1/23/2018

Lavera Organik Front Row Curl Mascara İnceleme

Maskaradan ne bekliyoruz? Aslında herkesin farklı farklı beklentileri var. Benim beklentim dümdüz kirpiklerimi aşağıya düşürmesin taş gibi sertleştirmesin kirpiklerimden temizlerken çok fazla zorlamasın en önemliside gün içerisinde topaklanma veya yüzüme minik parçalarını düşürmesin. Özellikle benim gibi hassas alerjik gözlerde yanma batma hissi çok fazla olduğundan içeriği temiz organik mascara arayışım vardı. Ayışığı organik sitesinde uzun zamandır aklımda olan doğal kozmetik markası Lavera Organik Front Row Curl Mascara hem fırça yapısının farklı oluşu hem içeriğinin vegan olması hem de çok fazla detaylı inceleme bulamadığım için organik rimel markası Lavera 'yı denemek istedim.

lavera-organik-front-row-curl-mascara

Lavera Organik Front Row Curl Mascara İnceleme


Normalde silikon uçlu fırçaları tercih etsem de Lavera organik Mascara kıl bir fırça yapısına sahip. Fırça ucu oval geliyor bu sayede rahatlıkla en minicik kirpikler dahil yakalıyor. Normalde alıştığımız klasik takma kirpik etkisini beklemeyin çünkü içerisinde silikon yok. Ancak inanamadığım şey şu oldu hiçbir şekilde akmıyor. Ben incir reçeli filmini çok severim bol bolda ağlarım. Makyajımı unuttum açtım tabii ki ağlar bir şekilde filmimi bitirdim. Aradan birkaç saat geçti aynaya bakmasam kirpiklerimde mascara olduğunu anlamayacağım. Minicik bir parçası peçeteye gelmedi. Minicik bir parçası kirpik dibime akmamış.
lavera-organik-front-row-curl-mascara



Kirpiklerime verdiği etkisi Lavera Organik Front Row Curl Mascara da dümdüz olan görünümü hafif  kıvrılmış hale getirdi. Kat kat sürsem de asla topaklanmadı. Gün içerisinde beni rahatsız edebilecek sertleştirme yapmadı. Verdiği siyahlık güzel.

lavera-organik-front-row-curl-mascara


Sizlerde kirpikleriniz için temiz içerikli vegan hayvansal hammadde içermeyen hayvanlar üzerinde test yapmayan organik rimel arıyorsanız Lavera Organik Front Row Curl Mascara kesinlikle sizi de beni mutlu ettiği gibi edecektir. Fiyatı 64.83TL.
sevgilerrr.

8 yorum:

  1. fırça yapısı çok değişik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde en beğendiğim özelliği fırçası oldu
      sevgiler

      Sil
  2. Fırça yapısı tam kirpikleri kıvırmak için çok ideal güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en minik kirpikler dahil kavrıyor senacım

      Sil
  3. ne güzel bir ürünmüş temiz içerikli :)

    YanıtlaSil
  4. lavera ürünleri cok iyi rimeli denemedim ama göz farları gayet güzeldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lavera far fondöten ve mascara konusunda bencede başarılı
      sevgiler

      Sil