2/27/2018

Lavera Organik Kaş Kalemi

Kaşlarımı şekillendirmek için kalem veya far şeklinde kolay kullanımı olan ürünler kullanıyorum. Lavera Organik Kaş Kalemi tercih etmemdeki en büyük etken içeriğinde kimyasal olmaması. Ben her iki rengini de aldım çünkü tek renk ile kaşlarımı şekillendirdiğimde çok yapay gözüküyor. Organik jojoba yağı ve organik shea yağı içeriyor. Buda kaşlarımı şekillendirirken doğal yağlarla beslememi sağlıyor.

lavera-organik-kas-kalemi


Lavera Organik Kaş Kalemi

Toplam 2 rengi var.
Lavera - Brown (Kahverengi) – 01
Lavera - Blond (Sarı) - 02


01 rengi tam bir kahverengi içerisinde kızıllık yok, 02 rengi ise açık sütlü bir kahverengi. Her iki tonu birbiriyle rahatlıkla kombinleyebilirsiniz.

lavera-organik-kas-kalemi


Sürümü oldukça yumuşak, kajal kalemler genellikle sert olabiliyor. Ancak bitkisel kozmetik  markaları arasında en çok satan Lavera markasının kalemleri genel olarak yumuşak sürüme sahipler.

Hem vegan hem de Natrue organik sertifikalarına sahip. Yağlı bir cilde sahipseniz eğer sonrasında sabitlemeniz gerekebilir. Çünkü yumuşak yapılı olduğundan dağılabilir.

lavera-organik-kas-kalemi


Yabancı makyaj bloglarında da tam not almış olan lavera markasına ait kaş kalemi serisi tek eksisi olarak arkasında düzeltme fırçası yok. Bunu da makyaj fırçalarımın arasında olan fırçamla çözdüm.

Fiyatı oldukça makul, Ayışığı Organik sitesinde 46.81TL satılıyor. Yurt dışındaki fiyatının 25-30 Dolar arasında olduğu düşünülürse eğer çok uygun fiyata geliyor Lavera Organik Kaş Kalemi.
sevgilerrr.


6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. kızıllık olmayan kahve sonunda buldum :)

      Sil
  2. kaşlarda iki renk uygulamasını ben de seviyorum ki daha doğal duruyor. çok güzel bir ürünmüş, eline sağlık canım =)

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle ben de alacağım zira kaş insan yüzünde en önemli ayrıntı bilgilendirme için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kimyasal olmaması güzel lavera markasında
      sevgiler

      Sil