3/13/2018

Lavera Organik Maskara

Sonunda aradığım içeriği tertemiz mascaramı buldum diyerek başlıyorum blog yazıma. Uzun zamandır bir çok çeşit denedim. Gözlerimi hiçbiri asla yormadı, ancak o istediğim hacimli dolgun görünümü elde edemedim. Üzerine Haşimato rahatsızlığımdan dolayı ciddi bir kaş kirpik sorunu yaşıyorum. Kalan 3-5 kirpiğimi korumak için içeriği sadece temiz kozmetik ürünleri kullanıyorum. Lavera Organik Maskara, kirpikleri ayırıyor, simsiyah yapıyor, gözde ağırlık yapmıyor, 3 kat dahi sürsem gün içerisinde yüzüme parça parça düşmüyor. Bendeki Endless Definition Maskara çeşidi şu ana kadar kullandıklarım içerisinde en beğendiğim oldu.


lavera-organik-maskara


Lavera Organik Maskara

Endless Definition organik maskara içerisinde, İpek lifleri bulunuyor. Buda kirpikleri belirginleştiriyor. Ayrıca Jojoba yağı ile de kirpiklere bakım yapıyor.



Organik maskaraları kirpiklerden arındırmak çok kolay oluyor. Normal şartlarda eğer kat kat sürmüşsem farklı markalarda, kirpik diplerimde mutlaka kalıntı kalır. Ancak Lavera Organik Maskara da böyle bir sorun olmuyor. Hemen kirpiklerimden temizleniyor.

lavera-organik-maskara


Kıl fırça yapısına sahip, fırça şekli hem kısa hem de uzun kirpikler için oldukça uygun. Kısa kirpiklerimi de kavrıyor. Hemen simsiyah ve belirgin bir hale getiriyor.

Günlük kullanımda her türlü zorlu şartta denedim. Hepsinde başarıyla sınavını geçti.

Fiyatı Ayışığı Organik sitesinde organik maskaralar kategorisinde 84TL satılıyor. Hem bol tester hediyeleri, hem de deneyimli kişiler tarafından sizleri yönlendiriyorlar.

lavera-organik-maskara


Lavera markası hayvanlar üzerinde test yapmıyor. Çoğu serisi ayrıca vegan.

Lavera Organik Maskara Endless Definition benim artık arayışıma son verdi. Uzun bir süre farklı bir ürün dikkatimi çekmezse bittikçe almaya devam edeceğim. Sizlerde temiz içerikli, Natrue organik sertifikalı bir mascara arıyorsanız mutlaka denemelisiniz.
Sevgilerrr.

1 yorum: