3/26/2018

Dotted Eyeliner Nasıl Yapılır

Dot eyeliner makeup şekli geldi hoşgeldi. Son zamanlarda instagramda sıklıkla gördüğünüz nokta şeklinde yapılan bir eyeliner sürme şekli. Ama daireler öyle muntazam, öyle pürüzsüz yapılıyorki ben bir çok yol denedim fırça ile imkansız olmuyor aynı pürüzsüz şekil. Alt kirpik dibine, üst kuyruklu çekilen eyelinerin kuyruk bitimine veya komple minik daireler şeklinde eyeliner çekme işlemine dot eyeliner deniliyor. Dotted Eyeliner Nasıl Yapılır yazımda kuyruklu eyeliner çekemeyen herkesin bile artık bunu yapabileceğini söyleyebilecek kadar iddialıyım. Çünkü nasıl yapıldığını çözdüm.

dotted-eyeliner-nasil-yapilir


Dotted Eyeliner Nasıl Yapılır

Geçtiğimiz günlerde keşfetime düşen EYE DOTS, dotted eyeliner şeklinde isimlendirilen bu akım, elbette dikkatimi çekti. Özellikle eyeliner ile değişik şekiller yapmayı sevdiğim için bir sürü eyeliner fırçam var. Ama ne kadar denediysem onlar gibi pürüzsüz daireler çizemiyor, o görüntüyü yakalayamıyordum.



dotted-eyeliner-nasil-yapilir


Elbette EYE DOTS, dotted eyeliner için özel kalem şeklinde keçe uçlu eyelinerler var ama ben onlardan almak istemiyorum. Zaten elimde bir sürü eyeliner var.

dotted-eyeliner-nasil-yapilir


Sonra aniden gecenin ikisinde uykudan beni uyandıran aydınlanmayı yaşadım. Dot eyelineri ben neden nail art pen kalemlerimle denemiyorum dedim ve işte oldu. O pürüzsüz daireler istediğim büyüklükte hemde hiç uğraşmadan artık yapabiliyorum. Size lazım olan sadece nail art dotting pen denilen aliexpress gibi sitelerde 1-2 liraya alabileceğiniz bu kalemler ile hayal gücünüzü serbest bırakabilirsiniz benim gibi.

dotted-eyeliner-nasil-yapilir

dotted-eyeliner-nasil-yapilir

Siz de Dotted Eyeliner Nasıl Yapılır bir türlü bulamadıysanız ve meraklıysanız benim gibi farklı eyeliner tekniklerine dünyanın en kolay yapım şekli için 1-2 liraya bu tırnak süsleme kalemlerinden alarak farklı bir göz makyajına kavuşabilirsiniz.
sevgilerrr


1 yorum: