde o yaşadığım spazmları kesinlikle yaşamadım. Normalde serumsuz toparlanamayan midem öylesine rahat hafif beni rahatsız etmeyecek ataklar geçirdi ki ben bile şaşkınım.

naturelya-corek-otu-yag-faydalar


Bunun yanında biliyorsunuz ocak ayında ve şubata sarkan çok ciddi bir virüs durumu vardı. Herkes grip gibi ama grip değil sürekli öksürüyordu. Bu asla bana da bulaşmadı.

Çörek otu biliyorsunuz bir söz vardır ölümden başka herşeye çaredir şeklinde. Ben buna artık tamamen inandım. 6.ayda haşimato için kontrolüm var. Eğer onun içinde ek bir gerileme yaşadıysam yazımı söz editleyeceğim. Ama benim için mucize olan mide ağrılarımın asla olmaması, bağırsak sorunlarımın ortadan kalkması oldu bu yağ sayesinde.

Sizlerde sıklıkla mide sorunları yaşıyorsanız benim gibi ilaç almaktan bıktıysanız Naturelya Çörek Otu Yağı Faydaları yazımda okuduğunuz ve birebir benim deneyimim olan bu gerçek organik saf sıkım yağı Ayışığı organik sitesinden 250ML boyunu sadece 60TL fiyata alabilirsiniz. 250ML size 1 yıla yakın gidecektir.
sevgilerrr.

1 yorum:

  1. Hasimoto ile ilgili kismini merakla bekleyecegim. Ben de alayim bari yagini 😊

    YanıtlaSil