4/10/2018

Lavera Organik Q10 Basis Sensitiv Yüz Maskesi

35 yaş sonrası cilt bakım rutinimde cilt toparlayıcı ürünlerde olmaya başladı. Çünkü orta yaştan sonra cilt kolajen üretimini azalttığı için ciltte sarmalar başlıyor. Bu yüzden destekleyici maskeler, kremlerle cildin kaybettiklerini kazandırmak zorundayım. Lavera Organik Q10 içeren Basis Sensitiv Yüz Maskesi cildin kaybettiği kolajeni,  Koenzim Q10 ile geri kazandırıyor. Koenzim Q10 Cilt hücrelerini harekete geçiriyor ve hücrelerin enerji kazanmalarını sağlıyor. Cilt yenilenmesine yardımcı oluyor ve erken yaşlanma belirtilerine karşı etkin bir biçimde savaşıyor.

Lavera Organik Q10 içeren Basis Sensitiv Yüz Maskesi

Lavera markası, bünyesinde bulunan ürün içeriklerinde 300'den fazla bitkiyi kullanarak organik cilt, vücut bakım ürünleri üretmekte. Marka 1987’de kurulan yenilikçi, vegan, organik içeriğe sahip ürün yelpazesine sahip bir Alman markası.

lavera-organik-q10-basis-sensitiv-yuz-maskesi




Lavera Organik Q10 içeren Basis Sensitiv Yüz Maskesi içerisinde sadece Koenzim Q10 yok. Organik Jojoba cildi besleyici ve rahatlatıcı olarak kullanılmış. Organik Aloe Vera ise benim gibi atopik ciltlerin dahil güvenle kullanabilmesi için sakinleştirici ve nem veren etkisinden faydalanılmış.

Lavera Basis Sensitiv Yüz Maskesi bendeki etkileri;

İlk sürdüğümde oldukça kremsi bir maske ama hemen cildimle bütünleşiyor.

Maskeyi yüzüme sürdükten ilk 2 dakikasında hafif bir karıncalanma hissediyorum.

10 dakika sonunda cildim oldukça geriliyor. Ancak beni rahatsız edebilecek bir gerginlik olmuyor.

15 dakika sonunda cildimde kalanları hafif yediyorum, sonrasında tonik ile cildimi temizliyorum.

lavera-organik-q10-basis-sensitiv-yuz-maskesi


Özellikle fark ettiğim cildim daha pürüzsüz gözüküyor, ertesi gün makyaj yaptığımda sanki porselen bir baz kullanmışım gibi cildim rahat ve sıkı görünümde. Haftada 1 kez tavsiye edilmiş ancak ben 2 kez yapmaya başladım. Cildimin ihtiyacı olduğu için eğer sizin cildinizde çok fazla sarkma sorunu yoksa 1 kez yapmanız yeterli gelecektir. Ben boynum dahil sürüyorum maskemi.

Lavera Organik Q10 içeren Basis Sensitiv Yüz Maskesi 10ml bir ambalaja sahip. Fiyatı Ayışığı organik sitesinde 23TL satılıyor. Ben bir paket maskesi ortalama 3-4 kez kullanabiliyorum. Sevmediğim tek yanı bu tarz maskelerde kilit sistemi olmaması. Onu da minik bir mandalla ambalajını kıvırarak kapatıp bir çözüm buldum. Siz de yaşlanma karşıtı, cilt sarkma ve ince kırışıklıklarınız için içeriği tertemiz, vegan, hayvanlar üzerinde asla test edilmeyen Lavera organik markasının bu maskesini güvenle kullanabilirsiniz.
Sevgilerrr.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder