10/09/2017

Lavera Organik Kozmetik Ürünlerim

Kozmetik ürünlerini hepimiz seviyoruz. İçeriği temiz kozmetik ürünlerini ama ayrı seviyorum. Lavera Organik Kozmetik Ürünlerim yazımda sizlere kullandığım tüm ürünleri en kısa şekilde toplu bir blog yazısı yazarak benim gibi organik makyaj ürünleri sevenleri detaylıca bilgilendirmek istedim. Bu yazımda sevdiğim özelliklerini sevmediğim özelliklerini hepsini okuyabilirsiniz.

lavera-organik-kozmetik-urunlerim

Lavera Organik Kozmetik Ürünlerim


İlk sırada Lavera Göz makyaj bazı;
Baz olarak renksiz bir yapıya sahip, sürdüğüm tüm göz ürünlerini gayet güzel tüm günü kurtarabilecek şekilde sabitliyor. Yapışkan bir yapıya sahip değil. Renk vermeyen farlarımı belirgin bir hale getiriyor. Vegan içeriğe sahip, kimyasalsız bir göz bazı arıyorsanız Shea yağı ve aloe vera içeren, Lavera Organik Göz Makyajı Bazı deneyebilirsiniz. Ayışığı Organik sitesinde 9ML boyu 32.52TL.


lavera-organik-kozmetik-urunlerim


Lavera 4lü Göz Farı Beautiful Mineral Cappuccino Cream 02
4 birbirine uyumlu göz farından oluşuyor. Hafif kremsi bir yapıya sahip, tozutmuyor göz altlarına inmiyor. Birbirine karıştırması çok kolay, kahve tonlarında göz makyajını seviyorsanız kaçırmayın. Gene Vegan hayvansal hammadde yok içerisinde, göz üzerinde çizgilenme yapmıyor. Fiyatı Ayışığı Organik sitesinde 61.90TL


lavera-organik-kozmetik-urunlerim


Lavera Naturel Kapatıcı (Concealer) Honey 03 
Lavera Organik Makyaj ürünlerim arasında en sevdiğim, Gözaltlarımı kapatmada oldukça başarılı, sarı alt tonlu morlukları güzel nötr hale getiriyor. Gün içerisinde çizgilenme yapmıyor. Ancak yağlı göz çevreniz varsa pudra ile sabitlemelisiniz. Grileşme yapmadı benim gözaltlarımda. Vegan içeriği var. Fiyatı 55.96TL

Lavera Naturel Likit Fondöten
Mat bitişe sahip, karma ciltlerin çok sevebileceği bir yapıda. Kapatıcılığını ortadan yükseğe göre siz ayarlayabiliyorsunuz. Pürüzsüz bir görünüm veriyor. Cilt üzerinde parlama yapmıyor, pütürleşme veya pullanma sorunuyla asla karşılaşmadım. İçeriği temiz bir fondöten arıyorsanız eğer karma ciltliler özellikle Lavera Naturel Likit Fondöten inceleyebilirler. Fiyatı 72.65TL


lavera-organik-kozmetik-urunlerim


Lavera Nude Effect Make Up Fluıd
Aslında ona bir fondöten demek istiyorum ama yapısı muhteşem. İncecik istediğiniz kadar kat çıkabiliyor ve kapatıcılığından maksimum faydalanabiliyorsunuz. Tüm cilt kusurlarını örtme gücü var. Kızarıklık, sivilce izleri, küçük lekeleri çok güzel kapatıyor. Islak bir bitişi var. Nemlendirme gücü çok fazla bu yüzden özellikle kuru ciltler ve atopik ciltler çok sevecektir. Fiyatı 72.65TL bu seride vegan

Lavera Organik Front Row Curl Maskara (Siyah, Eğri Yıldız Fırça)
Ne kadar kat çıkarsanız çıkın asla topaklanmıyor. Tek katta kirpiklerin rengini değiştiriyor ancak 2 ve 3.katta kirpikleri çok güzel belirginleştiriyor. Gün içerisinde asla yüze düşen parçaları yok. Çıkartması çok kolay kirpik dibinde birikme yapmıyor. Vegan içeriğe sahip, hiçbir kimyasal ve ağır metaller içermeyen bir mascara arıyorsanız eğer kesinlikle deneyin. Fiyatı 64.83TL

Gelelim beni üzene, Lavera Eyeliner 2 aylık kullanımda aniden çatlamalara başladı. Ne yaptıysam asla başa çıkamadım. Göz üzerine sürüyorum sonrasında kuruyunca çatlıyor ve dökülüyor. Bu yüzden kullanamadım istediğim süre içinde bitirene kadar.

Lavera Organik Kozmetik Ürünlerim blog yazımda tüm kullandığım markaya ait ürünleri kısaca anlattım. Sizlerin de merak ettiği markanın ürünleri varsa eğer Ayışığı Organik sitesinden güvenle bol tester hediyelerinizle satın alabilirsiniz.
Sevgilerrr.

1 yorum: